Patti arassa paikassa, Varoitus: ällö aihe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Grey

Vieras
Minulla on sisemmän häpyhuulen sisäpuolella todella kipeä patti tai näppylä. Se on ihan alla oleva pienen herneen kokoine pallo. Iho näyttää sinertävän siitä kohtaa. Siihen sattuu ihan jumalattomasti eikä sitä saa puristettua koska se on ihan kova ja tavallaan liikkuu ihon alla.

Mikä se voisi olla????? Pitäisiköhän mennä näyttämään lääkärille?
Patti ilmestyi eilen.

Se voi olla finni ja voin kertoa että ne on aivan jumalattoman kipeitä |O Yleensä puhkeaa itsekseen tai lähtee muuten vaan pois. Mutta ne on inhottavia. Jos se ei viikossa häviä niin käy näyttää.

olisiko finni. Ne joskus on noissa paikoissa niin syvalla, etta et saa puridtettua ennen kuin itse purkautuu. yrita kayttaa vaatteita jotka ei purista, ongelma paranee itsestaan parissa paivassa. ala muuten purista sita itse likaisilla kasilla ettei tulehdu.

Se on sellanen tulehtunut bartholin rauhanen varmaan, jos se on oikein kipeä voit mennä lääkäriin joka puhkaisee sen, ja ottaa ehkä näytteen siitä mikä tulehduksen aiheuttaa... mutta jos sen kanssa pystyt olemaan, niin voit odottaa sen menevän myös itelleen ohi. Kestää muutamasta vrk pariin viikkoon, riippuen siitä puhkeaako se itelleen vai kuivaako tulehdus omia aikojaan pois.

mene vaan lääkäriin, itsellä ollut myös. On joku rauhanen tukkeutunut ja mulle lääkäri sanoi että heti sinne jos uusiutuu ja on kipeä. Antibioottikuurin saat siihen, ellei se auta se avataan paikallispuudutuksessa.

hei se voi olla suonikohju.
Älä vaan puhkaise sitä.

Monilla on suonikohjuja pimpassa,varsinkin kuumaan taikka raskausaikaan.Itellä ei kyllä sen isompaa kokemusta asiasta.