Pelkäätkö miehesi pettävän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
Mä en pelkää, jostain syystä. Molemmat on niin monet pettymykset kokenu, että tässä suhteessa ei tartte pettää ja tuottaa sitä mieletöntä mielipahaa toiselle. EIKÄ ETENKÄÄN ITSELLE!!! Siitä kun ei pääse omassa mielessä eroon koskaan. Ei, vaikka toinen jotenkin sen joskus hyväksyisi.

Mun mies on pitkästä aikaa baarissa kavereiden kanssa. Mut itse en tiedä sinkkuajoilta, oisko ollu yhtään (ukko)miestä, joka EI OLISI lähtenyt vähintään pieneen leikkiin mukaan pienellä flirtillä.

Onko yleensä olemassa miehiä / parisuhdetta jossa mies ei petä? Tai nainen? EPÄILEN syvästi.

Mä luotan täysin siihen, että oma mies ei petä. Tälläkin hetkellä on baarissa kavereittensa kanssa. Totta kai hänkin kauniitten naisten perään saattaa katsoa, mutta se on ihan normaalia. Saattaa baarissa jopa flirttailla, mutta mitä sitten? Se ei sen pidemmälle etene. Itsekin pidän flirttailusta, eikä silti ole aikomusta omaa miestä pettää. Ite olen aiemmissa suhteissa tullut petetyksi, ja tiedän miltä se tuntuu, siksi luotan siihen, ettei oma mieheni halua mun sitä tuskaa koskaan enää kokevan, ja siksi en myöskään aio itse sitä tuskaa tuottaa miehelleni.

En pelkää. Ja uskon että olen olemassa paljonkin miehiä ja naisia, jotka eivät petä puolisoitaan/ kumppaneitaan.
Se, ei tarkoita kuitenkaan sitä, että uskoisin ettei mieheni/ itse tekisi koskaan missään olosuhteissa niin.
Pelkää en kuitenkaan, sillä pelolla tekisin eniten hallaa itselleni.

Joskus aiemissa suhteissa olen pelännyt ja olen tullut petetyksikin.

mun kaverilla on kyllä semmonen mies että se ei kyllä petä, ja se on ainoa mies josta pystyn niin sanomaan. se ei varmaan missään olosuhteissa pettäis. ei vaikka maailma ois romahtamassa. se rakastaa vaimoaan niin yltiöpäisesti, samaten lastaan, on niin sitoutunut koti-isä kun olla ja vaan voi. eikä ole tossun alla. miestä ei vaan kiinnosta muut naiset, saa omalta naiseltaan kaiken. siinä suhteessa se nainen on ennemminkin se, joka saattaisi pettää.

itsekin tietysti toivon että oma mieheni on samanlainen. eipä ole vielä tullu eteen tilannetta että ois pitäny alkaa kamoja eri osoitteisiin roudaamaan. ja toivottavasti ei tulekaan.

minä itse en voisi koskaan pettää. minua on edellisissä suhteissani petetty todella törkeällä tavalla ja niistä on ikuiset arvet. varmaan tästä syystä en voi koskaan luottaa keneenkään mieheen täysin 100%.

En ole koskaan pelännyt tuommosta. En kai sido itseäni tunnetasolla niin syvästi, että huolehtisin asiasta. Olen tehnyt sen hyvin selväksi kaikissa menneissä suhteissa, että jos vieras toosa kiinnostaa, vapaasti saa mennä enkä piittaa asiasta pätkääkään, mutta takaisin ei tarvitse tulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
En pelkää.

Ukko tekee keikkahommia , on siis bändissä, mut aina sillä on kauhea kiire meidän luo :heart: :heart: :heart:

IHANA!!! Tosi kiva! Pidä sitä hyvänä aina, kun tulee kotiin! Mut ei se aina ole helppoa, jos itse on ollut kotona kiukkuavien lasten kanssa, ja tuntuu, ettei millään jaksaisi ilman apua.

En todellakaan pelkää. Silloin kun olis sinkku, ajattelin ettei sellaista miestä olekaan, jota en mukaani baarista saisi. Mutta nyt kun olen vanhentunut ja viisastunut niin olen tajunnut että kaikkien elämä ei pyörikään seksin ja naisten/miesten ympärillä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
olen pelännyt ja tulen tulevissa suhteissani varmaan palkäämäänkin. nyt ei tarvii pelätä kun ei ole miestä.

Niin minäkin pelkäsin, mut tiedätkö: ei tartte enää. Valitset ja/tai hyväksyt rinnallesi vain sellaisen miehen, jolla on samat arvot kuin sinulla.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
olen pelännyt ja tulen tulevissa suhteissani varmaan palkäämäänkin. nyt ei tarvii pelätä kun ei ole miestä.

Niin minäkin pelkäsin, mut tiedätkö: ei tartte enää. Valitset ja/tai hyväksyt rinnallesi vain sellaisen miehen, jolla on samat arvot kuin sinulla.

no niin minä luulin viimeksikin tehneeni.. sen takia en usko et pystyn helposti luottamaan saati olemaan pelkäämättä.

Nyt vasta näin ton pettämisketjun tuossa. Vastasinkin siihen. On äärettömän surullinen juttu. Pettämistä on tapahtunut aina, mut ennen vanhaa ihmiset on oppinu antamaan anteeksi, oppinu virheistään ja opetellu elämään "paremmin" yhdessä.

Yhteistyössä