Pellavahousuja pojille, oletteko nähneet jossain myynnissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Oisin halunnut meidän ekaluokkalaiselle (koko 134/140) kesähousuiksi ja kevätjuhlaan pellavahousut, H&M on katsottu eikä siellä ollut....Muita liikkeitä en tänään ehtinyt kiertää.

Oisko joku nähnyt jossain näistä ketjuliikkeistä, Seppälä, KappAhl, Lindex, vinkistä oisin kiitollinen. =)

Halosen liikettä ei täällä ole, Ellos ei tosiaan enää ehdi, Po.p ihan outo juttu mulle...Prismasta täytyy kyllä huomenna katsella.

Mun mielestä tosi huonosti oli henkka maukalla, farkkuja kyllä oli jos jonkinlaisia...kesällä edessä matka Kreikkaan niin pellavahousut olisivat siistit iltaisin, suojaisivat itikoilta kaiken lisäksi...Ja tosiaan kevätjuhla on perjantaina jo täällä, hiukan myöhässä ehkä liikkeellä. Enkä muuten koskaan ole tilannut nettikaupoista yhtikäs mittää, en ois edes tajunnut sieltä katsoa, täytyy käydä kurkkimassa, kyllähän ne ehtisivät sitten lomaa varten, vissiin.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Po.P = Polarn o pyret. katso www.polarnopyret.se

Oukki doukki, kiitos, tuo liike täältä jopa löytyykin, täytyy käydä katsomassa.

Taitaa olla ihmeellistä haluta kouluikäiselle pojalle pellavahousut kun niin kiven alla tuntuu olevan. Pari nettikuvastoa katsoin eikä ainakaan löytynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja LaZy69:
Jos siellä jokin putiikki myy name it:n vaatteita, heillä mallistossaan kivan näköiset pellavahousut.

Kiitos sullekin, täytyy koittaa katsoa jos löytyy. Merkistä olen kyllä kuullut mutta en ole tainnut ikinä nähdä, luulisin... :whistle:

Jippii, kiitos vain hänelle joka antoi vinkin tuosta Polarn o pyret-liikkeen housuista, ne oli tosi kivat ja nyt on pojalla uudet housut kevätjuhliin ja kesän matkalle! :flower:

Kuinka helpottavaa oli kävellä suoraan liikkeeseen ja etsiä oikea koko, kokeilla ja ostaa. Säästyi niin paljon hermoja kun ei tarvinnut kierrellä eri liikkeitä!

Yhteistyössä