pelkään rakastua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja krakova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

krakova

Vieras
Eli jotenkin tyydyn aina vähempään rakkaudessa enkä siihen minkä oikeasti haluaisin, koska koko ajan ajattelen mitä toinen minusta haluaa tai pitää ja en pidä itseäni tarpeeksi hyvänä. Ajan hyvät miehet pois aina ja ne luuserit jää minulle. =( Häpeän itseäni ja sitä että ihastukseni näkyy ns. Läpi heti ja että olen todella kiinnostunut, yleensä mies perääntyy siinä vaiheessa ja olemmekin vain kavereita. Itse olen ujo ja epävarma (patsi kännissä, silloin olen todella itsevarma)
Jotenkin minä haluaisin itsevarman miehen jonka kainalossa saisin olla heikko ja tuntea itseni naiseksi. Sitten kun olen kännissä niin minusta tulee kamala vamppi ja teen aloitteita.
Nytkin olen tavannut miehen ja ollut hänen kanssaan sähköpostilla yhteydessä mutta koko ajan ajattelen vain että miten saisin hänet, koska olen ihastunut. Ja sitten kun tapasimme kerran niin olin kuin ääliö joka jännitti kamalasti ja oli epävarma ja sitten kun otettiin viiniä niin tein aloitteen ja se oli emämoka..mutta vaikea kait sitä on itseään muuttaa. =( Tämä ahdistaa..