Hae Anna.fi-sivustolta

Pelottaaa

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä vierailija, 12.04.2019.

1. vierailija Vierailija

Olen 15v poika enkä ole ikinä seurustellut. En ole mitenkään kauhean komea (ainakaan omasta mielestä) ja olen aika laiha. En ole todellakaan suosittu. Olen ollut pari kertaa ihastunut ja kerran kerroin tytölle kiinnostuksestani mutta hän kertoi siitä koko luokallle enkä uskalla kertoa tai edes seurata ig:ssä tämän hetkistä ihastustani koska pelkään että hänkin kertoo kaikille. Minua pelottaa etten ikinä pääse seurustelemaan kenenkään kanssa ja jään neitsyeksi koska olen ruma jne............en tiedä miksi edes kirjotan tätä viestiä muttta haluan vain avautua vaikka kukaan ei jaksaisikaan lukea tätä viestiä....

2. vierailija Vierailija

Kuulostat aivan normaalilta teiniltä. Veikkaan että melkein jokainen on käynyt tuon kuvion läpi mitä kuvailet.

3. Poiken äiti Vierailija

Ei iässäsi juuri kukaan ole seurustellut oikeasti. Kehuskelijat pistävät omiaan!
    Ole huoleti, aikanaan löydät ihan varmasti montakin tyttöystävää, ennen kuin tulee vastaan se nuori nainen, jonka kanssa alkaa oikea suhde, ehkä perheen perustamisineen kaikkineen. Sen aika on vasta vuosien kuluttua. Silloin sinäkin olet ehtinyt jo kasvaa, kehittyä ja aikuistua mieheksi, jonka ulkonäkökin on muuttunut näistä päivistä hurjasti. Nythän olet vielä poika.
    Mikä ihmeen kiire lapsilla on nykyään aikuisten leikkeihin ennen kuin ovat ehtineet edes kasvaa koko pituuteensa? Sellaisesta ei tule muuta kuin harmia.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri