Ä
"äippä"
Vieras
Tulin kaksi kertaa melkein perätysten raskaaksi. Toinen kerta oli "oma syy" koska laitoin ehkäisyrenkaan vähän myöhässä kuukautisten jälkeen. Tuli keskenmeno. Toisen kerran tulin raskaaksi renkaasta huolimatta, tämä sikiö kuoli kohtuun ja jouduin tyhjennykseen. Minulla oli tyhjennyksen jälkeen kuukautiset, mutta omituisen lyhyet. Laitoin siis tyhjennyksen jälkeen renkaan heti, mutta nyt pari päivää kuukautisten jälkeen huomasin, että on tullut vähän verta. Kokeilin kohdunnapukkaa, josta olen kaikki raskauteni tunnistanut, niin se oli pieni ja sulkeutunut ja takana, ihan kuten jokaisessa raskaudessani. Minulla on siis yksi lapsi, 1,5v. En edes halua mennä ostamaan raskaustestiä
En halua taas käydä läpi sitä kaikkea, siis raskautta, joka kuitenkin menee kesken tai sitten päädyn tyhjennykseen... En usko, että näin pian tyhjennyksen jälkeen voisi olla mitenkään mahdollista, että raskaus voisi onnistua.
Ollaan näiden epäonnisten raskauksien jälkeen päätetty, että emme tee toista lasta, ainakaan pitkään aikaan. Ja nyt taas... Mikä helvetin äiti-hedelmällisyys musta on tullut? Ekaa väännettiin väen vängällä yli puolivuotta ennen kuin tärppäsi, ja nyt tuntuu ettei tarvi kuin katsoa miestä päin niin olen jo raskaana.
Oli varmaan todella epäselvä sepustus, mutta oli pakko avautua...
Ollaan näiden epäonnisten raskauksien jälkeen päätetty, että emme tee toista lasta, ainakaan pitkään aikaan. Ja nyt taas... Mikä helvetin äiti-hedelmällisyys musta on tullut? Ekaa väännettiin väen vängällä yli puolivuotta ennen kuin tärppäsi, ja nyt tuntuu ettei tarvi kuin katsoa miestä päin niin olen jo raskaana.
Oli varmaan todella epäselvä sepustus, mutta oli pakko avautua...