pco ja ovulaatio testit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "poks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"poks"

Vieras
onko järkeä käyttää niitä? kun olen kuullut että ovulaatiotestit ei välttämättä toimi "oikein" jos on pco??

oon tikuttanut kaksi kiertoa ja olin aika yllättynyt kun ovistesti näytti plussaa ekassa kierrossa kp12-13 ja toisessa kp16-17. Ei kuitenkaan tärpännyt kummastakaan. nyt kolmas kierto meneillään ja aloitin tikuttamisen eilen, tänään kp10.

Voiko olla niin että ovistesti näyttää mulla plussaa mutta munasolu ei kuitenkaan loppujen lopuksi irtoa?

mulla pco myös, enkä ikinä oo saanu testiin yhtä vahvaa punasta viivaa kuin kontrolliviiva. Esikoisen sai alkunsa vuoden yrittämisen jälkeen, joten sinuna en parin kierron takia vielä luovuttaisi.
Toki joku sano että pcolaiset voi saada vääriäkin plussia, mutta enpä tiedä siitä enempää...

Mulla pco ja gyne kehotti olemaan varovainen tikkujen kanssa sillä on todettu että multa irtoaa kaksi-kolme munasolua aina kierrossa ja eriin aikaan vielä kaiken lisäksi. Joten mulla taas vahvaa viivaa näyttää kp8 ja edelleen vahvaa viivaa kp20 : / Lopetin tikuttelun...

Yhteistyössä