Patti kaulalla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suruinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Suruinen"

Vieras
Mulla on jo pidemmän aikaan ollut vasemmalla puolella kaulalla semmoinen kivuton patti, joka ei juurikaan tunnu saatika näy, paitsi silloin kun käännän päätäni voimakkaasti oikealle.. Nyt kuitenkin ajattelin ottaa härkää sarvista ja huomenna menen yksityiselle lääkärille sitä näyttämään.. Vähän kyllä hermostuttaa, jos onkin jotain vakavaa.. :(

Onko kohtalotovereita..?

riippuu ihan patin koosta. Mulla oli kananmunan kokoinen patti, jonka yhtäkkiä huomasin, mutta valokuvista kun katsoin, niin mulla oli ollut sellainen samanlainen jo pitkän aikaa.

Siitä otettiin ohutneulanäyte, oli siis kilpirauhasessa, struuma, eli nesterakkula. Se piti leikata, mutta sitten koko patti hävisi. Joskus niin kuulemma käy, kun ohutneulanäyte otetaan. Koskaan ei mitään leikattu, kilppariarvot ihan kunnossa ja pattia ei enää ole.

Rauhassa vaan, se voi olla ihan vaaratonkin patti. Åarempi kuitenkin käydä sitä näyttämässä, niin tulee itselle parempi mieli.

[QUOTE="vieras";29125814]Kuulostaa normaalilta imusolmukkeelta.[/QUOTE]

Voi olla, mutta miksi se on semmoinen, että tulee esille kun päätä kääntää :( Toisella puolen näin ei ole..

riippuu ihan patin koosta. Mulla oli kananmunan kokoinen patti, jonka yhtäkkiä huomasin, mutta valokuvista kun katsoin, niin mulla oli ollut sellainen samanlainen jo pitkän aikaa.

Siitä otettiin ohutneulanäyte, oli siis kilpirauhasessa, struuma, eli nesterakkula. Se piti leikata, mutta sitten koko patti hävisi. Joskus niin kuulemma käy, kun ohutneulanäyte otetaan. Koskaan ei mitään leikattu, kilppariarvot ihan kunnossa ja pattia ei enää ole.

Rauhassa vaan, se voi olla ihan vaaratonkin patti. Åarempi kuitenkin käydä sitä näyttämässä, niin tulee itselle parempi mieli.

Tää mun patti muistuttaa kooltaan ehkä isoa hernettä.. Ja on tuossa kaulan vasemmalla puolella.. Voihan se olla jotain normaaliakin, mutta hermostuttanut viime aikoina niin paljon, että parempi varmaan mennä näyttämään :/

Kiitos tsempistä!!

[QUOTE="Suruinen";29125828]Voi olla, mutta miksi se on semmoinen, että tulee esille kun päätä kääntää :( Toisella puolen näin ei ole..[/QUOTE]
Voi olla toispuoleinen. Toki kannattaa käydä näyttämässä.

[QUOTE="vieras";29125856]Voi olla toispuoleinen. Toki kannattaa käydä näyttämässä.[/QUOTE]

Aijaa, niinkin voi olla? No toivotaan, että olisi ihan harmiton :)

Yhteistyössä