Peilin edessä Masturbointi

  • Viestiketjun aloittaja Seidi
  • Ensimmäinen viesti
Seidi
Minä tykkään Masturdoida peilin edessä on kiihottavaa mennä peilin eteenlevittää pillun huulet ja etsiä klitoris ja nähdä kun se paisuu ja pillu kostuu ja työntää sauva pilluun se on kiihottavaa ja kun tulee orgasmi ja pillusta valuu neste kokeilkaa se on ihanaa oooh haluttaa pillu märkä
 
napukka
Sama täällä. Minäkin tykkään tumputtaa peilin edessä, tai videokameran. Peilin edessä levitän jalat ja ihailen pientä ja karvatonta elintäni. Hyväilen pieniä kulkusia ja näen peniksen kovenevan. Vatkaan puikkoa kädellä ja pian lämmin mähnä purskahtaa terskan nokasta. Mahtava fiilis sen jälkeen. Nahka turvoksissa ja kulkuset pinkeinä.
 
Seidi
Tuntuuko klitoriksen paisuminen, kuten miehen peniksessä tuntuu.
Paisumisen näkeminen olisi varmaan mukava kokemus.
Kyllä tuntuu minun klitoris on kuin herne sitä on kiva hieroa ja kun vetelee sauvaa hitaasti niin näkee kun klitoris hankautuu ja on kiva katsoa kun pillu litisee märkänä minä menen kylki asentoon jalat yhessä ja työntelen sauvaa ja näkee kUn pillu aukee kokonaan on se vaan niin ihanaa ja kun vielä saan orgasmin on kiva katsoa kun orgasmi tulee ja pillu sykkii
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
Kyllä miehenkin silmissä tuntuisi hyvälle, jos turpoamisen nähdä voisi.
Miehet ovat ihan kiimassa kun ne näkee kun klitoris turpoo sitten ne imee sitä ja tulee orgasmi hieron klitorista ja saan peräkkäisiä orgasmeja minä saan klitoris orgasmeja ne ovat ihania moni mies haluaa hieroa minun klitorista ja saavat orgasminaisilla on iso klitoris joka näkyy selvästi hupun alta
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minä tykkään Masturdoida peilin edessä on kiihottavaa mennä peilin eteenlevittää pillun huulet ja etsiä klitoris ja nähdä kun se paisuu ja pillu kostuu ja työntää sauva pilluun se on kiihottavaa ja kun tulee orgasmi ja pillusta valuu neste kokeilkaa se on ihanaa oooh haluttaa pillu märkä
Minä makaan sängyssäni ja runkaan yhdellä kädellä ja pidän pieni käsipeili toisella kädellä ja välillä laitan peili pois ja annan minua pari piiskaaniskuja reidille!
 
napukka
Sitten kun oikein haluan herkutella, laitan kumiset talouskäsineet ja liukkarin pakastimeen. Kylmät hanskat ja kylmä geeli tuntuu järkyttävän hyvältä karvattomalla elimelläni. Näky on taivaallinen. Pieni penis kutistuu entisestään kylmässä, mutta lämmin sperma tuo upean lopun.
 
Seidi
Kyllä tuntuu minun klitoris on kuin herne sitä on kiva hieroa ja kun vetelee sauvaa hitaasti niin näkee kun klitoris hankautuu ja on kiva katsoa kun pillu litisee märkänä minä menen kylki asentoon jalat yhessä ja työntelen sauvaa ja näkee kUn pillu aukee kokonaan on se vaan niin ihanaa ja kun vielä saan orgasmin on kiva katsoa kun orgasmi tulee ja pillu sykkii
Hyvää juhannusta kaikille nussikaa paljon minä pistän pillun pyöreäksi tiedän että saan kullia koko juhannus on nussimista
 
vierailija
Olin silloin ujo poikanen. Koulussa oli likat kiusanneet yhtä poikaa ja minä olin sen pojan kaveri. Poika kertoili että oli käynyt sillä käry kun oli yhtä likkaa kiusaa-
massa. Se oli nykässyt siltä housut alas ja nyt isot likat meinas tehdä hänelle saman. mutta eivät onnistuneet aikeessaan ja poika kotiinsa sekä minä omaani. Ja heti peilin eteen poika mikäs on sulla tuolla ja näytin haarojani peilille. Ovi kävi ja iso siskoni tuli kotiinsa. Poika ja se oli heti mun kimpussani ja kohta olin housut alhaalla. Mun pikku veljelläni seisoo sen pili ja siskoni mun vatsani päälle istumaan ja rupesi runkkaamaan minua. Minä yritin siltä saada sen vaatteita auki, Mutta en oikein onnistunut aikeessani silloin. Ja multa tuli lasti ulos mun pilistäni
ja meidän äitimme tuli samalla ovesta kotiinsa. Iso-siskoni näytti äidillemme että olin lauvennut ja sillä ei ollut mitään aikomusta nousta pois mun päältäni. Äitimme otti multa housut pois nilkoistani ja komensi siskoni pois päältäni. Poika heti omaan huoneeseen ja olet munat paljaana kohta tulee yksi sinua huudattamaan kertoili äitimme meille. Ja komensi siskoni siivoomaan mun sotkuni lattialta pois. Siskoni puhelimeen ja kutsui kaverinsa meille, Ne vakoili minua kun olin munasillani silloin meillä odottamassa mun piiskaajaani paikalle.
Ja minä kuulin kun siskoni neuvotteli kaverinsa kanssa ja tulivat mun huoneeseeni
ja heti mun kimppuuni kumpikin likka lapsi. Ja ne laittoivat mut selälleni sänkyyni
oles poika nyt kunnolla komensi siskoni minua. Ja palkinnoksi te kumpikin näytätte mulle tissinne minä kyselin heiltä ja laitoin käteni niskani alle. Ne menivät hiukan kauvemmaksi neuvottelemaan keskenään. Likat ja äiti haki ne pois ja paikalle tuli tuttu mies joka antoi mulle mitä olin silloin vaille. Ja siskoni lähti sen kaverinsa kanssa jonnekkin ja minut piiskattiin remmillä kunnolla.
 

Yhteistyössä