PENISPUMPPU tehoaa

  • Viestiketjun aloittaja pumpputreenari
  • Ensimmäinen viesti
epäilyksiä
mulla peniksen koko on normaalisti erektiossa n.14-15 cm ja nyt olen yrittänyt muutaman kerran käyttää pumppua. Jostain syystä saan pumpattua peniksen vain n. 15,5-16cm, jonka jälkeen ei lisäpumppaaminen kasvata penistä. Lisäksi kun paineen tasaa niin penis löystyy normaaliksi välittömästi eikä erektiosta ole tietoakaan. En tiedä mitä teen väärin...voiko johtua siitä, että sylinteriin pääsee ehkä ilmaa?
miten sen tiivisteen kanssa pitäs oikeen toimia, kun jos sitä ei leikkaa niin eihän siitä survo mitään sisään ja jos leikkaa niin ei pysy tiiviinä? auttakaahan joku avutonta...
 
hhhyh
Alkuperäinen kirjoittaja epäilyksiä:
mulla peniksen koko on normaalisti erektiossa n.14-15 cm ja nyt olen yrittänyt muutaman kerran käyttää pumppua. Jostain syystä saan pumpattua peniksen vain n. 15,5-16cm, jonka jälkeen ei lisäpumppaaminen kasvata penistä. Lisäksi kun paineen tasaa niin penis löystyy normaaliksi välittömästi eikä erektiosta ole tietoakaan. En tiedä mitä teen väärin...voiko johtua siitä, että sylinteriin pääsee ehkä ilmaa?
miten sen tiivisteen kanssa pitäs oikeen toimia, kun jos sitä ei leikkaa niin eihän siitä survo mitään sisään ja jos leikkaa niin ei pysy tiiviinä? auttakaahan joku avutonta...
Hei se venyminen kestää, ei se tietenkään heti veny suuremmaksi. Kun painetta pitää hiukan kauemmin niin saa kestoerektion.
 
epäilyksiä
Alkuperäinen kirjoittaja hhhyh:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilyksiä:
mulla peniksen koko on normaalisti erektiossa n.14-15 cm ja nyt olen yrittänyt muutaman kerran käyttää pumppua. Jostain syystä saan pumpattua peniksen vain n. 15,5-16cm, jonka jälkeen ei lisäpumppaaminen kasvata penistä. Lisäksi kun paineen tasaa niin penis löystyy normaaliksi välittömästi eikä erektiosta ole tietoakaan. En tiedä mitä teen väärin...voiko johtua siitä, että sylinteriin pääsee ehkä ilmaa?
miten sen tiivisteen kanssa pitäs oikeen toimia, kun jos sitä ei leikkaa niin eihän siitä survo mitään sisään ja jos leikkaa niin ei pysy tiiviinä? auttakaahan joku avutonta...
Hei se venyminen kestää, ei se tietenkään heti veny suuremmaksi. Kun painetta pitää hiukan kauemmin niin saa kestoerektion.
ongelmana on lähinnä se, että pumpulla saa peniksen hetkellisesti tuohon n.15,5 cm mutta paine ei millään tahdo pysyä vaikka kuinka pumppaisi...siis pumppaamisesta huolimatta koko pienenee jonnekin lähemmäs 14cm, jolloin en näe pumppaamisesta juurikaan hyötyä. johtuuko tämä siitä ettei ole ilmatiivis vai mistä?
 
Reino Reipas
Onko tuo monen suosittelema pumppu http://www.sexshop.fi/index_tuote.php?tuote=137&tuote_kategoria=2&alatuote_kategoria= rahansa arvoinen? Vai kannattaisiko satsata enenmmän rahaa jos todella haluaa "tuloksia"? Miten nuo penisrenkaat? Pitääkö niitä käyttää seksin aikana että pumpattu vekotin pitää uuden kokonsa, ja onko jostain penisrenkaasta erityisiä suosituksia?

Ja treenauksesta noin parikymmentä min päivässä 5 min sarjoina?

Tyttöystävä on Amerikassa vaihdossa ja olisi kiva tehdä pieni yllätys vähän isommalla laitteella. :)
 
vierass
onko kellää kokemusta sexshop finlandin postiennakosta, onko toiminut ok? kai ne lähettää tavarat sieltä toimittajanimellä sexshop finland ja läpinäkyvässä pussissa?
 
pussipää
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
onko kellää kokemusta sexshop-liikkeiden postiennakosta, onko toiminut ok? kai ne lähettää tavarat sieltä toimittajanimellä sexshop ja läpinäkyvässä pussissa?
No jumalauta kun mä tilasin niin tuli firman logolla ja nimenomaan läpinäkyvä pussi, sieltä näkyi vielä lähettämäni kirje: "Saanko 13 senttiä pienen penikseni kasvamaan penispumpulla, jos saa niin lähettäkää Racer Pump jos se on paras."
Arvaa hymyilikö postin väki, ja siihen kerääntyi vielä koko ajan lisää niitä postilaisia, sana oli kiirinyt. Saakohan tästä jotain vahingonkorvauksia.
 
Reino Reipas
Tuli nyt ostettua pumppu ja tänään ensimmäisen käytön jälkeen (parikymmentä minuuttia 1-2min kerrallaan) esinahan päähän syntyi pullistunut "paise" ikäänkuin. Se ei ole kipeä eikä arka (puristaessa saattaa tuntua hieman normaalia enemmänn kipua) ja esinahan voi vetää taakse eikä siltikään tunnu kipua. Se paise on siinä kohtaa missä se jänne menee. Näyttää ihan joltain veren purkaumalta, mutta väri on normaali eikä mikään sinertävä. Ja tuntuu suht kiinteältä, eli ei siltä kuin siellä olisi jotain nestemäistä sisällä.
Eli onko tämä joku normaali seuraus pumppauksen jälkeen joka laskeutuu vai olenko pumppaillut liikaa?
 
Nainen penispumpun kahvassa :)
Kylläpä on penispumppua kokeiltu ja luulenpa, että pidemmän päälle siitä on apua. "Apupumppaajan" osassa olen ollut kumppanilleni ja mukavaa virkistystä sekin on tuonut seksielämäämme. Ei vaan mies malta pumppailla pitkää aikaa, kun panettamaan alkaa niin pirusti :) Ehkä yksin touhutessa malttaa se tehdä paremmin.
 
Nainen penispumpun kahvassa :)
Unohdin aivan... olen vannottanut kumppanilleni, ettei hän saa kännissä tussaroida pumppunsa kanssa. Sattuu vielä sammumaan ja aamulla on sinisenmusta kuoliossa oleva ilolihas pumpun sylinterissä :) Loppuu ilot lyhyeen :)))
 
Just joo,
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen penispumpun kahvassa :):
Unohdin aivan... olen vannottanut kumppanilleni, ettei hän saa kännissä tussaroida pumppunsa kanssa. Sattuu vielä sammumaan ja aamulla on sinisenmusta kuoliossa oleva ilolihas pumpun sylinterissä :) Loppuu ilot lyhyeen :)))
Leenako ko siellä ?
 
mies 20v
mä oon käyttänyt penis pumppuu neljä vuotta ja penis on kasvanut 10cm pumpattuna..ja pysyvästi.....ennen penis oli 28cm ja nyt 38cm...eikö ookki uskomatonta...aloitin pumpun käytön 16v.vanhemmat ei tiennyt mitään..pumpun sain iso veljeltä...pitäiskö kasvattaa vielä munaa???? vastatkaa viestiini....
 
Gunn
Noista hyvistä kokemuksista ei ihan känynyt ilmi se, miksi minua kiinnostaa ko. härveli.
Eli onko kukaan onnistunut säännöllisellä pumpputreenillä parantamaan potenssiaan niin, että pumppausta ei tarvita lainkaan silloin kun saattaa olla panohommia tiedossa?
 
Gunn
Alkuperäinen kirjoittaja mies 20v:
mä oon käyttänyt penis pumppuu neljä vuotta ja penis on kasvanut 10cm pumpattuna..ja pysyvästi.....ennen penis oli 28cm ja nyt 38cm...eikö ookki uskomatonta...aloitin pumpun käytön 16v.vanhemmat ei tiennyt mitään..pumpun sain iso veljeltä...pitäiskö kasvattaa vielä munaa???? vastatkaa viestiini....
Jo 4 vuotta oot käyttäny, mutta pituutta olet saanu lisää vain 10cm?
Olet luultavasti tehnyt jotain väärin. Kun kerran 28 sentistä lähdit liikkeelle, ni kyllä sinulla tässä vaiheessa pitäisi olla jo lähemmäs 50 senttiä.
 
vasta tilannut
mjoo-o itse iskin tilauksen vetämään tossa 20min sitten ja päädyin lueskelemaan foorumeita.. täytyy sanoa, että erittäin hyvät odotukset on tässä kohtaa, kun näin paljon tyytyväisiä käyttäjiä löytyy
 
lillepojke
Ajattelin jos pystyisi hieman kasvattamaan pituutta ja paksuutta tällä tavalla mutta melko anonyymisti, elikkä en haluaisi että postissa on joku paketti jossa lukee selvällä suomella "sexshop" "penispumppu" tai jotain muuta vastaavaa.
ja kovinkaan iso sen ei tarvitse olla =[
 
sohfvffis
Olen pumpannut ja kokeillut.Kiva vekotin.Jos sen kanssa jaksaa vuosia pumpata ja jaksaa uskoa itseensä,todennäköisesti peniksesi saa uutta ulottuvuutta.Olen lopettanut homman että pumppuni joutaa kierrätykseen.Maksoi jotain kolmekymppiä.Nyt annan ilmaiseksi pois.Hyvää vehjettä passaa kaatikselle.Jos haluatte,laitan tulemaan,laittakaa joku essonpaari osoitteeksi.Menee oikeeseen tarpeeseen.
 

Yhteistyössä