Penispainot parempi kuin Andro-Penis

  • Viestiketjun aloittaja Andro-Penis vs. penispainot
  • Ensimmäinen viesti
kuhan surffasin
nuo sexshopin penispainothan sä voit ite tehä. hirttosilmukka jostain ja siihen päähän painot. esim kengännauha+mutterit.. ja kato sen jälkeen mitä tapahtuu, kasvaako pituus vai loppuuko veri terskasta vai mitä vaurioita tulee. mutta jos sä saat jotenki sen painon jaettua koko peniksen varrelle niin sit jotain pysyvääkin ehkä saat aikaan. tai sit hyvän kokemuksen.
 
kuhan surffasin
nii ja aika hyvä hinta kuitenki ku ajattelee kui paljo työtä toi homma vaatii loppupeleis, pätkä narua, kiristin mikä löytyy ainaki itellä muutamasta takista X2 ja 2 pätkää metallitankoa jossa o narun mentävä reikä jossa solmu päässä...

no eihän se oo myyjän vika jos asiakas haluaa välttämättä ostaa. :D :D
 
maailman suurin
penis tuli aikoinaan neloselta. En muista millä kaveri oli kasvattanut, sekä kiveksiään että penistään. Hassua vaan oli, että kaveri ei pystynyt tekemään vehkeellään mitään. Nuo pumpatut, venytetyt penikset ovat kuulemma vähän luonnottoman näköisiä, tiedä sitten kun en ole koskaan nähnyt. Andro-Peniksen sivuilta löytyy kyllä luotettavan oloinen tutkimustaulukko(muistaakseni n. 40 miehen otos). Siinä on ilmoitettu lähtömitat ja lopputulos 3-6 kk:n käytön jälkeen. Kaks senttiä lisää pituutta ja yksi ympärysmittaan näytti olevan yleinen tulos. Lisäähän noita tutkimuksia kyllä tarvittaisiin. Peniksen treenaminen ei tosiaankaan ole sama asia kuin lihasten, peniksessä kun ei ole lihaksia.
 
mistäpenispainojasaa
Alkuperäinen kirjoittaja Andro-Penis vs. penispainot:
Miksi käyttää isoa ja kömpelöä Andro-Penis-laitetta kun saman asian ajaa penispaino, eli eräänlainen sukka joka kiinnitetään tasaisesti peniksen varteen ja terskan taakse, niin ettei se hirtä terskaa. Kiinnityssukan päässä, eli terskan pään alla roikkuu sukka johon saa laitettua ja vaihdettua halutunkokoisen metallipainon. Paino on noin terskan paksuinen, eikä se ole kovin pitkäkään, joten sitä ei huomaa housuista kuin korkeintaan siten että puntissa näyttää roikkuvan hieman tavanomaista pidempi penis. Penispainoja käytetään bokserien kanssa housuissa, jolloin penis voi roikkua painoineen vapaasti lahkeessa. Sitä voi helposti pitää vaikka koko ajan, eikä se aiheuta kiinnitystapansa takia verenkierron estymistä tai muuta haittaa. Tulokset ovat jopa parempia kuin Andro-Penis-laitteilla, sillä käyttö on paljon yksinkertaisempaa ja harjoitusajat päivässä yleensä paljon pidempiä.
Penispainojen kanssa kannattaa käyttää mielummin löysiä housuja, ja pystyssä ollessa teho on parempi kuin istuessa. Pituuskasvu on pysyvää, sillä se perustuu venytykseen ja paisuvaiskudoksen solutason kasvuun. Penispainoja on aiemmin käytetty myös poistetun esinahan venyttämiseen, jossa se myös on toiminut erittäin hyvin. Tyypillinen pituuskasvu on 2-5 cm, ainakin 2 senttiä voidaan jopa luvata. Suuremmatkin pituudenlisäykset ovat aivan mahdollisia pidemmässä käytössä. Paksuutta penispainot eivät lisää mainittavasti, kuten ei Andro-Penis-venytyslaitekaan, vaan tähän suositellaan penispumpun (erektiopumppu) käyttöä. Penispainot ovat turvallinen käyttää kun niitä käytetään ohjeen mukaisesti alkaen pienemmillä painoilla ja lisäten painoja vähitellen maksimipainoon. Pakkauksen mukana tulee 5 painoa ja penispainopaketin hinta on noin 99 €.
 
24V mies
Heipä hei. Olen 24-vuotias mies ja olen tänä vuonna kokeillut mitä ihmeellisempiä kokeiluja. Itse tilasin tuollaisen andropenis laitteen ja tulin tulokseen, että aivan mahdoton laite. Tuo laite on suunniteltu työttömälle joka makaa himassa kaiket päivät.
Minä en pystynyt laitteen kanssa menemään mihinkään.
Toinen kokeilu oli tuollainen ilmukuppi systeemi mikä tuli teskaan alipaineella ja josta lähti sitten tuo jännitysnauha polvitaipeeseen olevaan remmiin. Venytti mukavasti kävelessä. Istuessa melko tehoton.
Nyt tilasin sitten nuo penispainot ja odotan innolla.

Itselläni vähän treenit keskeytyi, kun ympärileikkautin itseni. Nyt odotan kunnon parantumista.

Myös pumppausta ja Jelg harjoituksia tein aikaisemmin. ajattelin kaikkia jatkaa kun tästä taas parannun.
Minulle tuli pakkomielle tästä ja pyrin katsomaan että onko todella mahdollista kasvattaa pysyvästi penistä.
Itse olen mies joka kärsii normaalia pienemmästä peniksestä. tämän hetkinen tilanne on 13cm pituus. 12 ympärys. Tosin minun kohdallani tämä kaikki johtuu normaalia matalemmasta testosteronitasosta, mikä selvisi minulle vasta tänä kesänä kun vihdoin ja viimein päädyin lääkäriin ammattilaiselle. Nyt minulla on Sustanon 250 lääkehoito myös päällä.

Minulle tuli tästä kasvatus ideasta pakkomielle ja pyrin saavuttamaan tuloksia jos mahdollista. Vuosia siinä voi mennä, mutta en luovuta. Haluan todistaa sen että kaikki on mahdollista.

katsotaan miten käy. Suuria odotuksia minulla on noille painoille. Katsotaan miten käy.
Toivon vain ettei terska kipeydy kovin pahasti kyseistä painoista.

 
asdas
Heipä hei. Olen 24-vuotias mies ja olen tänä vuonna kokeillut mitä ihmeellisempiä kokeiluja. Itse tilasin tuollaisen andropenis laitteen ja tulin tulokseen, että aivan mahdoton laite..
käy ihmeessä loggautuun thunderplacella ja käy kattomassa sen yhden laulajatyypin kuvat!! kaveri kertomansa mukaan oli niin motivoitunut saamaan isomman kalun hinnalla millä hyvänsä että piti neljä kuukautta 12h päivässä mm. keikoillansa tuhannen ihmisen edessä, oli niin motivoitunut ettei antanut millään periksi vaikka kuinka tuntui että sattuu ja polttelee..

no kuvat kertoo enemmän kuin voi sanoa :O 16cm->21cm neljässä kuukaudessa!! kaikki dokumentoituina. huhhuh!! pistää ton kaverin tarina "hieman" perspektiiviä harrastukselles. joo, ja se piti sitä just sillä asentella että "näkyköön jos näkyy ei kiinnosta" =)
 
Viimeksi muokattu:
aki
käy ihmeessä loggautuun thunderplacella ja käy kattomassa sen yhden laulajatyypin kuvat!! kaveri kertomansa mukaan oli niin motivoitunut saamaan isomman kalun hinnalla millä hyvänsä että piti neljä kuukautta 12h päivässä mm. keikoillansa tuhannen ihmisen edessä, oli niin motivoitunut ettei antanut millään periksi vaikka kuinka tuntui että sattuu ja polttelee..

no kuvat kertoo enemmän kuin voi sanoa :O 16cm->21cm neljässä kuukaudessa!! kaikki dokumentoituina. huhhuh!! pistää ton kaverin tarina "hieman" perspektiiviä harrastukselles. joo, ja se piti sitä just sillä asentella että "näkyköön jos näkyy ei kiinnosta" =)

Missä thunderplacen sivulla sen laulajan kuvat on (nimimerkki? ) täytyy ehdottomasti nähdä jos tyyppi on noin motivoitunut hommaan =)
 
Viimeksi muokattu:
pitkäkulli
VOISKO joku sanoa mistä näitä painoja saa tilattua??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ei löytyny sitte mistää vaikka kuinka etin.

Itse tein painavasta munalukosta ja siihen kumilenkki kiinni joka kiristetään terskan taa, tulee tuloksia eikä maksa kuin muutaman euron
 
Viimeksi muokattu:
vierailijaukko
Kilon kivespaino, kuulostaa hyvältä, on varmaan melko huomaamaton jos löysissä housuissa pitää. Siistiä venyttää kivekset kunnolla roikkumaan, naiset tykkää kun kivekset roikkuu polvissa.

Voisiko kalua levittää leveyssuunnassa, pyykkipojilla meinasin sellaisen levittimen rakennella, hyvännäköinen kun kivekset polvissa ja kymmenen sentin levyinen kalu!

Vanha ku taivas tämä viesti, mutta sain hyvät naurut. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Pulputtaja
Voiko Andropenistä käyttää nukkuessa? Käyttöohje sanoo että ei voi, mutta mistä noista tietää, kun naulojen hakkaaminen ilman suojalasejakin on joidenkin ohjeiden mukaan erittäin vaarallista.
 
Isellänikin venyttäjä
Voiko Andropenistä käyttää nukkuessa? Käyttöohje sanoo että ei voi, mutta mistä noista tietää, kun naulojen hakkaaminen ilman suojalasejakin on joidenkin ohjeiden mukaan erittäin vaarallista.
Käyttöohjeissahan suositellaan n. 2t välein lepuutusta/hierontaa joten ei kannattane yöunta olla vedossa.
Miten sulla on kehittynyt ja missäa ajassa?
Mulla 5vko käytössä ,bvielä en ole mittaillut mutta lepopituus ehkä hieman kasbvanut, millimetriä en ala mittailla, muta parin kk päästä jos ei ilmeistä mittatulosta lopetan leikit.
 
Viimeksi muokattu:
Kokemusta täälläkin
Voiko Andropenistä käyttää nukkuessa? Käyttöohje sanoo että ei voi, mutta mistä noista tietää, kun naulojen hakkaaminen ilman suojalasejakin on joidenkin ohjeiden mukaan erittäin vaarallista.
Pitkäaikainen hapenpuute-tila voi todellakin vaurioittaa kudoksia, en lähtisi kokeilemaan kun vahingon sattuessa ei palautumista tule ja haitta pysyvä.

Muutenkin suhtaudun aika skeptisesti laitteiden tuloksiin. Useitakuukausia 1.5- parit t/pvä ei tuota tulosta.
VAi missä olette nähneet aidosti pitkäaikaistuloksia, paljon kirjoittajia jotka juuri alkaneet käyttää.MAinosmiesten puheita tuntuu olevan. Moni lupaa tulla kertomaan jatkossa tuloksista, missäs ne tulokset? Ja pitäis olla vielä objektiivisuutta tulosten tulkintaan..
ja ne haittavaikutukset..löytyyky ja kuinka moni niistä ilmoittaa?
 
Viimeksi muokattu:
no voi lol
Alkuperäinen kirjoittaja 23 senttiä roikkuvaa lahkeessa;9162427:
..veikkaan että se kiinnostunut hoitsu ottaisi puheeksi, jos haluaa 23 senttistä isoa munaa, ja moni haluaa. Onhan tuo lahkeessa roikkuva 23 senttiä + penispaino monesti kiinnittänyt tulevien hoitojen katseet ja kiinostuksen.

päiväunien aika.
 
Tykki
Penis painoja on helppo askarrella itse; joka kodista löytyy jonkin lainen kiristyside ym. esim. repun hihna, avainhihna, johon voi laittaa painoja. Itselläni on koottava käsipaino, jossa on eripainoisia kiekkoja 0.5kg, 0.75kg jne joita ripustan roikkumaan, kun olen kotosalla. Hihnan väliin voi laittaa wc paperia ja sideharsoa, jos hankaa. Ja hihna vain sen verran tiukalle että paino pysyy, mutta ei kiristä verenkiertoa tai vie tuntoa. Hyvin toimii. Tosin painoja saa pitää sen useamman kuukauden/vuosia että pituutta oikeasti tulee pysyvästi. Samalla käytän penispumppua kerran päivässä 15min. Tulosta tulee, mutta toki vaatii aikaa ja työtä. Mutta niinhän se on kaikessa urheilussa: ei kukaan voi odottaa nostavansa penkistä 150kg parin kuukauden treenillä tai saavansa isot lihakset vuoden treenillä. Tässä puhutaan yli 5 vuodesta, jotta oikeita tuloksia tulee. Ja ylläpito treeniä lopun elämäänsä, muutenhan ne lihaksetkin surkastuu... Kyse on lopulta motivaatiosta ja palavasta halusta saada isompi penis.
 
moro moro
Tämäkin aihe lopahtanut aika seinään, eikö tämä lopulta ollutkaan tehokas tapa vai mistähän johtuu vai onko senttien saaneet alkaneet hykerrellä kotona ja ei tule enää kertomaan tuloksia? sex shopissa ainakin on n. 30 eurolla myynissä 2x 100g ja 2x200 painoja. Varmaan aluksi pienemmillä aloittaa ja siitä sitten pikkuhiljaa ylöspäin?

Mietin kuinkahan monta tuntia päivässä tuota venytystä kannattaa tehdä? aluksi varmaan vähemmän, mutta onko tuo tosiaan niin että vaikka koko päivä?
 
toimii
Tämäkin aihe lopahtanut aika seinään, eikö tämä lopulta ollutkaan tehokas tapa vai mistähän johtuu vai onko senttien saaneet alkaneet hykerrellä kotona ja ei tule enää kertomaan tuloksia? sex shopissa ainakin on n. 30 eurolla myynissä 2x 100g ja 2x200 painoja. Varmaan aluksi pienemmillä aloittaa ja siitä sitten pikkuhiljaa ylöspäin?

Mietin kuinkahan monta tuntia päivässä tuota venytystä kannattaa tehdä? aluksi varmaan vähemmän, mutta onko tuo tosiaan niin että vaikka koko päivä?

Kyllä itse pidän kokopäivän tai tuntemuksien mukaan 300-600 grammaa. työ on senverran vaihtelevaa ettei ala heppi huutaa hoosiannaa.. välillä istuu ja kävelee niin hyvin menee. kyllä se terska sitten kertoo kun riittää, usko pois ja kokeile ellet..
 
Viimeksi muokattu:
joku...
Kyllä itse pidän kokopäivän tai tuntemuksien mukaan 300-600 grammaa. työ on senverran vaihtelevaa ettei ala heppi huutaa hoosiannaa.. välillä istuu ja kävelee niin hyvin menee. kyllä se terska sitten kertoo kun riittää, usko pois ja kokeile ellet..
Ainakin näin alkuun tuo 2x200g tuntuu hieman lian painavalta jos jatkuvasti seisoo, ainakin näin kokeiluvaiheessa. Ihan jatkuvasti sitä ei kyllä pysty näin alkuun pitämään. Ehkä tuo 2x 100g olisi noin ekat viikot ollut järkevämpi tai ainakin tilanteen mukaan, paljonko seisoo ja istuu. Toki tuolla painolla ei varmaasn varsinaista tehoa paljon tulisi, mutta tuntumaa saisi.

Tässä kun jonkinverran väiteltu andro-penis vs penispainot niin kyllähän penispainot on kätevät kun voi työpäivänkin pitää, mutta jos hommat on istumatyötä niin eihän siinä paljon vetoa tule munalle. Ehkä isoimmat hyödyt saisikin jos painot on työssä ja kotona sitten kun makoilee taas sohvalla ja ei väliä jos Andro-penistä pitää niin sitä pitää kotona sen 8h ja työpäivät penispainoa niin varmaan isoimmat hyödyt noin saisi käyttämällä rinnakkain kahta laitetta. Siihen sitten vaikka pumppailut ja mahdollisesti viellä pillereitä, jelgausta ja muita harjoitteita niin kyllä luulisi tuloksia tulevan.
 
Viimeksi muokattu:
toimii
Ainakin näin alkuun tuo 2x200g tuntuu hieman lian painavalta jos jatkuvasti seisoo, ainakin näin kokeiluvaiheessa. Ihan jatkuvasti sitä ei kyllä pysty näin alkuun pitämään. Ehkä tuo 2x 100g olisi noin ekat viikot ollut järkevämpi tai ainakin tilanteen mukaan, paljonko seisoo ja istuu. Toki tuolla painolla ei varmaasn varsinaista tehoa paljon tulisi, mutta tuntumaa saisi.

Tässä kun jonkinverran väiteltu andro-penis vs penispainot niin kyllähän penispainot on kätevät kun voi työpäivänkin pitää, mutta jos hommat on istumatyötä niin eihän siinä paljon vetoa tule munalle. Ehkä isoimmat hyödyt saisikin jos painot on työssä ja kotona sitten kun makoilee taas sohvalla ja ei väliä jos Andro-penistä pitää niin sitä pitää kotona sen 8h ja työpäivät penispainoa niin varmaan isoimmat hyödyt noin saisi käyttämällä rinnakkain kahta laitetta. Siihen sitten vaikka pumppailut ja mahdollisesti viellä pillereitä, jelgausta ja muita harjoitteita niin kyllä luulisi tuloksia tulevan.
Kyllä niitä tuloksia tulee mutta töitä pitää tehdä, ottaa homma vakavasti ja kuunneelle sitä rakasta veitikkaa.
Itse tilasin puolivuotta aikaa Jes-extender:in ja parin viikon rävellyksen jälkeen totesin että menipä rahat hukkaan.. Laite sopii loistavasti erakoituneelle työttömälle sohvaperunalle joka istuu aamusta-iltaan kaljatölkin kanssa telkkarin äärellä ja yöt hautoo vehjettä jää-ämpärissä.
Nyt painelen tyytyväisenä hymyissä suin puntti lahkeessa.
Pumpulla pumppaan suihkussa ja saunapäivinä pari 15-20 minuutin settiä .
Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan.
 
Viimeksi muokattu:
joku...
Pitääköhän sen painon lenkki olla missä kohti penistä? yläpäässä vai jossain terskan ja juuren välissä vai siinä missä terskan reuna menee, siinähän se pysyy tiukummin, mutta onko lian alhaalla? ainakin esimerkiksi noissa painoissa jotka tuli seksikaupasta oli kuvassa että pidetään melko ylhäällä varressa, mutta miten te olette pitäneet? varmintahan se on mitä ylempänä, mutta tuleeko silloin varsinaiste venytystä juurikaan?
 
teroterska
Pitääköhän sen painon lenkki olla missä kohti penistä? yläpäässä vai jossain terskan ja juuren välissä vai siinä missä terskan reuna menee, siinähän se pysyy tiukummin, mutta onko lian alhaalla? ainakin esimerkiksi noissa painoissa jotka tuli seksikaupasta oli kuvassa että pidetään melko ylhäällä varressa, mutta miten te olette pitäneet? varmintahan se on mitä ylempänä, mutta tuleeko silloin varsinaiste venytystä juurikaan?

Terkantaa, ei se koko kullia muuten venytä
 
Viimeksi muokattu:
joku...
Kasvatushommat on ollut vähän jäissä, penispumpulla kun pumppaa niin meikäläisellä ainakin tulee näppylöitä terskan alle( varsinkin näin kesäisin niitä tulee ja kun pumppaa niin pahenevat vain)

Painothan olen aikaisemmin jo hankkinut, mutta homma jäänyt vain yksittäisiin harjoitteisiin eli lähinnä totutteluun, nyt hommasta tulee kyllä jokapäiväistä jos vehje antaa vain periksi. Minkähän kokoisilla painoilla ja mitähän määriä olette painoja pitänyt? itsellä nyt 2x 200g painot joihin vielä pienet lisäpainot lisätty eli jossain 430-450g paikkeilla ehkä painot. Töissä ei oikein mahdollisuutta pitää joten pitäisi iltapäivän ja illan aikana painoja vain pitää eli aika vähiin kyllä aika jää, pitkäjänteisyys ja pitkät venytyysajat tässä kai tärkeitä, mutta jos aikaa jää vain joku 5-6h venytellä ja seisomista ei ehkä paljon tule niin varmaan vähän kannattaa painoilla yrittää kompensoida?

Kasvatus muuten ollut vähän pillereiden varassa, mutta kun niitäkin vedetty jo melko pitkään niin ei tämä nykyinen n. 15-16cm muna pitenevän tuosta, olisi ehkä projektin alussa pitänyt mitata myös tuo lepopituus, mutta kun nyt taas bathemate ja punput jäänyt vähemmälle niin siinä ei ole välttämättä montaa senttiä lisää tullut, mutta melkeinpä pillerillä tuo 3cm vähintään lisää tullut. Vielä kun saisi tuota painoa alaspäin niin saisi ne pari senttiä näkyviin jotka jää läskin alle, vielä kun vaikka painoilla saisi sentinkin lisää ollaan jo melkein jättien joukossa kun lähtömitat oli jossain 11cm päällä. Ihmeitä ne pilleritkin ja muutamat pumppaukset voi saada aikaan jos verenkierto paranee.

Andro-penis laitetta en oikein osaa käyttää ja se linkki jotenkin ärsyttää hirveästi ihoa, sitä lenkkiä ei oikein kirveelläkään peniksen ympärille tunnu saavan ja kun laitteen ohjeet ei ole suomeksi niin en tiedä kuinka paljon pitää mikäkin mitta olla ja paljon vetoa tulee ym.. joten painoihin nyt joudun tyytymään aika päivisin ole aikaa venytellä..
 
joku...
V-2240 Penisrengas, Venyttäjä (Rimba 9461) / Seksilelut / Sexshop Finland

Tuommoista myös miettinyt, onkohan tämän kokoluokka mitään eli jos lepotilassa penis ei ole ehkä niin iso niin onko tuota toivotonta siihen asetella jos itse tuohon kiinittäisi painot? tukevampi tuo olisi varmaan kun tuo Penispaino, Penispainot / Seksilelut / Sexshop Finland
joka nyt käytössä. Tuossa kun tuo paino ehkä huonosti jakaantuu terskaan yhteen kohtaan kun tuolla penisrengas systeemillä voisi järkevämmin saada paino haltuun ja vähentää riskejä "vammojen suhteen".
http://www.sexshop.fi/tuote/14016/valineet/v-2053-penispainot-rimba-487
 

Yhteistyössä