penis suoristusraudan välissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "rusina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Mies pahoinpiteli naisen tunkemalla tulikuuman käherrinraudan naisen sisään" Ja vot, johan olisi ihan toisenlainen suhtautuminen.

"Ex-tyttöystävä oli istunut sohvalla suoristamassa hiuksiaan, kun mies oli saanut oudon päähänpiston ja vaatinut häntä suoristamaan elimensä samalla tavalla.

Nainen ei aluksi suostunut, koska arveli polttavan kuuman raudan aiheuttavan pahoja vahinkoja. Humalikko ei tätä kuitenkaan uskonut, vaan ruinasi, maanitteli ja heilutteli siitintään naisen edessä niin kauan, että hän lopulta kyllästyi ja puristi sitä raudalla"

Jos nainen pyytäisi, ruikuttaisi, vaatisi miestä tunkemaan tulikuuman käherrinraudan sisäänsä, niin mun suhtautuminen olisi kyllä ihan sama.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
[QUOTE="vieras";26209785]Niin, taas olit väärässä.
Yllättävää.
kannattaisiko ensin lukea asia josta keskustellaan?[/QUOTE]
Miten niin väärässä? Puhuin mielikuvista mitä tulee otsikoista ja siitä miten ihmiset reagoi niihin.

Että mua ottaa pannuun nämä "Jos tämä olisi toisinpäin, niin ette kyllä nauraisi!!!"-kommentoijat. Näitä riittää joka helkutin ketjussa, oli kyse sitten mistä vain...

[QUOTE="vieras";26209808]Että mua ottaa pannuun nämä "Jos tämä olisi toisinpäin, niin ette kyllä nauraisi!!!"-kommentoijat. Näitä riittää joka helkutin ketjussa, oli kyse sitten mistä vain...[/QUOTE]

nyyh

Mullekin tuli aloituksen perusteella heti mielikuva siitä, että ei tässä oo mitään nauramista: mies on pahoinpidelty.

Sain kuitenkin luettua jutun ennen kun kommentoin...ja kas kummaa, mieleni muuttui :)

Mää olin niiiiiin pinnallinen että halusin vaan mainita mielipiteen mielikuvista, kauhian laiska ihminen kun ei jaksanu lukea juttua :D (tosin tää ruuanlaitto voi toki hieman tehdä keskimääräistä enemmän adhd:ksi, ehkä, jos on edes mahdollista...) :D

[QUOTE="vieras";26209835]Jep. Mutta perusta toki ketju "Miten otsikot aiheuttavat mielikuvia ja miten sukupuoli niihin vaikuttaa", jos siitä haluat keskustella. Tämän ketjun tarkoituksena se ei kuitenkaan ole. :)[/QUOTE]

Miksi? Sain jo useamman miettimään asiaa hetken, ei minun tarvitse koko ketjua asian juhlistamiseksi tehdä enää :D

[QUOTE="vieras";26209839]No niin, eli et lukenut juttua, vaan tulit tänne pätemään ennen kuin tiesit edes, mistä on kyse.[/QUOTE]

Tarkistappas määritelmä "päteä" ja käytä sitä oikein ensi kerralla.

[QUOTE="vieras";26209854]Tiedät kyllä mitä tarkoitin. Ja jos et, niin anna olla. Ja lue ensi kerralla juttu ennen kuin kommentoit, niin pysyt asiassa.[/QUOTE]

Anteeksi mutta et sinä määrittele sitä mihin minä voin ja saan kommentoida? Jos sinä käsität väärin sen mistä puhun, onko se minun ongelma? Tokihan se on tuollaisille kilpailumielisille jankkaajille elinehto että saa vaan vääntää jostain, sama se mistä.

[QUOTE="vieras";26209864]No kannattaisi lukea se linkitetty juttu ennen nillitystä.
Näytät vain aiempaakin typerämmältä.[/QUOTE]
Kannattaisi lukea jo pariin otteeseen sanomani asia, ennenkuin valittaa turhasta.

Anteeksi mutta et sinä määrittele sitä mihin minä voin ja saan kommentoida? Jos sinä käsität väärin sen mistä puhun, onko se minun ongelma? Tokihan se on tuollaisille kilpailumielisille jankkaajille elinehto että saa vaan vääntää jostain, sama se mistä.

Ai minäkö se tässä väärin käsitinkin? Etkö juuri itse kertonut, ettet lukenut edes juttua, tulit vain kommentoimaan, koska muut olivat naureskelleet jutulle. Sinä luulit, että naureskelevat vakavalle asialle (=pahoinpitelylle), mutta juttu menikin oikeasti vähän toisin.

[QUOTE="vieras";26209874]Ai minäkö se tässä väärin käsitinkin? Etkö juuri itse kertonut, ettet lukenut edes juttua, tulit vain kommentoimaan, koska muut olivat naureskelleet jutulle. Sinä luulit, että naureskelevat vakavalle asialle (=pahoinpitelylle), mutta juttu menikin oikeasti vähän toisin.[/QUOTE]

Sinä se yrität nyt väkisin vääntää minun sanojani niinkuin itse ne koet, et niinkuin olen jo sanonut. Kyse on mielikuvista ja mitä ne herättää ihmisen mielessä. Otsikointi oli sensaatiohakuinen, koska itse juttu ei ollut oikeasti mistään kotoisin.

Yhteistyössä