P
"possu"
Vieras
Nyt asumme mukavalla alueella ja lapsilla kavereita. En tiedä voimmeko asua siellä jos eroamme (lapset+minä). Minulla masennusta ja myös miehellä, tosin hän ei suostu hoitoon eikä myönnä masennusta. Meillä vakavia ongelmia suhteessa. Olen itse pettänyt aiemmin ja ihastun helposti. Itse käyn juttelemassa. En tiedä olenko vain liian perfektionisti tai sitten tämä suhde tekee minut masentuneeksi.
Pariterapia olisi loistava meille mutta miestä siihen ei saa ja yksin jos käy niin tulee vaan minun puoleni asioista. Lapsetkin huolettaa miten he eroon suhtautuvat ja pärjäävät sen jälkeen elämässä. Mutta tämä eron jokapäiväinen mietintä minun puoleltani ei ole oikein. Tai tyytymättömyys tilanteeseen.
Pariterapia olisi loistava meille mutta miestä siihen ei saa ja yksin jos käy niin tulee vaan minun puoleni asioista. Lapsetkin huolettaa miten he eroon suhtautuvat ja pärjäävät sen jälkeen elämässä. Mutta tämä eron jokapäiväinen mietintä minun puoleltani ei ole oikein. Tai tyytymättömyys tilanteeseen.