pelkääkö muut aiheuttavans traumoja vauvalle/taperolle vaikka ei olisi syytä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
mä pelkään:( esim nyt kun lopetin imetyksen yöllä niin pelkään et aiheutin trauman. Ko raukka huusi paljon mut kyl rauhottu ko heijasin jne.. tai jos vaikka teen kotitöitä,tiskaan ym ja 1v alkaa roikkuu jalassa enkä heti lopeta tiskaamista..

tää varmaa puoltaa siit ko lapsen isän kans en oo missää tekemisis,se on tosi narsistinen ja pelkään et lapsesta tulee samanlainen..

enemmän sillä lapselle aiheuttaa traumoja jos tiskaat ja lapsi tulee roikkuun jalkoihin -> jolloin annat heti huomiota... tietty jos lapselle sattunut jtn niin se huomio on sit eri.

mä olen pelännyt aina kans tosi paljon etten kelpaa ja riitä...nyt joutunut kantapään kautta oppimaan siitä irti...ei auta kun yrittää uskoa ja luottaa itseensä ja elämään ja nauttia lapsen kanssa olemisesta. kun rakastaa ja antaa tarvittavan hoivan, se riittää ja pakkohan sen on kun muuhunkaan ei pysty.

Kuule. Sä tarttet nyt rohkaisua ja itsevarmuutta vanhemmuuteesi! :) On ihan terve merkki että mietit tuollaisia, olet varmasti hyvä äiti!

Mitä jos soittaisit MLL:n vanhempainpuhelimeen ja puhuisit asiasta? Tai puhuisit neuvolassa? Eräs ystäväni sai apua myös täältä: http://www.ensijaturvakotienliitto.fi/tyomuodot/ensikodit/

Tsemppiä!

Yhteistyössä