Pelkään että mulla on alkava mahahaava:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brunette1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Brunette1980

Uusi jäsen
21.11.2011
3
0
1
parisuhde voinut huonosti jo pitkään,perhetilanne streessaava ja ahdistava. tuntuu ettei ole oikein mitään annettavaa toisillemme. mies ei keskustele asioista, se on aina pelkkää yksinpuhelua jos otan asiat puheeksi.
mies on kyllä kotona,läsnä.. mutta jotenkin poissaoleva. pelaa tietsikalla lähes jatkuvasti jotakin peliä tai istuu tuolissaan ja katselee tv:tä.

minä teen oikeastaan kaikki kotityöt, lapset hoidan pääasiassa myös. mies ei koskaan esim lähde lasten kanssa ulos tms. ei sillä,enpä minäkään usein jaksa. olen henkisesti nyt vain niin väsynyt,niin väsynyt:(

en saa läheisyyttä,ainoa läheisyys mitä mies haluaa on seksi. siihen mun pitäisi olla aina valmis, muuten olen pihtari. kuittailee tuosta seksiasiasta usein,muka huumorilla.mutta se sattuu:/ kun parisuhde on päin persettä,ei paljon tunne yhteyttä seksinkään saralla toiseen.mies ei tunnu sitä käsittävän.ehkä seksi on hänelle vain ja ainoastaan keino purkaa paineet. siinä se.

sen lisäksi että oireilen henkisesti, on mahani ollut kipeä toista kuukautta.on myös kuvotusta/pahoinvointia,jopa vedenjuonti välillä kuvottaa. (olen tehnyt r-testin,nega). rinnassa ja kurkussa on lähes jatkuvaan myös ahdistava tunne.
ensi vkolla pääsen lääkäriin tutkimuksiin,pelkään että tää kaikki on alkavaa mahahaavaa tms :(

no jos se ei ole vuotava, et oksentele tms, niin nykyisin on hyvät lääkkeet. itse jo vuosikausia kärsinyt ja syön säännöllisesti lääkettä. Apteekistahan saa nyt ihan hyllystä hyviä, esim losec, somac, zolt ym. Kóita niitä, tuskinpa haittaakaan on.
Lääkäri voi hyvinkin sanoa että sulla vaan henkistä ahdistusta noilla oireilla.
Ja varaudu, että jos on fiksu lääkäri, niin pääset siihen tähystykseen, letkun nielentään ;) tii

:hug: toivotaan ettei oo vatsahaavaa.
Kun luin ton stoorin niin mutu-tuntumalla voi olla ihan psykosomaattista vai miten se oli. Eli kun on suhdeasiat rempallaan ja henkisesti väsy niin sitä reagoi kropallaan(pahoinvointi unettomuus jne)
Mulla oli vastaava tilanne mut eri syistä (parisuhde kunnossa)ja oli kans fyysisiä oireita. Lekurin kans juttelin ja vyyhti purkautui ja tilanne alko purkautuu ni olikin helpottui. Jos kaipaat juttuseuraa ni laita yv.tä