L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No voihan piip kun tarviis sen passin heti hakea muttei oo yhtään rahaa ennen ensi viikkoa... ja sit on jo myöhäistä hakea se passi. Tajusin vasta äsken, että pitäs hankkia lapselle passi ennen kuin lähdetään 29.3. matkalle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Matkalle pitää päästä, vaikka kädestä suuhun muuten eletään... En tajuu.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No voihan piip kun tarviis sen passin heti hakea muttei oo yhtään rahaa ennen ensi viikkoa... ja sit on jo myöhäistä hakea se passi. Tajusin vasta äsken, että pitäs hankkia lapselle passi ennen kuin lähdetään 29.3. matkalle.![]()
Mulla sama ongelma! Ja sama lähtöpäivä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No voihan piip kun tarviis sen passin heti hakea muttei oo yhtään rahaa ennen ensi viikkoa... ja sit on jo myöhäistä hakea se passi. Tajusin vasta äsken, että pitäs hankkia lapselle passi ennen kuin lähdetään 29.3. matkalle.![]()
Mulla sama ongelma! Ja sama lähtöpäivä...
Minne olet lähdössä? Me lähdetään Gran Canarialle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no millä te siellä norjassa (helevetin kallis maa by the way) elätte jos ei ole varaa laittaa viittäkymppiä nytten passiin?? ottakaa matkakassasta se nyt.
ja jos ens viikolla tulee rahaa niin pikapassin ehtii saaha, tosin se on vähäsen kalliimpi mutta sen ehtii saaha ennen matkaa, riippuen tosin siittä millon ne rahat tulee...
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no millä te siellä norjassa (helevetin kallis maa by the way) elätte jos ei ole varaa laittaa viittäkymppiä nytten passiin?? ottakaa matkakassasta se nyt.
ja jos ens viikolla tulee rahaa niin pikapassin ehtii saaha, tosin se on vähäsen kalliimpi mutta sen ehtii saaha ennen matkaa, riippuen tosin siittä millon ne rahat tulee...
Eihän ap mihinkään Norjaan ole menossa...