Hae Anna.fi-sivustolta

Pelimieheen ihastunut

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä vierailija, 11.09.2019.

1. vierailija Vierailija

Mistä voi tietää onko pelimiehellä oikeita tunteita?
    Tiedän, että hänellä on ollut paljon naisia.
    Näemme hänen kanssaan satunnaisesti viihteellä. Hän on hyvin asiallinen kanssani, ei yritä kosketella tai muutenkaan ole päälle käyvä.
    Hakeutuu kuitenkin lähelleni ja minun aloitteestani halataan ja minä voin kosketella häntä. Hän ei tee elettäkään koskettaakseen ja jos itse yritän, että kyllä hänkin saisi koskettaa, niin sitä ei tapahdu.
    Hänellä ei tietääkseni ole nyt ollut muita naisia, mutta enhän minä tiedä mitä ja missä hän oikeasti aikaansa kuluttaa.
    Ihmetyttää vain, kun kyseessä mies joka hyppii sängystä toiseen, on minun kanssani hyvin asiallinen, vaikka minä olen menossa mukana hyvin halukkaasti.
    Kuitenkin hakeutuu seuraani ja antaa minun kosketella, suutelu asteelle emme ole edenneet, vaikka tätä on jatkunut jo aika pitkään.
    Jos näemme selvinpäin, niin hänestäkin huomaa jonkinlaisen ujouden, vaikka ei hän muiden seurassa vaikuta ujolta.

2. Wanha waari Vierailija

Kyllä, ns. pelimiehelläkin on tunteet aivankuin meillä kaikilla muillakin. Hänellä vain on jokin tunnelukko, (ehkä pelon, ehkä pettymyksen, ehkä jonkin muun epämielyttävän tapaukasen vuoksi) joka estää häntä näyttämästä niitä. Hän pelkää, yleensäkin ihmisiä ja eritoten naisia. Tuon pelon ja todelliset tunteensa hän sitten pyrkii peittämään tuolla hyvin näkyvälläkin toiminnallaan.
    Ihmettelet hänen pidättyväisyyttään seurassasi.
    Mielestäni hän toimii aivan loogisesti näin tehdessään. Kas, kun sinä olet kovasti menossa mukana, hänen logiikallaan olet ehkäpä ns. pelinainen. Tuskin tulet pääsemään hänen kanssaan helposti pitemmälle noin.
    Mutta jos jätät muun yrityksen vähemmälle ja keskityt siihen, että voitat hänen luottamuksensa, olet jo paljon pitemmällä.
    Varsinkin juuri silloin, kun hän selvinpäin on epävarma ja ujo, hän tarvitsee jonkun pyyteetöntä tukea.
    Jos olet hänestä todella kiinnostunut, keskityt häneen itseensä, et hänen ulkokuoreensa.
    Aito läsnäolo, kuuntelu, ystävällinen hymy ja rohkaiseva kommentti, siinä jo muutamia "jäänmurtajia"
    Jos taas et ole hänestä todella kiinnostunut, anna hänen olla ja mennä. Siinä pääsette molemmat helpommalla.

3. Kiitos Wanha waari vastauksesta.
    Hän tietää minusta aika paljon yhteisten tuttujen kautta, joten tietää, että olen kaukana ns. Pelinaisesta.
    Olen hänelle omat vaikeuteni ja estoni joskus kertonut. En suoraan, mutta hän oli kuuntelemassa, kun kerroin yhteiselle ystävälle. Joten sekin mietityttää, että onko niidenkin takia hän ottanut sen asenteen, että ei voi kanssani mitään tehdä.
    Itselläkin on vaikea tuoda niitä todellisia tunteita esille, kun ei yhtään tiedä, onko hänellä tunteita vai ei. Ja pelottaa se, jos kerron suoraan kiinnostuksesta, niin hän perääntyy ja nämäkin välit viilenisi.

4. vierailija Vierailija

Pelimiehen kanssa poltat aina näppisi. Ovat sosiaalisesti taitavia pelureita. Kun lähestyt peluria, hän osaa luovia tilanteessa niin että sinulle jää vastuu johon voi vaikka varattuna perustaa syyllistämisensä jos haluaa kääntää kelkkansa. Jos ei tee aloitetta, leikkii kanssasi ja katsoo kuinka annat itsestäsi enemmän kuin hän sinulle. Pidä varasi.

5. Been there Vierailija

Kokemuksesta voin sanoa että varmasti intohimoinen, taivaisiin vievä suhde joka tulee kohdallasi aikanaan olemaan raastavaa ja viemään sinne alimpaan helvettiin, noustaakseen taas sinne rakkauden ylimpään kastiin. Ja sitten taas takaisin. Jos uskot kestäväsi tälläistä niin silloin nauti ja kärsi. Molempia riittää. Jos taas haluat päästä vähemmällä ja säilyttää itsetuntosi niin unohda.

6. vierailija Vierailija

Niin olin minäkin pelimiesaikoinani. Sillä sai naisen todella kiinnostumaan ja sen jälkeen ovi olikin aina avoinna.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri