patti häpyhuulessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lerppahuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lerppahuuli

Vieras
Ollaan viime aikoina harrastettu vauvantekopuuhia lähes päivittäin ja toiseen häpyhuuleeni (joka onkin suht iso ja inhottavan lerpattava) on hankautunut patti!!

Onko kellään ollut jotain vastaavaa ja millä olette hoitaneet sitä? Varmaan ainakin pyöräileminen kannattaa jättää hetkeksi ja pitää löysiä alushousuja.

Mulla on vuosien varrella aina välillä myös ilmestynyt patteja. Yleensä ne on paljastunut parin päivän päästä finneiksi tai tulehtuneeksi karvatupiksi. Finni on ollut kipeä ja puhjennut itsestään, karvatupintulehduksetkin on häipyneet pois ajan kanssa. Joskus oon puristanut ne pois, vaikka ei varmaankaan saisi.. Oon yleensä antanut paljon ilmaa paikoille, jos tollasia on ilmestynyt. Nukkunut ilman pöksyjä jne. Ja välillä laittanut Bepanthenia.
Jos kovin kipeiksi menevät tai eivät häivy ajan kanssa, kannattaa ehkä näyttää lääkärille.

Eipä niitä pysty oikein mitenkään hoitamaan. Jos on fiiliksiä, patin voi puhkaista steriilillä neulalla ja puristaa mädän ulos. Puhtaudesta pitää vain huolehtia todella tarkkaan! Jos patti äityy oikein hankalaksi, lääkäri voi myös puhkaista sen.

Nimim. kokemusta on. Minulle noita patteja siunaantuu ahkeran seksin harrastamisen jälkeen, valitettavan helposti :(

Ollaan viime aikoina harrastettu vauvantekopuuhia lähes päivittäin ja toiseen häpyhuuleeni (joka onkin suht iso ja inhottavan lerpattava) on hankautunut patti!!

Onko kellään ollut jotain vastaavaa ja millä olette hoitaneet sitä? Varmaan ainakin pyöräileminen kannattaa jättää hetkeksi ja pitää löysiä alushousuja.

En nyt halua pelotella, mutta tutkituttakaa noi patit, jos ne kauan vaivaa. Ystävälläni todettiin syyskuussa häpyhuulisyöpä, joka ilmeni yhtenä pattina häpyhuulessa. Tosin hän on viiskymppinen.

Viimeksi muokattu:
Ja minulle niitä ilmaantuu aika-ajoin sheivauksen takia. Tulehtuneita karvatuppeja jotka äityvät paiseiksi. On puhkottu lääkärissäkin. Basibact saattaa auttaa, siinä kun on antibioottia mukana. Joskus on ilmaantunut herneen kokoinen patti häpyhuulen sisälle.. hävisi kuitenkin viikossa, kun en rassannut sitä.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Oisko bartolininrauhasen tulehdus?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä