Pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen seurustellut mieheni kanssa seitsemän vuotta, naimisissa olemme olleet pari vuotta. Meillä on vajaa kaksivuotias tytär. Olen jo pitkään ollut onneton ja nyt alkaa tuntua etten enää jaksa. Kuitenkin pelottaa miten pärjään tyttäreni kanssa kahden, mies on aina hoitanut paljon lastamme ja hän on erittäin hyvä isä. En vaan sen takia jaksaisi enää roikkua huonossa suhteessa. Mitä teen? :( Olo on toivoton ja masentunut...

Yritetty on... Kuitenkaan ei parempaan suuntaan ainakaan olla menossa. Riitely on JATKUVAA, mies on erittäin mustasukkainen ja jopa väkivaltainen (uhkailee paljon, on joskus käynyt käsiksi minuun) ja tunteeni ovat niin "haalistuneet" että en halua edes seksiä mieheni kanssa. Välillä itken sitä, että miksi tässä näin piti käydä...

Väkivaltaisen ja uhkailevan miehen kanssa ei kuulukaan jaksaa elää! :hug:
Perheneuvolasta saisit varmaan keskusteluapua, se ehkä auttaisi päätöksenteossa.
Jos mies on hyvä isä, on kai hän sitä eronkin jälkeen? Eli tapaisi lasta ja pitäisi häntä vaikka viikonlopun yli, tms, jotta sinun ei täytyisi ihan yksikseen jaksaa.

Itsellä sama tilanne juuri nyt, paitsi olen itse päätökseni jo tehnyt. Huomenna menen laittamaan avioeron vireille. Mieheni ei ole väkivaltainen eikä uhkaile, mutta henkisesti tehnyt minulle niin paljon pahaa, etten enää jaksa. Lastaan mies saa tavata aivan niin paljon kuin haluaa, siihen en halua puuttua, mutta tiedän sydämessäni, että minun ja pojan 1v3kk on parempi asua muualla.

Me kävimme perheneuvolassa ja se toi avun hetkeksi, mutta minkä mies luonteelleen voi.....

Kiitos ihanista kommenteista. Ajattelinkin, että jos menisin juttelemaan jonnekin tästä tilanteesta ja saisin tukea sieltä. Ja mies saa tavata tytärtämme kyllä niin paljon kuin haluaa, luulen että välimme ovat paljon paremmat miehen kanssa kun emme ole yhdessä (ts. kun eroamme).

Entäpäs muuten se, kun ostimme asunnon josta minä olen oman osuuteni maksanut (miehellä lainaa). Eikö asunnossa pidä asua kaksi vuotta ennenkuin sen myy? Ajattelin itse lähteä tästä asunnosta pois lapsen kanssa, mies ilmeisesti ostaisi minun osuuteni.

Tietysti jos miehesi suostuisi mennä johonkin puhumaan tosta vihanhallinnasta. tuolla lyömättömässä linjassa saadaan ihan hyviä tuloksia. Tosin vaatii kyllä aika paljon työtä rakastua uudelleen, jos ei enää tunne mitään toista kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Tietysti jos miehesi suostuisi mennä johonkin puhumaan tosta vihanhallinnasta. tuolla lyömättömässä linjassa saadaan ihan hyviä tuloksia. Tosin vaatii kyllä aika paljon työtä rakastua uudelleen, jos ei enää tunne mitään toista kohtaan.

Niinpä, olen yrittänyt miettiä miten voisin saada tunteeni takaisin, mutta se tuntuu mahdottomalta. En halua enää olla edes hänen lähellään.

Yhteistyössä