Pelottaa...

  • Viestiketjun aloittaja Cesilia
  • Ensimmäinen viesti
no
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä pano:
Ulkopuolinen kirjoittaja ei todennäköisesti antaisi tuollaista palautetta hotellipettämisestä, ei edes no, aiemmin petetty, kun on.

Tämä hyväkäs on kuin olisi ollut itse teossa ja nyt keskustelemassa onnesta ja ansioiden mukaan saamisesta.
onneksi olen vielä kaiken lisäksi tyhmä, niin meni hilseen ylitse koko sanomasi...
 
onnen kantamoinen
Onneksi olen omasta tahdostani hörhö, niin saat olla tässäkin asiassa oikeassa ja fiksu:)

Ehkä huono onni opettaa nöyryyttä ja samalla myös alhaalta on aina suunta vain ylöspäin. Jospa siksi vaatimattomuus tuo hyviä kokemuksia ja pienikin asia voi olla suuri ilon aihe. Toisekseen, jos minä laittaisin onneni ja hyvän oloni teidän varaan, niin eipä sitä minulla olisi, olette sen jo moneen kertaan todistaneet.

Huonoa onnea ei ole olemassakaan. On vain tyhmyyttä ja sitä sinulla riittää. Olet lähtenyt täältä lomalle moneen otteseen, kannattaisiko lähteä lopullisesti. Ei kukaan VOI olla niin TYHMÄ, että edes ajattelisi laittavansa mitään tämän palstan varaan. Huh, miten ihminen voi olla t-y-h-m-ä . Mene jonnekin hourupää osioon tai lue kevätpörriäistä. Se on sinun tasoasi.
 
Viimeksi muokattu:
no
Huonoa onnea ei ole olemassakaan. On vain tyhmyyttä ja sitä sinulla riittää. Olet lähtenyt täältä lomalle moneen otteseen, kannattaisiko lähteä lopullisesti. Ei kukaan VOI olla niin TYHMÄ, että edes ajattelisi laittavansa mitään tämän palstan varaan. Huh, miten ihminen voi olla t-y-h-m-ä . Mene jonnekin hourupää osioon tai lue kevätpörriäistä. Se on sinun tasoasi.
ja neidin taso on?
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Liian kova hinta? Mieheni ei jättäisi minua eikä perhettämme, vaikka tämä hänelle selviäisi.


Minulle ei tapahdu mitään sellaista, mikä ei muutenkin kuuluisi tapahtua. Pikkasen oon fatalisti!
Mistä sinä niin päättelet ettei jätä. Totta kai jättää, kun saa tietää, eikä enää luota sinuun. Luotto katoaa joka tapauksessa, vaikka et kertoisikaan. Tyhmempikin tajuaa, ettei toinen enää ole mukana ja vaan poissa ajatuksineen. Et olisi ensimmäinen joka jää nallina kalliolle ihmettelemään, ilman ensimmäistä ja toistakaan miestä. Tietysti voihan se olla, ettei miehesi välitä, kun on omatkin juoksut. Mutta jos hän saa parempaa vastakaikua muualta, niin voipi lähteä yllättäen. Sen olen vuosien mittaan nähnyt, että sitä saa mitä tilaa. Turha sitä on sitten itkeä jälkikäteen.
 
Viimeksi muokattu:
Cesilia
Mistä sinä niin päättelet ettei jätä. Totta kai jättää, kun saa tietää, eikä enää luota sinuun. Luotto katoaa joka tapauksessa, vaikka et kertoisikaan. Tyhmempikin tajuaa, ettei toinen enää ole mukana ja vaan poissa ajatuksineen. Et olisi ensimmäinen joka jää nallina kalliolle ihmettelemään, ilman ensimmäistä ja toistakaan miestä. Tietysti voihan se olla, ettei miehesi välitä, kun on omatkin juoksut. Mutta jos hän saa parempaa vastakaikua muualta, niin voipi lähteä yllättäen. Sen olen vuosien mittaan nähnyt, että sitä saa mitä tilaa. Turha sitä on sitten itkeä jälkikäteen.
Luitko koko ketjun? Tai ainakin minun kirjoitukseni?

Ymmärrän riskit. Otin ne, kun lähdin hotelliin. Saatan itkeä jälkikäteen, vaikka se olisi miten turhaa tahansa. Elämä vaan on.
 
Viimeksi muokattu:
Cesilia
Sit näihin tällaisen tilanteen luomiin ongelmiin.

Ensinnäkään en ole koskaan pettänyt miestäni. Ketään heistä. Toiseksi en ole koskaan ollut kakkosnaisena. Joten ihan uusia rooleja minulle molemmat. Vaikeeta on.

Kolmanneksi ruusunpunaiset lasit alkaa muuttaa väriään. Alan nähdä tässä salasuhteessani piirteitä, joiden olemassa olon olen tiennyt, mutta, jotka värittyi vaaleanpunaisiksi kuuman odotuksen aikana. Kun hotelliyömme vihdoin toteutui, jännitys ja pelko katosi ja tilalle astui sen pohtiminen, millainen mies olisi oikeasti arkielämässä.

Voisiko siitä päätellä jotain, että hän elää sellaisen naisen kanssa (elänyt jo 15 vuotta), jonka kanssa riitelee koko ajan? Ja, että läiskäsee mulle suutuksissaan puhelimen korvaan? Ja pitää mykkäkoulua? Minä sentään elän aikuisen miehen kanssa, joka ei käyttäydy lapsellisesti eikä riitele kanssani. Jos riitelemme asiasta, jompi kumpi pyytää anteeksi typeryyttään - ja se siitä.

Voisiko oikeasti käydäkin niin, että salasuhteeni johtaa parisuhteeni syvenemiseen?
 
Cesilia
...tilalle astui sen pohtiminen, millainen mies olisi oikeasti arkielämässä.

Voisiko siitä päätellä jotain, että hän elää sellaisen naisen kanssa (elänyt jo 15 vuotta), jonka kanssa riitelee koko ajan? Ja, että läiskäsee mulle suutuksissaan puhelimen korvaan? Ja pitää mykkäkoulua? Minä sentään elän aikuisen miehen kanssa, joka ei käyttäydy lapsellisesti eikä riitele kanssani. Jos riitelemme asiasta, jompi kumpi pyytää anteeksi typeryyttään - ja se siitä.

Voisiko oikeasti käydäkin niin, että salasuhteeni johtaa parisuhteeni syvenemiseen?
Pohdin näitä yllämainittuja salasuhteelleni sen verran kärkkäästi ääneen, että hän totesi, ettei riitä minulle ja, että mieheni on sata kertaa parempi mies kuin hän ja, että hänen oma vaimonsa pitää häntä luuserina. Hän ei pysty jakamaan huomiota minulle niin paljon kuin kaipaisin ja hän tuntee itsensä nurkkaan ahdistetuksi joka suunnalta. Mies siis päätti lopettaa minun kanssani pelehtimisen tältä erää. Saas näkee kauanko on pelehtimättä - ja mitä minä sitten tunnen ja ajattelen... Mutta näin salasuhdekehittelyni etenee tai on etenemättä.

Tässä on kyllä paljon mielenkiintoisia piirteitä. Minun silmäni joutuivat avautumaan sille tosiseikalle, että vaikka olen lääpälläni tähän salasuhteeseeni, on hän huomattavasti huonompi aviomies ja ihminen kuin oma mieheni, johon en ole yhtään tällä hetkellä lääpälläni. Minusta salasuhdeleikki on hyvinkin opettavaista ja ajatuksia herättävää ja minä voisin suositella sitä jokaiselle. Käy sitten, miten käy loppupeleissä. Ehkä tässä tosiaan vielä käy ihan hyvin!
 
Viimeksi muokattu:
Cesilia
taitaa ennustukseni alkaa toteutua, että menetät molemmat miehet, sorry.
Et sinä mitään ennusta ---- toivot, että noin kävisi.

Menee ohi aiheeni, mutta silti:

Vaikutat, no, katkeroituneelta mieheltä, joka ei toivo kenellekään mitään hyvää.
Et usko etkä luota, joten mikään ei koskaan tule sinulle onnistumaan. Et osaa rakastaa.
 
Viimeksi muokattu:
no
Et sinä mitään ennusta ---- toivot, että noin kävisi.

Menee ohi aiheeni, mutta silti:

Vaikutat, no, katkeroituneelta mieheltä, joka ei toivo kenellekään mitään hyvää.
Et usko etkä luota, joten mikään ei koskaan tule sinulle onnistumaan. Et osaa rakastaa.
En minä sinulle pahaa toivo, mutta käytöksesi on niin itsekästä, kun vielä mainostat miehellesi toista miestä, että sinun jälkeesi ei voi jäädä mitään hyvää. Häpeä hyvä nainen, tekisi mieleeni sanoa eräs kulunut sana, mutta jätän sen nyt sanomatta.
 
Viimeksi muokattu:
Cesilia
taitaa ennustukseni alkaa toteutua, että menetät molemmat miehet, sorry.
Kommentoin tätä lausetta vielä uudelleenkin eri vinkkelistä.

Minulle mies ei ole mikään itseisarvo. Jos menetän molemmat miehet, niin sitten käy. Osaan elää yksiksenikin ja, mikäli historia toistaa itseään, en elä yksin kovin kauaa sittenkään, mutta sen vakuutan, että sinua, no, en huoli! Elämässä käy just niin kuin pitääkin.
 
Viimeksi muokattu:
no
Kommentoin tätä lausetta vielä uudelleenkin eri vinkkelistä.

Minulle mies ei ole mikään itseisarvo. Jos menetän molemmat miehet, niin sitten käy. Osaan elää yksiksenikin ja, mikäli historia toistaa itseään, en elä yksin kovin kauaa sittenkään, mutta sen vakuutan, että sinua, no, en huoli! Elämässä käy just niin kuin pitääkin.
Niin, elämässä käy niin kuin pitääkin, muta voi siihen itsekin vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
elli
Niin, elämässä käy niin kuin pitääkin, muta voi siihen itsekin vaikuttaa.

Tuon kun itse sisäistäisit. Mitä sinua muutenkaan noin kauhean paljon toisen ihmisen panemiset kiinnostaa, siitä puhe mistä puute? Miehet alkavat heti haukkumaan huoraksi, kun itsellä ei pelitä. Varsinin vanhat, naista saamattomat, katkeroituneet äijät -kutten no, ova pahimpia. Mutta kertokaapa minulle, mikä ajaa itseensä kylästyneen luuseri-äijän naisten palstalle rutisemaan vuosikausiksi?
 
Viimeksi muokattu:
no
Tuon kun itse sisäistäisit. Mitä sinua muutenkaan noin kauhean paljon toisen ihmisen panemiset kiinnostaa, siitä puhe mistä puute? Miehet alkavat heti haukkumaan huoraksi, kun itsellä ei pelitä. Varsinin vanhat, naista saamattomat, katkeroituneet äijät -kutten no, ova pahimpia. Mutta kertokaapa minulle, mikä ajaa itseensä kylästyneen luuseri-äijän naisten palstalle rutisemaan vuosikausiksi?
On sinullakin jotakin elämästä opittavaa....
 
Viimeksi muokattu:
no
Sitähän minä tässä olen tehnyt....
Juuri niin, mutta ota myös huomioon, että tekemisesi vaikuttavat isoon joukkoon ihmisiä ja silloin sinulle tulee myös vastuu heistä, tekemisiesi kautta.
Että ei tässä ole suinkaan kysymys vain sinun eämästäsi, vaikka niin käyttäytymiselläsi viestitätkin. Jos ajattelisit käyttäytymistäsi muidenkin kannalta, niin ottaisit huomioon heidänkin mielipiteensä, mutta tietysti ymmärrän, että et tekemisiäsi määritä sillä perusteella, mitä se vaikuttaa läheistesi elämään.
 
Viimeksi muokattu:
Cesilia
...niin ottaisit huomioon heidänkin mielipiteensä, mutta tietysti ymmärrän, että et tekemisiäsi määritä sillä perusteella, mitä se vaikuttaa läheistesi elämään.
OijoijoijoijoiOi!

Voi, mikä uuvatti tämä nikki "no" on!!

Mitä muuta minä tässä paraikaa teen????? Kuin otan kaikkia läheisiäni ja sivusuhteeni läheisiä huomioon!!!

Enks mä muuten olis jo soittanut hotellikertymämme saldon salasuhteeni vaimolle? Häh?
 
Viimeksi muokattu:
no
OijoijoijoijoiOi!

Voi, mikä uuvatti tämä nikki "no" on!!

Mitä muuta minä tässä paraikaa teen????? Kuin otan kaikkia läheisiäni ja sivusuhteeni läheisiä huomioon!!!

Enks mä muuten olis jo soittanut hotellikertymämme saldon salasuhteeni vaimolle? Häh?
? Oletko siis äiti, joka ottaa läheisensä huomioon, kun ei kerro salasuhteensa vaimolle panojen määrää?
99,9 % näkee missä menet, voit vain arvata kumpaan joukkoon kuulut.

Olet varmaan kuullut sen sanonnan kirppujen paimentamisesta.
 
Viimeksi muokattu:
HeH
? Oletko siis äiti, joka ottaa läheisensä huomioon, kun ei kerro salasuhteensa vaimolle panojen määrää?
99,9 % näkee missä menet, voit vain arvata kumpaan joukkoon kuulut.

Olet varmaan kuullut sen sanonnan kirppujen paimentamisesta.

Pakko todeta, että joko Cecilia on pahasti petetty provo tai sitten päästään sekaisin, ns. mentaalitapaus. Todennäköisesti molempia, koska hänen tekstinsä ei ole normaalin, terveellä moraalilla ja ajatuksenjuoksulla varustettua. :D Sitähän hän pelkää, että hänen kultainen kuorensa paljastuu. Sehän on jo paljastunutkin.
 
Viimeksi muokattu:
paljastus
Pakko todeta, että joko Cecilia on pahasti petetty provo tai sitten päästään sekaisin, ns. mentaalitapaus. Todennäköisesti molempia, koska hänen tekstinsä ei ole normaalin, terveellä moraalilla ja ajatuksenjuoksulla varustettua. :D Sitähän hän pelkää, että hänen kultainen kuorensa paljastuu. Sehän on jo paljastunutkin.
No niin, "no" rauhoitu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä