pehmennyt kohdunkaula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mietteliäs

Jäsen
27.05.2004
91
0
6
Mulla on raskausviikkoja 26 ja lääkäri totesi tänään, että kohdunkaula on pehmentynyt. Määräsi ottamaan ihan iisisti, seksikieltoon, supistuksia aiheuttavia asioista tulee välttää. Onkohan tämä jo liiottelua, eikös uudelleen synnyttäjillä paikat voi pehmetä jo aiemmin? Onko vastaavaa kokeneita? Koska teillä on paikat pehmenneet ja mitä lääkäri on sanonut?

olin samoilla raskausviikoilla, kun minulla todettiin sama. Kohdunkaulapehmennyt, ja kohdun ulkosuu sormelle auki. Minulle sanottiin,että seksiä voi harrastaa, muttei mitään Rajua, mielellään kylkiasennosta. Olen itsekkin uudelleen synnyttäjä, ja minulle sanottiin,että aivan normaalia. Supistuksia on tullut useita, näitä "harjoitus suppareita",sekä näitä kovempia, joissa jo vedet turskii silmistä kun kipu on mahtavaa. kovemmat supistuksetkaan eivät ole tulleet kuin kahden sarjoissa, useiden päivien välein. Sanottiin kyllä,ettei itseään saa rasittaa liika riehumalla, ja pitkiä automatkoja vältettävä. Tällä hetkellä muksu painaa jo tätä alapäätä aika roimasti, eli kävely tekee kipeetä. Viime viikolla rv 29 kävin äitipolilla tarkistuttamassa tilanteen, ja paikat pysyneet samana, mitään muutoksia ei ollut tullut. Itsellä on tunne, että tämä muksu tahtoo maailmaan vakuutteluista huolimatta aikaisemmin kuin mitä tämä laskettu aika on. :D

Yhteistyössä