Pelottaa! (Clomit raskauden aikana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VOI EI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VOI EI

Vieras
Söin kierron clomeja ja mulla alkoi menkat eka päivä tätä kuuta. Neuvolasta kysyin et pitäisikö silti tehdä raskaustesti ennenkuin alotan uuden clomikierroksen. Sanoivat että ei tarvi tehdä jos ei ole raskausoireita. Niinpä en tehnyt ja söin viime viikolla clomit.
Eilen ja tänään tein ovistestin jossa vahvat viivat. Niinpä tein raskaustestin ja se on positiivinen!
Olikohan tuo sitten keskenmeno :( ? Viikkoja mulla ois nyt 5+4 niistä edellisistä menkoista laskettuna, mutta oviksesta on tänään tasan kaksi viikkoa.
Mitä ihmettä teen?

pahoittelen että en tiedä ko lääkettä ja mitä kaikkea se sisältää mutta jos olet tehnyt positiivisen raskaustestin tänään niin eiköhän sitten kaikki ole hyvin.

Et mitään. Odottelet seuraavien menkkojen alkua. Jos eivät ala tee testi jos alkavat syöt Clomit. Mulle sanoivat ettei Clomit aiheuta sikiölle vaurioita. Ja seyraavassa ultrassa viim. näet oletko raskaana.

Mulla ei edellisessä raskaudessa tullut tippaakaan verta koko raskauden aikana (oli luomuraskaus) ja nyt sitten viikon mittaset menkat, jotka loppui viikonloppuna. Nyt kuitenkin testi positiivinen. Mahaa kourii kun pelottaa! Ei ole raskausoireitakaan, niinkuin viimeksi oli rinnat tosi arat. Lämpökin on 36.3, eikä korkea niinkuin monella täällä raskauden alussa.

Tein testin koska ovistesti näytti eilen ja tänään tosi tummaa viivaa. Oon täältä lukenut et joillakin ovistesti näyttää raskauden, joten sen takia ajattelin tehdä r-testin. Ja onneksi tein, kun on kerta positiivinen, niin tietää et nyt ei kannata ainakaan baariin lähtee.