Mulla todettiin juuri PCO-tyyppiset munasarjat. Gyne oli raskautumisen suhteen melko toiveikas, koska olen nuori, enkä ole ylipainoinen. Minulle märättiin terolut 10mg/vrk kiertoa säännöllistämään, koska kp on taas 63 ja pitkiä epäsäännöllisiä kiertoja muutenkin ollut. Auttaakohan se raskautumaan? Luulen kyllä itse, että en edes ovuloi, koska en ole tuntenut ovulaatio-oireita koko sinä aikana kun vauvaa on yritetty (nyt 7kk). Clomit aloitetaan viimeistään kun yritystä on takana vuosi, eli 5kk päästä, mutta mahdollisesti myös aikaisepaa jos tikuttamalla totean että ovista ei tapahdu.
Eli siis kuinka pitkään teillä on raskautumisessa mennyt ja onko vaiva helpottanut ensimmäisen synnyttyä? Onko mahdollista saada useita lapsia PCO tyyppisillä munasarjoilla vai onko raskautuminen liian vaikeaa? Onko kierto saatu säännöllistymään ja tarvittiinko clomifemia?
Eli siis kuinka pitkään teillä on raskautumisessa mennyt ja onko vaiva helpottanut ensimmäisen synnyttyä? Onko mahdollista saada useita lapsia PCO tyyppisillä munasarjoilla vai onko raskautuminen liian vaikeaa? Onko kierto saatu säännöllistymään ja tarvittiinko clomifemia?