Patti rinnassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peloissaan

Vieras
Mun rinnassa, nännin alapuolella on herneen kokoinen patti joka on ihan kivikova ja liikkuu kun sitä pyörittelee.. se ei ole muuten kipeä mutta kun sitä pyörittelee niin se tulee nopeasti araksi ja iho sen ympärillä alkaa punoittaa.
Huomasin tämän patin 3kk sitten kun aloin imettää mutta luulin sen häviävän itsekseen.. mutta siinä se on edelleen ja mua alkaa jännittää mistä voi olla kyse.. kasvain? Se on tosiaan vain herneen kokoinen mutta näkyy selvästi, ei tarvitse edes läheltä katsoa, se on isompi kuin patti mikä tulisi jos liimaisin puolikkaan herneen tuohon nännipihaan.. :(

Itse löysin vastaavan patin rinnastani muutama vuosi sitten ja se tutkittiin keskussairaalassa. Kyseessä oli rasvapatti, joka on täysin harmiton. Tuolla tutkimusreissulla lääkäri sanoi, että kasvain ei pysy saman kokoisena vaan kasvaa nopeasti. Jos siis pattisi ei ole suurentunut viikkojen kuluessa, veikkaisin sen olevan harmiton rasvapatti tai muu sellainen. Mielenrauhan takia kannattaa kuitenkin poiketa lääkärissä, joka tarvittaessa lähettää keskussairaalaan tutkimuksiin. Yleensä kuulemma tuollaiset patit rinnoissa tutkitaan herkästi ihan varmuuden vuoksi.