Peniksen PITUUDEN/PAKSUUDEN oikeaoppinen mittaus

  • Viestiketjun aloittaja vertailukelpoiset tulokset
  • Ensimmäinen viesti
Mitzy
kyrpien vertailuketju tämä on? Kysellään onko liian pieni / paksu. Missä mielessä liian pieni? kai pienelläkin tekee ne toimitukset mihin se kyrpä on tarkoitettu.
Pienelläkin pystyy naisen tyydyttämään, se on se miten sitä käyttää ja mihin kohtaan se osuu.
Isompi kai osuu helpommin oikeaan kohtaan, mutta kyllä se pienelläkin onnistuu. Koettu on.
Molemmat sortit ja molemmilla olen saanut.
 
Onnistuva mies.
Alkuperäinen kirjoittaja Nväkhcökyfökfäky;11111779:
Siis mun esinahka on kireä, ei rullaudu alas. Onko siitä haittaa nussittaessa?
Tuskin siitä haittaa on, jos pystytte sen työntämään emättimeen ilman suurempaa kipua.
Kun kondomia käyttä, niin silloin ei ainakaan haittaa.

Paljaan työntäminen saattaa aiheuttaa kipua, kun se esinahka pyrkii rullautumaan taakse, ja jos tiukka on, niin mitä luulette miltä tuntuu?
 
RandoM
Pitäskös perusta tietokanta, johon kaikki miehenpuolet saisi tallentaa kyrpänsä mitat; pituuden ja paksuuden? Sitten voisi julistaa että pienikaluiset miehet ovat naisille turhakkeita, rajan voisi vetää vaikka siihen kaavalla keskiarvo miinus 2 x keskihajonta. Liian suurta ei sitten olisikaan...Voi hitto! Ehkä paksusta kalusta voisi saada lieventäviä pisteitä vaikka muuten olis lyhyt ja mitätön.
 
Onnistuva mies.
Mietin naisen näkökulmasta tuota paksua kalua.

Onko se visuaalisesti viehättävämpi?

Tietysti se myös laajentaa emätintä enemmän tunkeutuessaan sisälle.
Olettaisin sen tuntuvan paremmalle mitä enemmän laajenee.

Mutta tulee sekin vaihe, kun emättimensuu puristuu voimakkaasti peniksen ympärille.
Puristuu tiukaksi on penis paksu tai ohut.
Miehestä tuo puristuminen tuntuu kivalta, mutta miten nainen kokee puristuksen verrattuna eripaksuisiin peniksiin?
Jos on paksu sisällä niin se tuntuu joltakin.
Mutta jos sisällä olisikin ohut, niin silloin puristuksen pitäisi olla voimakkaampi.

Loppuajatelma, paksun työntyminen tuntuu paremmalta, kuin ohuen, johtuen suuremmasta laajentumisesta.
Mutta siinä puristusvaiheessa ohut vaatisi isomman puristusvoiman ja se tuntuisikin paremmalta.

Toivottavasti tämä oli oikea päätelmä, sillä silloinhan kaikki penikset olisi samanarvoisia.
 
vaimoke
Mietin naisen näkökulmasta tuota paksua kalua.

Onko se visuaalisesti viehättävämpi?

Tietysti se myös laajentaa emätintä enemmän tunkeutuessaan sisälle.
Olettaisin sen tuntuvan paremmalle mitä enemmän laajenee.

Mutta tulee sekin vaihe, kun emättimensuu puristuu voimakkaasti peniksen ympärille.
Puristuu tiukaksi on penis paksu tai ohut.
Miehestä tuo puristuminen tuntuu kivalta, mutta miten nainen kokee puristuksen verrattuna eripaksuisiin peniksiin?
Jos on paksu sisällä niin se tuntuu joltakin.
Mutta jos sisällä olisikin ohut, niin silloin puristuksen pitäisi olla voimakkaampi.

Loppuajatelma, paksun työntyminen tuntuu paremmalta, kuin ohuen, johtuen suuremmasta laajentumisesta.
Mutta siinä puristusvaiheessa ohut vaatisi isomman puristusvoiman ja se tuntuisikin paremmalta.

Toivottavasti tämä oli oikea päätelmä, sillä silloinhan kaikki penikset olisi samanarvoisia.

Mutta kun ei se näin mene.
Paksu on aina paksu.
Ohut mehupilli ei ole paksu.
Muna mikä täyttää pillun, on se ainut kelvollinen. Pituus on
 
Viimeksi muokattu:
pappa
mä oon 14 vuotias ja mul on stondikses 17cm niin onks se normaalin pituinen mun ikäisellä,
Ku kuitenkiin se kasvaa viel :S
Kaiken kokoiset kalut ovat normaalin kokoisia koska ei ole olemassa mitään asetettuja standardeja tässä asiassa.
Oel tyytyväinen tuohon tutkittua keskimittaa pidempään kaluun ja anna sen kasvaa jos on kasvaakseen.
Itselläni (62v.) on erektiomitta n. 17,5 cm ja läpimitta n. 5.5 cm ja säkit mahtuvat juuri yhteen kouraan.
 
Viimeksi muokattu:
Keijo Kulli
Kaiken kokoiset kalut ovat normaalin kokoisia koska ei ole olemassa mitään asetettuja standardeja tässä asiassa.
Oel tyytyväinen tuohon tutkittua keskimittaa pidempään kaluun ja anna sen kasvaa jos on kasvaakseen.
Itselläni (62v.) on erektiomitta n. 17,5 cm ja läpimitta n. 5.5 cm ja säkit mahtuvat juuri yhteen kouraan.
Ei pidä paikkaansa. kansainvälinen ISO standardi organisaation standardi ISO2000 määrittelee
miehen sulkuelimen tarpeelliset ominaisuudet. ko standardissa määritellään mm. naimisen vähimmäiskestoksi 20 min. ja siittimen oikeaksi mitaksi 20 cm pituutta ja 5.5 cm paksuutta. Eu:ssa on myös valmisteilla direktiivi, jossa nämä standardit täyttävät miehet tulevat saamaan etusijan valtion viroissa ja valtion edustustehtävissä. on myös esitetty että standardin täyttävät miehet saavat siitinpassin jolla heidän toivotaan saavan etulyönti asema muihin miehiin nähden naismarkkinoilla. Myös monet ravintolat ja yökerhot tulevat vastaisuudessa vaatimaan virallisen siitinpassin sisäänpääsiöiltä.
 
Viimeksi muokattu:
mmmmooop
Ja eikös se vaginan tilavuus mitata siten arkimedeen mukaan, että laitetaan se pillu täynnä vettä olevaan ämpäriin ja katsoa jääkö ämpäriin jäljelle puoli litraa vaiko enemmän/vähemmän.
 
Voi vittu.
Moikka haluun vaa sanoa kaikille kusipäille jotka haukkuu ihmisiä siintä munan pituudesta, että se oikeasti sattuu todella pahasti, kun lukee jotain juttuja missä haukutaan pieni munaisia miehiä. Itse olen pieni munainen ymmärsin tämän 16-vuotiaana ja sen jälkeen otin kauheat paineet siintä asiasta ja luin netistä foorumeilta kaikkea paskaa pienimunaisista ja lopulta vitutti niin paljo, että jouduin psykoosiin ja siintä sitten minulle todettiin skitsofrenia. Halusin vain siis kiittää naisia siintä, kun he pilkkaavat pikku munia! Varmasti moni muukin seonnu liian kovista paineiden otosta. Cheers. 12/12 cm.
 

Yhteistyössä