Pattitilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kemla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kemla

Vieras
Mies ei suostu käyttämään kondomia eikä myöskään suostu sterilisaatioon(toisaalta meillä ei olla varmoja onko lapsiluku täysi).

Eli selibaatilla mennään nyt ja minä KÄRSIN seksin puutteesta.

Kierukkaa ei voida asentaa minulle. Hormonien käyttö pelottaa koska äitini sairasti laskimotukoksen 42-vuotiaana. Suvussa myös muutama valtimotukos tapaus tosin ei ihan lähisukulaisella.

Jälkitarkastuksessa kun kävin otin miehen mukaan koska halusin että hänkin kuulee miten vähän vaihtoehtoja meillä oikeasti on ehkäisyn suhteen. Eipä se oikein tuntunut auttavan mitään.

Lisäks kovin ristiriitaiset tuntuu asiantuntijoiden mielipiteet olevan. Gynekologi suositteli kondomia kun taas perhesuunnittelun terkkari ja lääkäri suosittelivat minipillereitä tai kapselia.

huoh.. eli taas päätös jää tavallaan minulle... kun edes lääkärit olis samoilla linjoilla olis helpompaa tehdä jotain ratkaisuja... mulle passais kondomi aivan mainoisti..

No jo on lapsellinen mies, jos ei kortsua voi käyttää. Että sun sitten pitäis popsia sen takia hormoneja... Kaikkee kans. Ei taida seksi olla miehelles kovinkaan tärkeää.

osaakohan kaikki gynet mitata tuon pessaarin koon?

onko kellään kokemusta pessaarin käytöstä?

Onko sen kanssa pakko käyttää spermisidiä niin kuin joka paikassa suositellaan? Ainakin tuo patentex oval kirvelee ja ärsyttää mun limakalvoja...

[QUOTE="Vieras";23962362]Mikä vika minipillereissä?[/QUOTE]

No käsittääkseni jos on lähisukulaisella ollu veritulppa alle 45-ikäisenä ei mielellään mitään hormoniehkäisyä anneta koska on olemassa mahdollisuus että minullakin on tuo veritulpalle altistava geeni. Riski ei kuulemma oo yhtä suuri minipillereitten kanssa kun tavallisissa yhdistelmäpillereissä. Mutta riski kuitenkin on olemassa ja en tiedä haluanko sen riskin ottaa...

minä en todellakaan suostuisi vakisuhteessa käyttämään kumia. Ymmärrän kyllä miehesi kannan. Puolet nautinnosta, spontaanisuudesta jne menee siihen kun räpelletään kumien kanssa. Eikä se tunnu edes yhtä hyvältä. Saatikka voin kuvitella miltä miehestä tuntuu puristava kumi jos naisenakin sen tunnen ikävänä asiana. Kokeile minipillereitä. Vain kokeilemalla voit tietää.

[QUOTE="vieras";23962447]minä en todellakaan suostuisi vakisuhteessa käyttämään kumia. Ymmärrän kyllä miehesi kannan. Puolet nautinnosta, spontaanisuudesta jne menee siihen kun räpelletään kumien kanssa. Eikä se tunnu edes yhtä hyvältä. Saatikka voin kuvitella miltä miehestä tuntuu puristava kumi jos naisenakin sen tunnen ikävänä asiana. Kokeile minipillereitä. Vain kokeilemalla voit tietää.[/QUOTE]

sekö on sitten sen arvoista? Kun veritulppaan voi kuitenkin kuolla.. Minulle ainakin jäi pahat traumat siitä kun oma äitini sai keuhkoihin veritulpan ja hengenlähtö oli lähellä....

[QUOTE="vieras";23962447]minä en todellakaan suostuisi vakisuhteessa käyttämään kumia. Ymmärrän kyllä miehesi kannan. Puolet nautinnosta, spontaanisuudesta jne menee siihen kun räpelletään kumien kanssa. Eikä se tunnu edes yhtä hyvältä. Saatikka voin kuvitella miltä miehestä tuntuu puristava kumi jos naisenakin sen tunnen ikävänä asiana. Kokeile minipillereitä. Vain kokeilemalla voit tietää.[/QUOTE]
Asennevamma ja harjottelun puutetta, jos tuntuu räpeltämiseltä.

[QUOTE="vieras";23962136]Ihanan reilu mies sinulla. Sano, että alat käymään vieraissa.[/QUOTE]Mistä helvetistä tällaisia kommentteja tulee? Hukuta itsesi wc-pönttöön, kiitos.

[QUOTE="vieras";23962661]Mistä helvetistä tällaisia kommentteja tulee? Hukuta itsesi wc-pönttöön, kiitos.[/QUOTE]
Olet ilmeisesti itsekin kumeja pelkäävä mies.

Sain ystävältäni sellaisen persona ehkäisytietokoneen jonka toiminta perustuu varmoihin päiviin. Ensin ajattelin että sitä me kokeillaan mutta sitten mies oli sitä vastaan. Nyt kun minä taas alan epäilemään kyseistä laitetta niin mies taas vaikutti hyinkin kiinnostuneelta.

Ei oikein enää tiedä mihinkä suuntaan sitä veis tätä asiaa nyt... Kait se on vaan annettava asian olla... Ehkä tää itsestään joskus selkiää tai sitten ei...

mun mielestä on paskamaista vaatia naista käyttämään hormoneja jos se on naisen terveydelle haitallista jopa niinkin että uhkana on kuolema... Ei taida mies paljoa naisestaan välittää...

Yhteistyössä