Pelkään nukkua uudessa kodissa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kammonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kammonen

Vieras
Nyt teilatkaa vaan aikuinen ihminen jota pelottaa kotona. Mutta siis oikiasti, ollaan asuttu tässä vasta pari kuukautta ja alusta asti meidän makuuhuone on jostain syystä pelottanut mua. Saatan säpsähtää hereille keskellä yötä ilman syytä enkä saa unta kun on "inhottava" olo. Meidän kuopus(3v) on täällä heräillyt öisin huutamaan äitiä ja mä olen laittanut sen muuton syyksi, siis uusi koti, uusi kaupunki, uudet kaverit jne. Nyt viime yönä nukkui minun vieressä ja yhtäkkiä alkoi kiljumaan kauhuissaan ja huusi "Kuka tuli? Kuka tuli? Kuka kiusaa?" Hyi helevata. On ehkä vaihdettava huonetta että osaa nukkua :(

Kuitenkin suhteellisen uusi talo, parikymmentä vuotta vanha. Eli ei pitäis mitään satavuotiaita kummituksia hengailla :) Mutta kammottavaa, menee iho nytkin kananlihalle vaikka on ääniä ympärillä ja lapset hereillä. Ja mä kuvittelisin että paikallakaan ei oo mitään kummempaa historiaa.

voi hölmöyttä. mitään kummituksia jne ei ole olemassa, on vain ihmisiä jotka pelottelevat itseään ja antavat aivojensa tuottaa täysin turhia pelkotiloja. Kasvakaa aikuisiksi!

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
voi hölmöyttä. mitään kummituksia jne ei ole olemassa, on vain ihmisiä jotka pelottelevat itseään ja antavat aivojensa tuottaa täysin turhia pelkotiloja. Kasvakaa aikuisiksi!

PÖÖÖÖÖÖÖ.... :D
Kyllä niitä kummituksia on olemassa, toivottavasti joku niistä vierailee sunkin luona!!!

Googleta sun osoite ja katso mitä sillä löytyy ja kysele edellisistä asukkaista ?
Mun eksä ei pystynyt nukkumaan meidän kodissa ellen ollut kotona yöllä (joskus on yövuoroja)
vaan oli ihan paniikissa, että kuuluu outoja ääniä ja naksahduksia. Niitä ei kuulunut koskaan kun mä olin paikalla, joten en tiedä oliks ne mielikuvituksen tuotetta vai oikeita ääniä.

nuku joku valo päällä ja vaikka mankka ihan hiljaselle niin et kuulu ääniä ja näet jotain. Jos et ole tottunut niin alussa voi olla vaikeaa niiden kanssa, mutta kun et nytkään pysty nukkumaan niin et mitään ainakaan häviä

On olemassa harrastuksia ja tavaroita, jotka houkuttelee demoneita. Suosittelen luopumaan sellaisista. Henkimaailma ON oikeasti olemassa ja talo voi olla kirottu tai sitten te itse elätte elämää, joka houkuttelee demoneita paikalle.

Alkuperäinen kirjoittaja km:
On olemassa harrastuksia ja tavaroita, jotka houkuttelee demoneita. Suosittelen luopumaan sellaisista. Henkimaailma ON oikeasti olemassa ja talo voi olla kirottu tai sitten te itse elätte elämää, joka houkuttelee demoneita paikalle.

Tämä on muuten totta. Monet vaihtoehtohoidot ovat "paholaismagneetteja". Eli jos teiltä löytyy jotain energiakiviä, energiamagneetteja tms. niin siinä voi olla syy. Meditaatio on myös yksi tie pahan astua elämään, sekä jooga.

Alkuperäinen kirjoittaja näin on:

Tämä on muuten totta. Monet vaihtoehtohoidot ovat "paholaismagneetteja". Eli jos teiltä löytyy jotain energiakiviä, energiamagneetteja tms. niin siinä voi olla syy. Meditaatio on myös yksi tie pahan astua elämään, sekä jooga.

Samoin tietynlainen musiikki houkuttelee. Esim. raskaamman lajin metallimusiikki. Monen yhtyeen soittajat ja laulajat on saatananpalvojia ja ovat omistaneet musiikkinsa demonisille voimille. Ennustajalla tai selvännäkijällä käynti tai vastaavien asioiden kanssa tekemisissä oleminen voi myös houkutella demoneita. Spiritismin pelaaminen on takuuvarma tapa saada demoneita seurakseen, samoin kaikenlaisiin spiritismin tapaisiin istuntoihin osallistuminen.

Voi apua, millaiset harrastukset niitä demoneja kerää? Joudunko luopumaan suksistani ja mies maalaustarvikkeistaan? Pojalle ostettiin juuri liekkikuvioinen kolmipyörä, hyvänen aika, ei kai se vaan vedä demoneja puoleensa?

Voi kakka, pitää vissiin jättää kansalaisopiston jooga pois, ettei möröt löydä meille..Mitenkähän on jumpan laita...?

Oletteko muuten katsoneet elokuvaa White noise? Ei tee enää mieli nukkua radio tai tv päällä, vaikkei kummoinen elokuva ollutkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja haamukammo:
Voi kakka, pitää vissiin jättää kansalaisopiston jooga pois, ettei möröt löydä meille..Mitenkähän on jumpan laita...?

Oletteko muuten katsoneet elokuvaa White noise? Ei tee enää mieli nukkua radio tai tv päällä, vaikkei kummoinen elokuva ollutkaan..

mitä siinä tapahtuikaan?

juu suosittelen. Jooga ja meditaatio on sellaisia joita täällä mainostetaan hyvänä liikuntana, mutta alunperin kyseiset menetelmät on oleellinen osa itämaisia uskontoja, joihin taas liittyvät demonit ja muut henkimaailman jutut. Monelle joogaajalle ja meditoijalle alussa homma tuntuu tosi ihanalta ja tulee hyvä olo, mutta mitä pidemmälle siinä etenee sitä ahdistuneemmaksi moni on tullut ja ovat alkaneet nähdä ja kuulla kaikkea mitä muut ei näe ja kuule.

Juu ja kenenkään ei oo pakko uskoa jos ei halua, mutta näin se nyt kuitenkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mitä siinä tapahtuikaan?

oliko se juuri se elokuva missä en etsi henkiä ja niiden ääniä nauhottamalla tyhjää tai lumisadetta? vai muistelenko jotain muuta elokuvaa?

Joogaan ja meditaatioon liittyen lainatkaas kirjastosta kirjat: Gurun kuolema (kirjoittaja Rabindranath R Maharaj) ja Pimeää valoa (Barbara Szandorowska). Voivat olla avartava lukukokemus.

mitä siinä tapahtuikaan?

oliko se juuri se elokuva missä en etsi henkiä ja niiden ääniä nauhottamalla tyhjää tai lumisadetta? vai muistelenko jotain muuta elokuvaa?

Siinä taisi joku nainen kuolla, ja yritti ottaa mieheensä yhteyttä tvn ja radion kautta. Mies pyysi apua joltain sedältä joka tutki tätä, ja pääsi selville vaimonsa kohtalosta.. en nyt kyllä muista kovin hyvin mitä siinä tapahtui, mutta radiokammon se on jättänyt..

Kaunankin jälkeen hyppäsin sänkyyn kahden metrin päästä, ja kurkkasin vielä peiton alle varmuudeksi, ettei siellä ole ketään..

Joogaan ja meditaatioon liittyen lainatkaas kirjastosta kirjat: Gurun kuolema (kirjoittaja Rabindranath R Maharaj) ja Pimeää valoa (Barbara Szandorowska). Voivat olla avartava lukukokemus.

Joo, noita on joku joskus ehdottanut.
Tämä henkilö oletti, että joogassa, jossa käyn, päästään niin meditatiiviseen tilaan, että joutuu ennen pitkää vaipoille.
Se on oikeastaan pelkkää venyttelyä, ja nautin suuresti mahdollisuudesta maata lattialla ilman, että joku pomppii päällä. :)

Joo, noita on joku joskus ehdottanut.
Tämä henkilö oletti, että joogassa, jossa käyn, päästään niin meditatiiviseen tilaan, että joutuu ennen pitkää vaipoille.
Se on oikeastaan pelkkää venyttelyä, ja nautin suuresti mahdollisuudesta maata lattialla ilman, että joku pomppii päällä. :)

Niin, sellaisenahan sitä täällä länsimaissa mainostetaan. Jos sitä mainostettais hengellisenä juttuna niin maallistuneet länsimaalaiset olis teilannut sen ennenkuin se olis ehtiny levitä tänne ollenkaa. Pimeys pukeutuu valkeuden vaatteisiin. samasta lähteestä se pulppuaa, harrastat sinä sitä sitten pelkän venyttelyn tai lattialla makaamisen tai nirvanaan pääsemisen takia. Sun asennoituminen ei muuta sen harrastuksen lähdettä ja sieltä pulppuavia asioita mihinkään.

minäkin otan joogn venyttelynä enkä edes yritä pyrkiä mihinkäänn meditatiiviseen tilaan. Ja metallimusiikista en luovu, ennemminkin epäilisin iskelmien olevan paholaisen työtä, masentavia ja synkkiä ovat.

Meillä kyllä pitäisi näiden kaikkien väitteiden mukaan asua aikamoinen joukko mörköjä.
Mutta, luottavaisin mielin menen illalla nukkumaan.
Aku Ankkakin on muuten pahasta ja yleensä lastenkirjallisuus..
Pöh, sanon minä.

Yhteistyössä