Pelottaa torstai..:(

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
äitini on ollut ihan hyvässä kunnossa, kotona sairaalasta jo reilu 3kk :heart:
nyt on vaan taas alkanut turvotusta tulemaan, johtuen munuaisista (äidillä vaikea munuaissairaus ja syöpä) :/ 2 vkon välein käy verikokeissa ja on pissankeräily. tuo munuissairaus kun on sellainen että saattaa tulla yhtäkkisiä yllätyksiä. paljon on ollut lääkkeiden vaihdoksia, mikä sopii äidille mikä ei.nyt tämä viimeisin lääke nosti maksa-arvot.

Torstaina äidillä on munuaislääkäri ja heti perään haimalääkäri. todennäk., ainakin toivoisin, että tekisivät kuvantamisen samalla. se jännittää.. syöpä kun on niin salakavala että vaikka hetki sitten sanottais että ollaan saatu kuriin, saattaa villiintyä leviämään :(
On ollut ihanaa kun äiti ollut niin hyvässä kunnossa, melkein koko syöpä ollut poissa meidän mielistä :heart:

voimia teille..mä tiedän mitä tuo pelko on..mun anopilla on haimasyöpä ja koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu, tällä hetkellä ihan ok kunnossa on ja toistaiseksi ei oo levinnyt minnee

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voimia teille..mä tiedän mitä tuo pelko on..mun anopilla on haimasyöpä ja koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu, tällä hetkellä ihan ok kunnossa on ja toistaiseksi ei oo levinnyt minnee

mun äidillä myös haimasyöpä :'( viime kesänä löydettiin 3 eri syöpää :(
voimia sinne ja toivotaan parasta! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
ai sä vastasitki kun en huomannu. voimia. toi on tosi pelottava syöpä kun ennusteet on vähän heikkoja. enoni 2 vuotta taisteli, syksyllä menehtyi

niin :'( mut ei sitä auta aatella sitä huonoa ennustetta, jokainen "tapaus" on erinlainen. ja johan siinä menettäis toivonsa.. eletään päivä kerrallaan, iloisena siitä että että äiti on meidän kanssa :heart:
osanottoni enosi vuoksi :( :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä