Pelko

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen itse alkuraskaudessa 5vk ja minulle tulee kipuja 2kertaa päivässä ja kivut tulee yleensä keskiyöllä kerran tehty sänkypuuhia miehen kanssa ja heti tullut pientä vuotoa onneks ei jatkunut toiseen päivään, mutta onko turvallista jatkaa puuhia? Kokemuksia?
 
vierailija
Itse 8+3, minuakin pelotti alkuun sänkypuuhat, mutta pääsin siitä ajan kanssa yli. Ilmeisesti sikiö kestää kyllä ihan normaalin seksin. Veri on voinut tulla ihan emättimen limakalvoistakin jos olet ollut vähän kuiva jännityksen tai kivun takia. Joillekin on myös reagoinut verellä jos istukka on ollut kohdunsuulla, mutta ei ole aiheuttanut keskenmenoa. Neuvolassa sanottiin että jos normaalia menkkavuotoa isompaa tulee, niin sitten pitää huolestua. Kivut on myös normaaleja kohdun kasvukipua. Itse olin ihan viime päiviin saakka melkein 24/7 vähän kipeä koko ajan, aloin jo väsymään siihen kipuiluun ja kerran yöllä tuli sellainen kipukohtaus kahden maissa, että meinasin jo herättää miehen soittamaan lanssin. Meni sekin sitten vartissa ohi. Nyt on onneksi saanut olla muutaman päivän täysin kivuitta -ihanaa!
 

Yhteistyössä