Ä
"äiti"
Vieras
Mun esikoiseni, 4kk poika sai flunssan ollessaan 1,5kk ikäinen samaan aikaan kun miehelläni oli muistaakseni nielutulehdus. Flunssa alkoi hirvittävällä räkätaudilla, joka nyttemmine on jo lähes kadonnunt, mutta yskä on jäänyt vaivaamaan. Missään vaiheessa ei ole ollut kuumetta. Ollaan käyty lääkärissä tarkistuksella 4 kertaa, mutta mitään ei ole löydetty korvista ja hengitysäänet ja sydän ovat kuulostaneet normaaleilta. Viimekerralla neuvolassa noin kuukausi sitten terkkari sanoi, että jos ensi neuvolakäyntiin mennessä ei lähde yskä pois niin poika laitetaan jatkotutkimuksiin.
Neuvola on ensiviikolla ja minua pelottaa että pojalla on jokin vakavampi sairaus. Ihmettelen tätä tautia kun poika voi muuten ihan hyvin. Hän ei ole väsynyt ja ruokahalu on hyvä, mutta tuo yskä vaan jatkuu ja jatkuu. Onko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta? Olen huolestunut
Neuvola on ensiviikolla ja minua pelottaa että pojalla on jokin vakavampi sairaus. Ihmettelen tätä tautia kun poika voi muuten ihan hyvin. Hän ei ole väsynyt ja ruokahalu on hyvä, mutta tuo yskä vaan jatkuu ja jatkuu. Onko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta? Olen huolestunut