Pätkäunta öisin tuttirallin takia, mitä tehdä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hedy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hedy

Jäsen
09.01.2006
37
0
6
Täältä varmaan löytyy jokunen muukin pätkissä nukkuja. Meillä tyttö 6kk on nyt löytänyt tutin salat ja huutaa sitä 1/2-1h välein yöllä suuhunsa. Kuukausi sitten tuo ei vielä huolinut tuttia vaan lutskutteli sormiaan ja näinollen sain itse nukutuksi. Mutta nyt tämä on ihan mahdotonta. :( Tässä alkaa olla ihan zombi kun koko ajan herää ja sitten en enää pysty lopulta nukkumaankaan kun on tarpeeksi monta kertaa herännyt.

Mitä tehdä ???? Pitäisikö vaan antaa huutaa pari yötä tuttia jollonka se ehkä unohtuisi vai jatkaa tätä rumbaa ja toivoa että joku päivä tyttö osaa sen itse suuhunsa laittaa.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi puolivauotiaasi opetetiin tutille? Meilläkään ei nuorimmainen oppinut tuttia syömään ensimmäiseen kahteen kuukauteen, niin heitin härvelit pois, enkä sen koommin edes yrittänyt. Eipä tarvitse vanhempana sitten vieroitella. Ja hyvin on pärjätty ilmankin.

Vilivinkalle: kyllä tuo nyt harmittaa itseäkin että tuli ns. "opetettua" tai pikemmin hän oppi itse kun sitä joskus tarjosin esim. kun huusi pää punasena lentokoneessa, kaupassa, yöllä, rattaissa jne. Vähitellen se rupesikin tehoamaan ja lapsen rauhoitettua tutilla (kun muuten ei onnistunut). Neuvolassa ja ystävienikin taholta tuli vähän semmosta singnaalia, että mieluummin se tutti kun nuo sormet (jotka oli muuten jo ihottumalla siitä imemisestä. Nyt ihottumat on teitysti kadonneet).

Meidän pojalla oli oikeestaan sama ongelma. Hän tosin oli tuttifani jo sairaalasta lähtien. Nyt olinkin onnellinen kun tyttö ei huolinutkaan, mutta tyhmä mikä tyhmä kun menin sen nyt antamaan :headwall: :headwall:

Meillä on tyttö 2kk+ ja on syönyt tuttia laitokselta asti. Huusi siellä kuin palosireeni ja kätilö heitti tutin suuhun ja siihen loppui itku. Oliko hyvä vai huono juttu, sitä en osaa sanoa... ja oliko edes tarpeellista?

Meillä on päiväunilla tuttirallia. Jo siis 2kk iässä!! PLUPS, tutti sylkäistään pois suusta ja itku päälle. Olemme mieheni kanssa huvittuneet siitä, että joskus tyttö nukkuu päiväunia sitterissä olohuoneessa niin hän aloittaa yhyy-yhyy tekoitkun jo tutti suussa kunnes "muistaa" että se piti sylkeä ensin pois :laugh: Eli aikasmoinen pompottelija meillä on. Mutta rakas sellainen! Illalla tyttö nukahtaa tutti suussa, mutta sylkäsee sen pois nukahdettuaan eikä ainakaan vielä (huh huh) ole yöllä aloittanut tuttirallia.

Tsemppiä! (neuvoja en osaa antaa..)

:heart:

Kiitoksia halauksista ja tsemppauksista :flower:
Kauhulla tässä taas odotellaan ensi yötä, koska tänään olen ollut NIIN poikki. Päätettiin nyt päivystellä miehen kanssa vuorotellen yö, että sais edes yhden pidemmän pätkän nukutuksi.

Yhteistyössä