Patti nivusissa....apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missu

Vieras
Heippa! 8v poikani on tässä pari päivää valitellut jalkakipua ja tänään sitten paremmin asiaa tutkittuani löysin nivusista häneltä n. herneen kokoisen patin. Onkohan kellään tietoa, että mikä se voisi olla ja täytyykö mennä lääkäriin? Kiitti etukäteen!

turvonnut imusolmuke / rauhanen...

Miulla on tuolla alhaalla kanssa semmoisia herneenkokoisia patteja ja lääkäri sanoi, ettei ne mitään haittaa...ei vaan lähde poiskaan... On joskus tutkittu ultralla...kaulassa on kans kaks pattia ja ne kuulemma voi turvota flunssan aikana ja joskus jäädä turvonneiksi...ja miulla kun on aikas ohut kaula, niin tuntuu ja erottuu tosi helposti...

voi turvota myös flunssan seurauksena. itse juuri käytin 1v lastani lääkärillä kun huomasin muutaman herneen kokoisen patin nivusissa. lääkäri sanoi, että flunssan jälkiseurausta. verikokeet ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
turvonnut imusolmuke / rauhanen...

Miulla on tuolla alhaalla kanssa semmoisia herneenkokoisia patteja ja lääkäri sanoi, ettei ne mitään haittaa...ei vaan lähde poiskaan... On joskus tutkittu ultralla...kaulassa on kans kaks pattia ja ne kuulemma voi turvota flunssan aikana ja joskus jäädä turvonneiksi...ja miulla kun on aikas ohut kaula, niin tuntuu ja erottuu tosi helposti...

Siitä mä vaan olen huolissani kun poika valittelee kipua jalassa...

Ei ole ollut kipeänä. Äsken tuli sisälle ja sanoi että ei pysty edes hyppimään trampoliinillä...Kohta on lähdössä vielä reissun päälle isänsä kanssa ja vähän huolestuttaa...