Pattitilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uros
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uros

Vieras
Auttakaa, mitä teen? Tässäpä tarinani:

Olen alta kolmikymppinen sinkkumies ja tavannut mielestäni aivan upean naisen. Hän on iloinen, kaunis ja saa minut hyvälle tuulelle. Hän on päivieni piristys, enkä ole koskaan tuntenut ketään naista kohtaan vastaavaa. Hän selvästi pitää myös minun seurastani ja flirttailemme aika näkyvästikin. Hän on kuitenkin avoimesti kertonut elävänsä avioliitossa...vaikka sanookin harmeilevansa tilannetta, että ei ole tavannut minua ennen aviomiestään. Suhteemme, no ei tätä varmaan edes suhteeksi voi sanoa, on hyvin viaton: olemme lounastelleet ja kahvitelleet yhdessä. Usein myös muiden läsnäollessa. Yritän unohtaa häntä ja päästä elämässä eteenpäin mutta se ei kertakaikkiaan onnistu. Ajatus toisten suhteen sotkemisesta kuvottaa minua, mutta toisaalta haluaisin taistella hänestä koska tiedän, että hän tuntee samoin minua kohtaan! Tiedän, että tämä on vaikeampaa hänelle kuin hän antaa ymmärtääkään. Neuvokaa hyvät ihmiset, mitä minun tulisi tehdä? Muuttaa toiselle paikkakunnalle?

Ole mies ja tee niinkuin mies. Unohda siis varattu nainen.

Ps. Ei se ole sen kummempi naione kuin muutkaan. Nyt vaan tuntuu siltä, kun et ole elänyt ns. oikeesti hänen kanssaan. Ihastumis- ja rakastumisvaiheessahan kaikki on niin upeeta.

Yhteistyössä