Patrick Swayze :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Patrick Swayzen syöpä levinnyt maksaan
27.11.2008 23:59

Haimasyöpää sairastavan Hollywood-näyttelijän Patrick Swayzen, 56, tila on huonontunut, kerrotaan Nelosen verkkosivuilla.

Viime kesänä Swayzen kunto parani ja syöpä saatiin talttumaan. Hyväkuntoisen oloinen Swayze esiintyi julkisuudessa pirteänä.

- Olen ihmemies! En ymmärrä miksi, Swayze naureskeli tuolloin ja jatkoi työskentelyään tv-sarjan The Beast in Chicago parissa.

Nyt syöpä on levinnyt jo Swayzen maksaan. Swayzen kerrotaan hyvästelleen ystävänsä ja perheenjäsenensä.

IS

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Patrick Swayzen syöpä levinnyt maksaan
27.11.2008 23:59

Haimasyöpää sairastavan Hollywood-näyttelijän Patrick Swayzen, 56, tila on huonontunut, kerrotaan Nelosen verkkosivuilla.

Viime kesänä Swayzen kunto parani ja syöpä saatiin talttumaan. Hyväkuntoisen oloinen Swayze esiintyi julkisuudessa pirteänä.

- Olen ihmemies! En ymmärrä miksi, Swayze naureskeli tuolloin ja jatkoi työskentelyään tv-sarjan The Beast in Chicago parissa.

Nyt syöpä on levinnyt jo Swayzen maksaan. Swayzen kerrotaan hyvästelleen ystävänsä ja perheenjäsenensä.

IS

Niinhän se hyvästeli jo edelliselläkin kerralla. Toivotaan että syöpä saadaan kuriin.

Alkuperäinen kirjoittaja miksimää:
Voi :( Minun yksi lempinäyttelijä. Toivottavasti selviäisi tästäkin iskusta. ?

Haimasyövästä joka on levinnyt maksaan? :o Selviämisen todennäköisyys on TOSI pieni, ihan vaan tiedoksi ettet pety.

180px-Swayze2.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ha:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
kuka tää on.oisko kuvaa?

missä pellolla sä oot eläny? omistatko telkkua, luetko lehtiä? :D

Tai sit on tosi nuori... Toisin mulla kun olin varhaisteini Kuuman tanssin aikoihin ja ekoja kertoja käytiin poikien kans leffassa, iik. Ja sitten käytiin vielä kaksi kertaa uudestaan kattoos sama leffa yhden kaverin kans :laugh: :o

Yhteistyössä