A
Avunpyyntö
Vieras
Olemme mieheni kanssa seurustelleet 3½ vuotta ja meillä on ½-vuotias poika. Elämä on päällisin puolin mallillaan, mutta sisältä tyhjä. Näin ei ole ollut aina. Ensimmäinen vuosi seurustelustamme oli aktiivista aikaa, seksiäkin oli joka päivä, parhaimpina päivinä useammankin kerran. Vähitellen on tultu tähän pisteeseen, jossa suhteemme on ikään kuin kuollut pystyyn. Voi olla päiviä, että emme edes puhu toisillemme. Emme riitelekään. Olemme vain. Olenkin alkanut jo kypsyä tähän umpikujassa pyörimiseen. Molemmilla meillä on haluja jatkaa perheenä, ja halua haluta toista, tähän nyt vaan on ajan kanssa tultu. Seksiä ei enää ole, ei läheisyyttä, ei oikein mitään. Välillä on jopa sellaisia hetkiä, että minua haluttaisi, mutta kynnys lähestyä toista on kasvanut liian korkeaksi. Eikö tämä ole jo vähän huolestuttavaa, kun kyse on parisuhteesta ja molemmat kuitenkin toivovat asioihin parannusta??
Toivonkin nyt vinkkejä teiltä, jotka olette joskus olleet samassa "jamassa". Haluaisin uskoa, että tästä on ulospääsy, siis muu kuin ero. Kumpikaan meistä ei ole pettänyt, ja muutenkin kaikki ainekset suhteen elvyttämiseen ovat mielestäni kunnossa. Miten olette saaneet ns. nieltyä ylpeytenne ja otettua itseänne niskasta kiinni? Kaipaus mieheni syliin on suuri ja hän on myös useasti sanonut kaipaavansa minua, mutta miksi tästä tekemättömyydenkierteestä on niin vaikea päästä irti?
-Kiitos vastauksistanne-
Toivonkin nyt vinkkejä teiltä, jotka olette joskus olleet samassa "jamassa". Haluaisin uskoa, että tästä on ulospääsy, siis muu kuin ero. Kumpikaan meistä ei ole pettänyt, ja muutenkin kaikki ainekset suhteen elvyttämiseen ovat mielestäni kunnossa. Miten olette saaneet ns. nieltyä ylpeytenne ja otettua itseänne niskasta kiinni? Kaipaus mieheni syliin on suuri ja hän on myös useasti sanonut kaipaavansa minua, mutta miksi tästä tekemättömyydenkierteestä on niin vaikea päästä irti?
-Kiitos vastauksistanne-