PENISPUMPPU tehoaa

  • Viestiketjun aloittaja pumpputreenari
  • Ensimmäinen viesti
vacuum cleaner
Hankin ensimmäisen pumppuni, jossa on painemittari. Minulla ei ole käsitystä, millaisilla paineilla voi pumppailla ilman että se on vaarallista, vai onko omat tuntemukset paras mittari? Aluksi tuntuisi siltä, että esim. 5 inHg:n paine ei paljonkaan vaikuttaisi. Onko sillä merkitystä, että kaluni on varsin pieni pumpun isoon sylinteriin, eli pitäisikö painetta olla enemmän kuin ison kalun kanssa?

sullaki sitte pienuuskompleksi
 
Viimeksi muokattu:
hiteg.
Lueskelin viestejä ja mietin itsekin tilaamista. Kiinnostaisi vaan, että kauanko se koon kasvu kestää? Eli jos aamulla pumppailen, niin onko illallakin vielä suurempi?
kun hommasin pumpun niin viikon päästä jo oli sentti pituutta lisää ja 3milliä paksumpi.olen nyt käyttänyt pumppua vuoden nyt se on sellaisissa mitoissa kun halusin.
 
Viimeksi muokattu:
Minimiman
Hankin ensimmäisen pumppuni, jossa on painemittari. Minulla ei ole käsitystä, millaisilla paineilla voi pumppailla ilman että se on vaarallista, vai onko omat tuntemukset paras mittari? Aluksi tuntuisi siltä, että esim. 5 inHg:n paine ei paljonkaan vaikuttaisi. Onko sillä merkitystä, että kaluni on varsin pieni pumpun isoon sylinteriin, eli pitäisikö painetta olla enemmän kuin ison kalun kanssa?

Tiedä sitten mistä johtuu, olen ilmeisesti kokenut pumppailija, mutta käytän normaalisesti tuollaista 7-8 inHG:n painetta ja lyhytaikaisesti olen vedellyt jopa 15:een. Ja se on sanottava, että tuloksiakin on tullut. Olen pumppaillut noin kaksi vuotta sinänsä epäsäännöllisesti, ja lepopituuteen (oikestaan se oli tärkeintä) ja erektiopaksuuteen on selvästi tuöllt kohennusnta, joskin pumppausta pitää edelleen tehdä säännöllisesti, jotta saavutetut "edut" säilyvät.
 
Viimeksi muokattu:
racing
kyllä lähtee. Eka kerrat hiukan epämiellyttäviä, mutta paremmalta tuntuu jo nyt. Oma kulli riittänyt aina, mutta todistetaan huhut ja teoriat kokeilemalla itse ja puhumaan vasta sitten, että toimiiko.
 
Pumppumies
Tiedä sitten mistä johtuu, olen ilmeisesti kokenut pumppailija, mutta käytän normaalisesti tuollaista 7-8 inHG:n painetta ja lyhytaikaisesti olen vedellyt jopa 15:een. Ja se on sanottava, että tuloksiakin on tullut. Olen pumppaillut noin kaksi vuotta sinänsä epäsäännöllisesti, ja lepopituuteen (oikestaan se oli tärkeintä) ja erektiopaksuuteen on selvästi tuöllt kohennusnta, joskin pumppausta pitää edelleen tehdä säännöllisesti, jotta saavutetut "edut" säilyvät.
Mulla samanlaisia tuntemuksia eli pitää nostaa noille paikkeille imua niin johan alkaa tuloksia tulemaan. Itse pumppailen sellaiset 30 minsaa kerrallaan. Entäs Minimiman, millaisilla ajoilla olet saanut tuloksia?

Nämä ovat samanlaisia kuin punttitreenin teko kuntosalilla eli tehtävä epäsäännöllisen säännöllisesti jos haluaa pysyviä tuloksia. Kaikki surkastuu ajan myötä jos niitä ei harjoita, aivot erityisesti jotka kuitenkin tärkein sukupuolielin (mm. miten viritellään tunnetiloja, huomioidaan toinen ihminen jne).

En tiedä sitten että milloin on tullut pumpattua liikaa? Usein tuntuu jo tossa kuuden kohdalla että kalu räjähtää mutta kyllähän se tottuu ajan kanssa :)
 
Viimeksi muokattu:
Minimiman
Mulla samanlaisia tuntemuksia eli pitää nostaa noille paikkeille imua niin johan alkaa tuloksia tulemaan. Itse pumppailen sellaiset 30 minsaa kerrallaan. Entäs Minimiman, millaisilla ajoilla olet saanut tuloksia?

Nämä ovat samanlaisia kuin punttitreenin teko kuntosalilla eli tehtävä epäsäännöllisen säännöllisesti jos haluaa pysyviä tuloksia. Kaikki surkastuu ajan myötä jos niitä ei harjoita, aivot erityisesti jotka kuitenkin tärkein sukupuolielin (mm. miten viritellään tunnetiloja, huomioidaan toinen ihminen jne).

En tiedä sitten että milloin on tullut pumpattua liikaa? Usein tuntuu jo tossa kuuden kohdalla että kalu räjähtää mutta kyllähän se tottuu ajan kanssa :)

Puoli tuntia kerrallaan on maksimi enkä pumppaile sitäkään läheskään joka kerta. Kymmenkunta minuuttia on kuitenkin vähimmäiskesto. Vaikka suhteellisen kauan olenkin asiaa harrastanut, en ole vielä täysin päässyt donitsiefektistä, varsinkaan puolen tunnin sessioiden jälkeen. No, näyttäähän vehjas tuolloin massiiviselta, kun vetää esinahan päälle ja pumppauksen tulokset pääsevät oikeuksiinsa.
 
Viimeksi muokattu:
isolana
Penispumpulla on todellakin erektion voimakkuutta ja paksuutta lisäävä vaikutus. Ja tuleehan sillä muutama sentti lisää pituuttakin, todennäköisesti huomattavasti parantuneen erektion myötä. Mutta penispainot lisäävät peniksen pituutta oikeasti huomattavasti säännöllisellä käytöllä. Itsellä alkujaan 18,5 cm, kolmen vuoden käytön seurauksena 23 cm. Toimiihan AndroPenis venytyslaitekin, mutta kuka jaksaa sillä venytellä muutaman tunnin päivässä, kun penispainot venyttävät vaikka koko päivän huomaamatta housujen lahkeessa. Boxerit jalkaan ja painot roikkumaan farkun lahkeeseen, ilman että kukaan huomaa. Kunnon penispainohihnat eivät purista liikaa kun paino venyttää joloa uusiin mittoihin. Säännöllisellä käytöllä lepo- ja erektiopituuden kasvu on huomattavaa ja tulokset pysyviä. Ei vaikuta erektioon heikentävästi.
 
jormis
Pumpatkaa pienimunaset, jotta kulli kasvaa. Ihmetyttää miten paljon pieniä kulleja pojilla on, kun itselle on luoja antanut 23 cm , enkä aio pumpata sitä suuremmaksi. Hyvin on pärjätty luojanluomalla kalulla. Kukaan ei ole haukkunut pieneksi, vaan kiitosta on naisilta tullut. Myöskään ei kukaan nainen ole sanonut liian suureksi. Usein saa painaa pimpin pohjaan saakka ja moni tykkää,että se venyttää nautinnollisesti pimppiä.

Tällä kokemuksella mikä minulla on, voin suositella, teille kalun kasvattelua isommaksi. Isosta kullista on vain hyötyä, ei haittaa missään nimessä.
 
jormiksen kaveri
Pumpatkaa pienimunaset, jotta kulli kasvaa. Ihmetyttää miten paljon pieniä kulleja pojilla on, kun itselle on luoja antanut 23 cm , enkä aio pumpata sitä suuremmaksi. Hyvin on pärjätty luojanluomalla kalulla. Kukaan ei ole haukkunut pieneksi, vaan kiitosta on naisilta tullut. Myöskään ei kukaan nainen ole sanonut liian suureksi. Usein saa painaa pimpin pohjaan saakka ja moni tykkää,että se venyttää nautinnollisesti pimppiä.

Tällä kokemuksella mikä minulla on, voin suositella, teille kalun kasvattelua isommaksi. Isosta kullista on vain hyötyä, ei haittaa missään nimessä.

Hyvä jormis!
 
Viimeksi muokattu:
joku...
Olen katsellut muutamaa vaihtoehtoa:

https://www.huippukiva.fi/product.aspx?pid=2938

Penispumput | Kaalimato.com

Jos tiedätte parempia 50-60e hintaan niin kertokaa
Toinen linkki on vain kaalimatoon, et myöskään kertonut aloitusmittoja. Tuo eka vaikuttaa aika kalliiltaa, tuo mittari tuossa melkein maksaa jo parikymppiä lisää hintaa vastaaviin pumppuihin missä tuota ei ole digitaalimuodossa, Bathemate hercules melkein olisi mun valinta jos ei perinteistä pumppua halua ja pistää parikymppiä lisää hintaa, mittakin riittää pitemmäksi aikaa ja lähtee halvimmillaan 70 euron luokkaa ( kannattaa vertailla)

Pump Master - Mighty Black - Hot Lips Seksikauppa - Tuotteet jopa alle eurolla tämä on käytännössä sama kun tuo sun laite, siinä vain hieman eri tuo mittari. Itsellä kyseinen laite ja tiiviste on melko heikkolaatuinen. Menee toki peruspumpusta.

Lähtömitat on aika tärkeitä, kannattaa heti ottaa tarpeeksi iso laite sillä vaikka erektiomitta olisi yllättävän pieni niin isoltakin vaikuttavat mitat käy nopeasti pieneksi. En meinaa että erektiomitta heti kasvaisi, mutta monta senttiä mennään pumpun sillä etenpäin helposti treenauksella..
 
Viimeksi muokattu:
mufasa32
Kiitos vinkeistä, tuo veden alla toimiva ei tule kysymykseen kun ei ole ammetta yms. Sellainen tuli mieleen, että eikö se pumpun reuna tunnu tuskaiselta peniksen ja kiveksien välissä kun ei siinä ole erektiossa kun puoli senttiä "välilihaa" ja tuntuu ainakin aika herkältä alueelta.
 
vieras
Terve, tässä eksyin kiinnostuksen kohteena tälle sivulle. Useiden kirjoituksen perusteella pumppu toimii, mutta olisi hienoa jos voisitte suositella jotain merkkiä tai mallia kun itsellä ei ole minkäänlaista käsitystä pumpuista. Tarkoituksena siis on saada lisää pituutta ja ehkä paksuuttakin kalun ollessa levossa. Penispainoistakin oli puhetta jossain viestissä. Millainen pumppu kannattaisi hommata, kun levossa kulli on about 5cm ja erektiossa 16cm!!!??? Hävettää niin saakelisti mennä kavereiden kanssa saunailtoja viettämään tai uimaan. Kiitos vinkeistä jo etukäteen!
 
Johnny
Kannattaa kokeilla bathmatella pumppaamista heti naimisen tai runkkaamisen jälkeen. Paisuvaiskudos on tällöin venynyt enemmän ja peniskin on paksumpi, joten ylimääräisen nahan ja kivesten imeytyminen putkeen vähenevät huomattavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Amaatööri;10052382:
En ymmärrä miten tuota käytetään kun alan pumpata niin alkaa sattua ihan hulluna kasseihin kun paine vetää niitten nahkaa sinne ja alkaa kinnata ja lisäksi häpyluuta vasten saa painaa niin että on todella tuskaista että saa paineen sinne... auttakaa te kokeneet?!?!?!?!
 
pumppaja
Kannattaa kokeilla bathmatella pumppaamista heti naimisen tai runkkaamisen jälkeen. Paisuvaiskudos on tällöin venynyt enemmän ja peniskin on paksumpi, joten ylimääräisen nahan ja kivesten imeytyminen putkeen vähenevät huomattavasti.
Vaude olen pumpannut jo kaksiviikkoa ja kyllä pussit isontuu kuin myös kulli,mulla on sellainen pumppu jota käytetää ammeessa mutta käytän sitä ilman ammetta laitan liukkaria niin on tosi tiivis,ja huomasi mukavan vaikutuksen kun pummasin pelkkiä pallej niin jonkin ajan kuluttua löysä kulli imeytyi sisään sylinteriin mahtava tunne,pidän myös yöllä nukkuessa pumpun ja ei putoo pois o vaan kulli ja pussit pumpussa kiva on pumpata aamulla herätessä pientä voimistelua kullille ja pusseille.Mahtava tunne kun en pese liukkaria pois koko päivän tuntuu ihan hyvältä kun munat on liukkaat
Pera
 
Viimeksi muokattu:
iso pete
Vaude olen pumpannut jo kaksiviikkoa ja kyllä pussit isontuu kuin myös kulli,mulla on sellainen pumppu jota käytetää ammeessa mutta käytän sitä ilman ammetta laitan liukkaria niin on tosi tiivis,ja huomasi mukavan vaikutuksen kun pummasin pelkkiä pallej niin jonkin ajan kuluttua löysä kulli imeytyi sisään sylinteriin mahtava tunne,pidän myös yöllä nukkuessa pumpun ja ei putoo pois o vaan kulli ja pussit pumpussa kiva on pumpata aamulla herätessä pientä voimistelua kullille ja pusseille.Mahtava tunne kun en pese liukkaria pois koko päivän tuntuu ihan hyvältä kun munat on liukkaat
Pera

Mä oon pumpannut viisi vuotta. Piti hommata isompi pumppu, kun ei kulli enää mahtunut vanhaan pumppuun.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä