PENISPUMPPU tehoaa

  • Viestiketjun aloittaja pumpputreenari
  • Ensimmäinen viesti
sohwis
Olen tällanen oppimaton tyyppi.Et voi ennakkoon sanoa että ei kiinnosta.Jos tapaa kivan miehen ja haluaa olla hänen kanssa ja seksiä haluat myöskin hänen kanssa.Et voi tietää etukäteen onko posliinia vai karvamallia tarjolla.Jos onkin posliinia tarjolla,sanotko kaverille,yäääk,ei kiinnosta vai hyväksytkö posliinin koska olet ihastunut mieheen?Leena,rehellinen vastaus.Kiitos.
 
Leena
Sohwis...itse olet kertonut olevasi posliini, että siitä tiedän jo etukynteen sanoa sinulle, että ei kiitos.

jos sitten niin sattuisi että uuden tuttavuuden vehkeet paljastuis posliineiksi, niin kyllä siinä minulla ainakin kiima ja halut pienenisi huomattavasti...Voisi jopa tuntua että alkaa ihnottamaan.Aivan rehellisesti.
Ehkä sitä tulisi jotain tehtyä, muttei se niin kivaa olisi.
 
sohwis
Tilapäisissä naissuhteissa kaikki naiset tykänneet posliinista.Itsekin halunneet olla posliineja.Sitten ajeltiin toistemme karvoja ja lopuksi rakasteltiin puhtoisia värkkejä.Kyllä siirtäisin kaikki alapään karvat yläpäähän lähtevien hiusteni tilalle.Saisi leuhkia komeilla kiharoilla.
 
sohwis
Tilapäisissä naissuhteissa kaikki naiset tykänneet posliinista.Itsekin halunneet olla posliineja.Sitten ajeltiin toistemme karvoja ja lopuksi rakasteltiin puhtoisia värkkejä.Kyllä siirtäisin kaikki alapään karvat yläpäähän lähtevien hiusteni tilalle.Saisi leuhkia komeilla kiharoilla.
 
Alkuvaikeuksia
Niin, oltiin tyttökaverin kans menossa seksivälinekauppaan, no lueskelin ennen sitä netistä juttuja penispumpuista ku kiinnosti, eksyin tänne. Teän juttujen innostamina ostin penispumpun, joku peruspumppu, kahvapumpulla, vaikutti hyvältä, myyjän mukaan varmasti riittävän iso. No kokeilin sitä, A) muna sisään saanti liukkarinkin kanssa on vaikeaa, ihan löysänä se menee, mutta kun kerran pumppaa ja pitää tauon, niin toisella kerralla ei meinaa mennä millään, menee niin pitkälle ku esinahka antaa myöten ja sitten vaan vetää esinahkaa ihan stanan tiukalle, ei siis liu'u munalla, oli vähän tuskaa :D B) pumppu on auttamatta pieni, siis putken asteikko on 20cm asti, mutta siellä lopussa on semmonen 2cm putki johon se venttiili tulee, no pumpattuna mulla jää munan pään ja sen venttiilin väliin noin 5mm väliä, eli tila loppuu kesken jos muna kasvaa yli 5mm. Leveyttä putkessa on pari senttiä, eli se riittää kyllä. ja C) kun pumppaa ja antaa olla muutaman minuutin, niin muna on kyllä alipaineessa aivan kova ja pullistelee, mutta kun alipaineen laskee pois, niin se on just ja just semi-stondiksessa, eli pumppauksen jälkeen muna löystyy, en kyllä tiä pitäiskökään olla kova, kun ei ole kiihottunut. Mutta siis pointti, onko tarkotus, että muna pysyis kovana pumppauksen jälkeen, vai onko se vain kova alipaineessa? Tietenki jos kiihottuu niin sitten on kova, muttei pelkällä pumppauksella vain alipaineessa. Pitää jatkaa harjoittelua. Niin ja vielä se, että oli ongelmia saada pumppu tiiviisti vaikka se silikoni suuaukko onkin tiukka. Vähän huonon oloinen ostos, ainaki nyt tuntuu. Pitänee ostaa parempi pumppu jossaki vaiheessa. Niin ja mitat vielä, stondiksessa 17cm pitkä ja ympärysmitta 14cm, pari cm juuren yläpuolelta mitattuna. Löysänä en mitannu.
 
Leena
Meillä tuon teknisen puolen, eli pumpun käytön hoitaa kyllä mies...Minä vain ihailen...mutta sen tiedän, että penisrengas siihen kaluun pitää laittaa ennen kuin ottaa pois pumpusta...muutenhan se iso seisokki muuttuu tavalliseksi.
 
sohwis
Huomenta Leena.Alan tuotapikaa pumppaamaan.Miten sen penisrenkaan saa laitettua ennen pumpun poistamista?Jos renkaan laittaa etukäteen,kannattaako.Minulla turvotus säilyy jonkin aikaa.Kiva runkata paisunutta seisovaa penistä ja haaveilla seksikkäästä naisesta ja muustakin fantasiasta.Tällasta on sinkun seksi.Ps.Otin pumpustani mansetin pois.Meinasi heppi kuristua.
 
Leena
Hmmm...empä ole tuota tullut ajatelleeksi...miten sen penisrenkaan saa ennen sitä pumpun poistamista! =( Miehenikin kyllä korjaili sitä pumppua, ei se toiminut niin kuin sen olisi pitänyt...Älkää nyt ihmeessä kysykö miten! En sitä tiedä...=) Pääasia on että se toimii... heh heh.Mutta kyllä se sen penisrenkaan siihen juureen laittaa...muuten se seisokki ei pysy niin suurena.
 
sohwis
Taidat tykätä siitä turvonneesta pumpatusta mallista.Kyllä pumpulla saa lisää mittaa penikseen.Sitten vaan rengas hepin juureen ja nauttimaan.Oletko koskaan haaveillut seksistä kolmisin.Kaksi naista ja mies?Voisitko naisen kanssa sekstailla?
 
Leena
Sohwis! Olet kysynyt tuota aiemminkin! Oletko taas joku valesohwis??? Luulisi sun muistavan...hmph!

Kyllä vain, on mukavaa saada omalta rakkaalta mieheltä suurta kullia välillä. =)
 
sohwis
Olen ihka alkuperäinen sohvis.En muista kaikkea mitä tullut kirjoitettua ja kysyttyä.Alkaako ikä tehdä tepposia.Alapää sentäs toimii kutakuinkin.Olisi vaan pimppi missä sitä pitäisi.
 
Leena
Haaveilen minä siitä kolmen kimpasta...useimmiten niinpäin, että minä saisin kahdelta mieheltä...toinen olisi oma mieheni...Ajatuskin siitä, että oma rakas mies pitelisi minua sylissään ja vieras mies rakastelisi minua...uuu...nostattaa ihokarvani pystyyn! =)

Toinen fantasiani on että mieheni ja minä, sekä eräs ystävättäreni...eräs suuririntainen nainen siis oltaisiin kolmistaan.Mutta olen niin mustis ettei se taida tulla kummassakaan tapauksessa juttuun...Ihanaa silti haaveilla!
 
toimii...
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuvaikeuksia:
Niin, oltiin tyttökaverin kans menossa seksivälinekauppaan, no lueskelin ennen sitä netistä juttuja penispumpuista ku kiinnosti, eksyin tänne. Teän juttujen innostamina ostin penispumpun, joku peruspumppu, kahvapumpulla, vaikutti hyvältä, myyjän mukaan varmasti riittävän iso. No kokeilin sitä, A) muna sisään saanti liukkarinkin kanssa on vaikeaa, ihan löysänä se menee, mutta kun kerran pumppaa ja pitää tauon, niin toisella kerralla ei meinaa mennä millään, menee niin pitkälle ku esinahka antaa myöten ja sitten vaan vetää esinahkaa ihan stanan tiukalle, ei siis liu'u munalla, oli vähän tuskaa :D B) pumppu on auttamatta pieni, siis putken asteikko on 20cm asti, mutta siellä lopussa on semmonen 2cm putki johon se venttiili tulee, no pumpattuna mulla jää munan pään ja sen venttiilin väliin noin 5mm väliä, eli tila loppuu kesken jos muna kasvaa yli 5mm. Leveyttä putkessa on pari senttiä, eli se riittää kyllä. ja C) kun pumppaa ja antaa olla muutaman minuutin, niin muna on kyllä alipaineessa aivan kova ja pullistelee, mutta kun alipaineen laskee pois, niin se on just ja just semi-stondiksessa, eli pumppauksen jälkeen muna löystyy, en kyllä tiä pitäiskökään olla kova, kun ei ole kiihottunut. Mutta siis pointti, onko tarkotus, että muna pysyis kovana pumppauksen jälkeen, vai onko se vain kova alipaineessa? Tietenki jos kiihottuu niin sitten on kova, muttei pelkällä pumppauksella vain alipaineessa. Pitää jatkaa harjoittelua. Niin ja vielä se, että oli ongelmia saada pumppu tiiviisti vaikka se silikoni suuaukko onkin tiukka. Vähän huonon oloinen ostos, ainaki nyt tuntuu. Pitänee ostaa parempi pumppu jossaki vaiheessa. Niin ja mitat vielä, stondiksessa 17cm pitkä ja ympärysmitta 14cm, pari cm juuren yläpuolelta mitattuna. Löysänä en mitannu.
Osta todella nyt kerralla kunnon pumppu, suosittelen Racing Pump -penispumppua, kahvapumppu on ainoa oikea ja tämä pumppu on varustettu mitta-asteikolla. Pituutta on varmasti tarpeeksi: 32 cm, ja sisäpuolen halkaisija riittää takuulla 6 cm.
Itse olen aina pumpuista ottanut sen tiivistyskumin pois heti, joka hirttää munan ja estää seisokissa olevan turvonneen kalun työntämistä pumppuun. Koko tiiviste pois ja painat sen sylinterin vain nivusia vasten, kyllä se siinä pysyy jos ei ole kamalan ohut kalu. Itsellä mittat on normalisti pituus 21 cm ja ympärysmitta 14,5 cm, pumpattuna pituus 23 cm ja ympärys 15,5 cm. Lepokootkin on kasvaneet 3-4 senttiä pituus ja pari senttiä ympärysmitta.

 
toimii...
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Meillä tuon teknisen puolen, eli pumpun käytön hoitaa kyllä mies...Minä vain ihailen...mutta sen tiedän, että penisrengas siihen kaluun pitää laittaa ennen kuin ottaa pois pumpusta...muutenhan se iso seisokki muuttuu tavalliseksi.
Miehesi elimessä on sitten jotain vikaa. Itsellä ainakin 10-20 minuutin pumppailun jälkeen on jättiseisokki joka kestää jopa muutaman tunnin, ja kalu on aivan halkeamispisteessä terska sileä ja turpea. Ei siinä mitään renkaita tarvitse.
 
pumppumaisteri
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Haaveilen minä siitä kolmen kimpasta...useimmiten niinpäin, että minä saisin kahdelta mieheltä...toinen olisi oma mieheni...Ajatuskin siitä, että oma rakas mies pitelisi minua sylissään ja vieras mies rakastelisi minua...uuu...nostattaa ihokarvani pystyyn! =)
Pääsenkö ykköseen vai kakkoseen?

 
voi huilu
Alkuperäinen kirjoittaja ex:
Penispumppu on maailman turhin ostos, pari kuukautta pumppailet ja huomaat että mitään kasvua ei tapahdu sen jälkeen pumppu pölyttyy kaapissa.Kokemusta on
Sama juttu kuin bullworkerin kanssa, sulla ei vaan riitä pitkäjänteisyyttä ja säännöllisyyttä harjoitella. Ei se johdu laitteista vaan sun psyykkeestäsi.

 
Leena
Tiedä sitten onko siinä kalussa jotain vikaa vai ei...mutta tosiasia on että jos siihen kalun varteen ei laita mitään penisrengasta niin ei sitä pumppua kannata käyttää. Toimiihan tuo vehje muuten hienosti! Siis kulli! =)

Ja kyllä minä vielä nuo fantasiani pidän aivan vain fantasioina...se on jo sitten kova paukku jos ne joskus toteutan!
 
Sitä kutsutaan
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Tiedä sitten onko siinä kalussa jotain vikaa vai ei...mutta tosiasia on että jos siihen kalun varteen ei laita mitään penisrengasta niin ei sitä pumppua kannata käyttää. Toimiihan tuo vehje muuten hienosti! Siis kulli! =)

Ja kyllä minä vielä nuo fantasiani pidän aivan vain fantasioina...se on jo sitten kova paukku jos ne joskus toteutan!
pidätyskyvyksi !
Samoin kuin vanheneva nainen ei pysty pitämään, ei vanheneva mieskään pysty pitämään seisokkiaan. Silloin ei muu auta, kuin pidättää se veri siellä kullissa jollain kiristyssiteellä, esim peenisrenhaalla.

Tässä nuoret meieht kertovat jopa tunnin jöpötyksestä, joten kyllä sen veren pitäisi normaaliolosuhteissa pysyä paisuvaisen sisällä.

On ihan hyvä, että seniorikansalaisille on näitä apuvälineitä, joilla seksielämä jatkuu ja jatkuu=)
 
pumppari
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Tiedä sitten onko siinä kalussa jotain vikaa vai ei...mutta tosiasia on että jos siihen kalun varteen ei laita mitään penisrengasta niin ei sitä pumppua kannata käyttää. Toimiihan tuo vehje muuten hienosti! Siis kulli! =)

Ja kyllä minä vielä nuo fantasiani pidän aivan vain fantasioina...se on jo sitten kova paukku jos ne joskus toteutan!
Kuinka pitkään pidätte kerralla painetta pumpussa ja kuinka pitkään pumppaatte? Treenin pitää kestää 10-20 minuuttia, niin että pumpussa pidetään painetta useita minuutteja, jonka jälkeen löysätään ja taas. Penis turpoaa aivan sairaasti ja muuttuu tummemmaksi. Liian kauan ei tietenkään kannata pumpata kerralla.
 
uskokaa
Racing Pump on penispumppujen kunkku, myös jättipeniksisille miehille jotka haluavat paremman erektion.

http://www.sexshop.fi/index_tuote.php?tuote=137&tuote_kategoria=2&alatuote_kategoria=
 

Yhteistyössä