Pelimies joka ei sitten ollukaan pelimies tai ehkä oli silloin mutta nyt ei kai enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyyhkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nyyhkis"

Vieras
en tiedä. Retkahdin vuosi sitten mieheen jonka kanssa jossain vaiheessa päädyttiin petiin,sen jälkeen se soitteli aina kun teki mieli,no en suostunut siihen koskaan koska olin IHASTUNUT. No ,nyt noin vuosi myöhemmin sillä on nainen,ollut sen kanssa jo jonkin aikaa ja tänään näin miehen pitkästä aikaa ja kyllä se vaan tuntui edelleen. Johtuneeko siitä et itselläni ei ole ketään ja koska olin mieheen ihan retkussa ja en sille kelvannut kuin sänkykaveriksi,tosin vaan yhen kerran kun en suostunut enempää. Vai vosiko vielä olla tunteita...en toisaalta silleen tuntenut mitään muut kuin sen et otti päähän kun sillä on/oli se naisystävä mukana.
Minä haluan myös jonkun kainaloon!

Itse kusit hommat, olisit antanut sille useammin niin jospa se olisi jäänyt vierellesi. Katso vain peiliin ja tunne kipua sydämessäsi, ei kukaan mies ja ksa katsella pihtari akkoja.

[QUOTE="Huhhuh";27632588]Oletpas sä oikea Katkera Kaarina.
Mä olisin aina valmis mun ihastuksen pyytäessä. Tuha nyt itkee.[/QUOTE]

Eipä se tuntunut olevan kiinnostunut muusta ku seksistä ja kun jos oltiin sovittu et nähään ni peru aina. Öisin vaan soitteli kun oli puuttteessa. En mä itke sen perään ,ei se olis ollut mulle se oikea,mikään puhtonen pulmunen muutenkaan ole. Mutta kyllähän se nyt hiukan tuntuu nähdä toisen kanssa varsinkin kun itse edelleen yksin. Mutta en mä mikään katkera ole.

[QUOTE="nyyhkis";27632523]se soitteli aina kun teki mieli,no en suostunut siihen koskaan koska olin IHASTUNUT.[/QUOTE]

Unohda moinen pukki! Olit hänelle käyttöhyödyke. Tuollaisen perään ei kannata itkeä (paitsi jos on ajatuksena käyttää miestä vastavuoroisesti).

Mutta mistä sen tietää varmasti että se mies on tämän nykyisen naisen kanssa tosissaan eikä jatka pelaamistaan? Että turhaan olet kateellinen. Ja niin kuin itsekkin sanoit, vois olla sullakin tunteet toiset jos et olis yksin. Että voi tuntua pelkästään siksi pahalta eikä ees välttämättä liity tuohon tyyppiin.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;27632612:
Unohda moinen pukki! Olit hänelle käyttöhyödyke. Tuollaisen perään ei kannata itkeä (paitsi jos on ajatuksena käyttää miestä vastavuoroisesti).

Joo olen jo unohtanut mut nyt vaan ku pitkästä aikaa näin sen niin....no jotenkin vaan tuntu kun ei olla ees nähty aikoihin ja nyt kun näin ja moikattiin ja näin sivusilmällä kun katteli mua.

[QUOTE="vieras";27632623]Mutta mistä sen tietää varmasti että se mies on tämän nykyisen naisen kanssa tosissaan eikä jatka pelaamistaan? Että turhaan olet kateellinen. Ja niin kuin itsekkin sanoit, vois olla sullakin tunteet toiset jos et olis yksin. Että voi tuntua pelkästään siksi pahalta eikä ees välttämättä liity tuohon tyyppiin.[/QUOTE]

Luulen kans et tuntuu siksi tälläseltä vähän kun ite olen yksin. Ja järjellä aateltuna ei se mies olis mulle ollut hyväksi,kuten sanottu ei mikään puhtoinen pulmunen ole tai ehkä nykysin on mut ei oo todellakaan aina ollut. Se on taas tää tuleva vuodenaika kun yksin olo saa kauheet mittasuhteet.