Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Okei, kelloon laitettu osa, tehty sipulirenkaita...
Alkuperäinen kirjoittaja Toope:Vinkkiä pliis... mulla kellossa heiluri ja huilu renkaineen siinä alla, mut sit jumissa. Tehäänkö sillä laatikon mittarilla jotain? Mitä ne vihreet viivat keltaisine palluroineen merkkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
mää tuun mukaan tähän!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Mä oon saanu roskiksen täytee vetä.. muuta en..
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Joo, ja sillä napilla tuuletin päälle ja aarrearkku sieltä päältä.. Mistä terä ja avain?
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Joo, ja sillä napilla tuuletin päälle ja aarrearkku sieltä päältä.. Mistä terä ja avain?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Toope:Vinkkiä pliis... mulla kellossa heiluri ja huilu renkaineen siinä alla, mut sit jumissa. Tehäänkö sillä laatikon mittarilla jotain? Mitä ne vihreet viivat keltaisine palluroineen merkkaa?
Ne pallurat kerto koodin siihen huilutauluun
Muoks; ja muistaakseni en tarttenu sitä mittaa
Alkuperäinen kirjoittaja Toope:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Toope:Vinkkiä pliis... mulla kellossa heiluri ja huilu renkaineen siinä alla, mut sit jumissa. Tehäänkö sillä laatikon mittarilla jotain? Mitä ne vihreet viivat keltaisine palluroineen merkkaa?
Sen koodin luulen tietäväni, mut ei mul oo mitään mihin laitetaan? Mulla se huilutaulu on mustavalkonen?
Alkuperäinen kirjoittaja Toope:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Toope:Vinkkiä pliis... mulla kellossa heiluri ja huilu renkaineen siinä alla, mut sit jumissa. Tehäänkö sillä laatikon mittarilla jotain? Mitä ne vihreet viivat keltaisine palluroineen merkkaa?
Sen koodin luulen tietäväni, mut ei mul oo mitään mihin laitetaan? Mulla se huilutaulu on mustavalkonen?