Pekka Haaviston (62v) ja Jeri Aallon (24v) yhteistyö on tuottanut hedelmää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän siitä nyt pikku poikaystävälle pesti irtoaa, sanomattakin selvää.:giggle:

On meillä siinä ulkoministeri! Hävettää hänen puolestaan laittomuudet ja nuoreen mieheen sekaantuminen, ja vielä kaiken kukkuraksi puolison pettäminen. Itse ei taida hävetä mitään. Härsi tyyppi.

Ja nuori poika-avustaja taitaa olla aika pihalla hänkin.... ikäero noin 40 v.... voisi olla lapsenlapsi ikänsä puolesta.

On meillä siinä ulkoministeri! Hävettää hänen puolestaan laittomuudet ja nuoreen mieheen sekaantuminen, ja vielä kaiken kukkuraksi puolison pettäminen. Itse ei taida hävetä mitään. Härsi tyyppi.

Ja nuori poika-avustaja taitaa olla aika pihalla hänkin.... ikäero noin 40 v.... voisi olla lapsenlapsi ikänsä puolesta.
Inhottaa kun ministeri tasolla on mies pari. Suomelle häpeä. Joissain maissa saisi kuolemantuomion tuosta.

Pekka on muuten ikäisekseen melko nuoren näköinen, eikö?
Käyttääköhän botoksia tms.🤔

Oli miten oli niin ihan edustavan näköinen mies.

eed9e9ae-8e46-f0e6-7910-bbe6579b69e7

HaavistoKuvJHyttinen.jpg

##
Minua hävettää tämän ketjun ja lähes kaikkien palstalla kirjoittavien puolesta.
Tuomitsette ja pilkkaatte ihmisiä tällä palstalla päivästä toiseen.
Palstan moderointi takkuilee, ja luultavasti tämäkin viesti jumittuu haaviin.
On ikävä ajatella, että joudun elämään samassa maassa näin ilkeiden ihmisten kanssa. Mieluummin ottaisin teidän tilalle Palestiinassa janoa, nälkää ja suojaa kaipaavia sotapakolaisia. Stubb ei heistä välitä, mutta Pekka välittää.

##
Minua hävettää tämän ketjun ja lähes kaikkien palstalla kirjoittavien puolesta.
Tuomitsette ja pilkkaatte ihmisiä tällä palstalla päivästä toiseen.
Palstan moderointi takkuilee, ja luultavasti tämäkin viesti jumittuu haaviin.
On ikävä ajatella, että joudun elämään samassa maassa näin ilkeiden ihmisten kanssa. Mieluummin ottaisin teidän tilalle Palestiinassa janoa, nälkää ja suojaa kaipaavia sotapakolaisia. Stubb ei heistä välitä, mutta Pekka välittää.
Tarvittaisi sellainen pressa joka välittää suomalaisista.

U know….meillä
on tämä oma maa - Suomi, jossa elää suomalaisia. Tällä maalla on rajat ihan syystä.
Valtion tehtävä on taata hyvinvointi suomalaisille!

Jos on varaa niin sitten voidaan auttaa. Nyt ei ole varaa. Työnnämme tälläkin hetkellä suuren osan veronmaksajien tahoista ulkolaisille, jättäen omat pulaan. Odottakaas vaan kun konkurssiaalto alkaa näkyä, kuinka moni hirttää itsensä/tappaa perheensä!
Korona-ajan pahoinvointi/tuotos jäi uutisoimatta!

##
Lispetin mielipiteet ovat mitä ovat. Usein ihmettelen miksi olet niin vanhoillinen
ajatusmaailmaltasi. Toivotaan, että ikääntyminen raikastaa ja uudistaa ajatteluasi.
Kasvatin lapseni maailmankansalaisiksi, ja heillä on erittäin terävät ja laaja-alaiset elämänkatsomukset. Toki tiedän, että Suomessa suurin osa väestöstä ajattelee minun tavalla. Tämä palsta antaa hyvin vääristyneen kuvan suomalaisesta ajattelusta. Persuilu on kauhistuttava ja tunkkainen ideologia ulkomailta katsottuna.
Menkää kaikki nukkumaan ja katsokaa maailmaa huomenna uusin koko maailmaa rakastavin silmin. Pekka on hyvä ihminen, johon luotan täysin kuin taivaan isäämme.

Tarvittaisi sellainen pressa joka välittää suomalaisista.

U know….meillä
on tämä oma maa - Suomi, jossa elää suomalaisia. Tällä maalla on rajat ihan syystä.
Valtion tehtävä on taata hyvinvointi suomalaisille!

Jos on varaa niin sitten voidaan auttaa. Nyt ei ole varaa. Työnnämme tälläkin hetkellä suuren osan veronmaksajien tahoista ulkolaisille, jättäen omat pulaan. Odottakaas vaan kun konkurssiaalto alkaa näkyä, kuinka moni hirttää itsensä/tappaa perheensä!
Korona-ajan pahoinvointi/tuotos jäi uutisoimatta!

Kyllä nämä molemmat välittävät, mutta yleensä hallitus ja moni muu taho on myös vastuussa niistä, jotka apua tarvitsevat. Nyt taitaa olla niin, että hallituksen toimesta monen olot heikkenevät huomattavasti eikä se ole oikein, riippumatta siitä, annamme tukea rajojen ulkopuolelle vai emme. Leikattavaa löytyy kyllä muilta kuin vähäosaisilta ja veronkorotukset tai ainakin veronalennusten peruminen ovat varteenotettava vaihtoehto.

Sopia miettii, miksi nyt kasvatetaan eriarvoisuutta. Toinen näistä ehdokkaista on kokoomuslainen, toki jättää puoluekirjansa, jos tulee valituksi, mutta mielestäni hänen pitäisi rohkeammin ottaa kantaa heikompiosaisten puolesta näissä vaalidebateissa. Nyt hän ei sitä tee, koska muuten menettäisi kannatustaan omiensa piirissä.

##
Lispetin mielipiteet ovat mitä ovat. Usein ihmettelen miksi olet niin vanhoillinen
ajatusmaailmaltasi. Toivotaan, että ikääntyminen raikastaa ja uudistaa ajatteluasi.
Kasvatin lapseni maailmankansalaisiksi, ja heillä on erittäin terävät ja laaja-alaiset elämänkatsomukset. Toki tiedän, että Suomessa suurin osa väestöstä ajattelee minun tavalla. Tämä palsta antaa hyvin vääristyneen kuvan suomalaisesta ajattelusta. Persuilu on kauhistuttava ja tunkkainen ideologia ulkomailta katsottuna.
Menkää kaikki nukkumaan ja katsokaa maailmaa huomenna uusin koko maailmaa rakastavin silmin. Pekka on hyvä ihminen, johon luotan täysin kuin taivaan isäämme.
Ymmärrän.
Kyllä kai minustakin kasvoi ihan kansainvälinen tyyppi, mutta
haluan auttaa suomalaisia heikompiosaisia ensin.

Jos suomalaisilla lapsilla ja muilla heikompiosaisilla on paremmat oltavat kun olen vanhempi niin luulen, että automaattisesti ajattelen että autetaan muitakin.
En tiedä miten paljon sinulla on tuntumaa suomalaisiin heikompiosaisiin. Minä tunnen muutamia perheitä. Nyt hintojen nousun myötä he ovat äärimmäisen tiukilla, autan minkä voin.

Kaikkien tulisi rahakeräyksissä ottaa huomioon myös omat maanmiehet ja suomalaiset lapset, nämä meidän pienet lapset ovat viattomia kaikkeen tähän kurjuuteen jonka olemme hölmöillä toimilla ja päätöksillä saaneet aikaan.

Kyllä nämä molemmat välittävät, mutta yleensä hallitus ja moni muu taho on myös vastuussa niistä, jotka apua tarvitsevat. Nyt taitaa olla niin, että hallituksen toimesta monen olot heikkenevät huomattavasti eikä se ole oikein, riippumatta siitä, annamme tukea rajojen ulkopuolelle vai emme. Leikattavaa löytyy kyllä muilta kuin vähäosaisilta ja veronkorotukset tai ainakin veronalennusten peruminen ovat varteenotettava vaihtoehto.

Sopia miettii, miksi nyt kasvatetaan eriarvoisuutta. Toinen näistä ehdokkaista on kokoomuslainen, toki jättää puoluekirjansa, jos tulee valituksi, mutta mielestäni hänen pitäisi rohkeammin ottaa kantaa heikompiosaisten puolesta näissä vaalidebateissa. Nyt hän ei sitä tee, koska muuten menettäisi kannatustaan omiensa piirissä.
Eniten Alexin kanssa olen huolissani siitä että hän on federalisti.

Kyllä minä haluaisin pitää Suomen itsenäisenä ja mielummin lisätä kuin poistaa päätäntävaltaa.

Suomen perustuslaki on nykyään iso vitsi! Perustuslain tulisi suojella Suomen itsenäisyyttä ja suomalaisia, nykyään kansalaisten on kaikin keinoin pyrittävä suojelemaan perustuslakia!

Yhteistyössä