Penskan roikaleiden kiittämättömyys Isolla koolla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Elikkäs soisin nyt et jokainen joka tuntee yhenki sonnan laontaa työkseen tekevän= kotiäidin ni voi hetkeks hiljentyä nyt miettii et osaako antaa sen kaiken arvon tolle työlle sen raskaudelle???
Itte otin nyt pitkästä aikaa ommoo lommoo ylläri-pyllärinä vaan kaheks yöks tosin. Oman hyvin vointini tähen= ku itte voin hyvin muutkin voi...
Ku sitte palasin ni ekaks ku tuo pelskutan pikku pää näki oman synnyttäjänsä ni se heittäyty lattialle itkee ja viskoo raajojaan ku joku saakelin raivo hullu?? Olin vaan et aha kiva....itte olin just tuonu pikku päällekki oman metri pitsan tuliaiskis :kieh: Ei tää sit vielä mitää mut ku ojensin ukollekki metri pitsaa ni se viskas sen maahan ja alotti mykkä koulun???? Itte oon saanu ny noille raivota jo pari päivää ja kertoo miten kiwa äippä ja sexy vaimo oon ollu ei oo kohtuulista et en sais koskaan itte pitää omaa kivaa??? en esim laita penskoille nukkumaan meno aikoja, vaikka kotiintulo aika on? en koskaan pakota pesee hampaita, Ostan aina kaupasta niitte herkku ruokia sit ukon kans= annan sen vetää röökiä sisälläki ja tarjoon aina beerappuu myös mut näin kyllä sit kumminkaa ei osata arvostaa. Miksi ei???? Itte kirjotin nyt tänne ku face book kaverit ei ymmärrä= oon kertonu niille myös meiän erektio häiriöstä mut kukaan ei ymmärrä koittakaa ymmärtää ja arvostaa koti äitejä :wave: tsemppiä :wave:

mutta noin niin kuin ihan oikeesti voisit kyllä ap jo lopettaa. ei tää enää jaksa ketään naurattaa, on jo nähty ja kuultu sun juttus. kehittele seuraavaksi semmonen palstahahmo, joka ei kulu ihan näin nopeesti loppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
taannoin radio mafiassa (? ) oli semmonen roolihahmo kuin tarja kulho. kuulostat ihan siltä.

jostain korson marketissa se oli töissäkin :D

heei, joku muistaa tarja kulhon! :D korson rättärimarketissa oli töissä hän. oli ihan hulvattoman hauska hahmo. arvaa asunko ite korsossa. :D

taannoin radio mafiassa (? ) oli semmonen roolihahmo kuin tarja kulho. kuulostat ihan siltä.

heei, joku muistaa tarja kulhon! :D korson rättärimarketissa oli töissä hän. oli ihan hulvattoman hauska hahmo. arvaa asunko ite korsossa. :D

ei tarvii enää arvata. :D

Heh mullekin tuli heti Tarja mieleen, se oli niin loistava :D

Yhteistyössä