peppuseksistä(tyhmä kysymys)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruusu

Jäsen
31.05.2004
42
0
6
tuntuuko teistä siltä että ihan kuin tulisi kakka?? siis ihan oikeesti mua vaivaa,kun haluan kyllä sinne jne,mutta musta tuntuu että tulee ihan just kakat,niin en uskalla antaa enempää. löystyykö peppulihakset sinne jyystämisestä miten paljon? :ashamed:

no ei todellakaan tunnu sille että tulisi kakka. kyllä kunnon peppu seksi saa ylimääräiset ajatukset katoamaan. se on kyllä totta, että jos peppu seksiä harrastaa paljon, niin paikat löystyy ikävästi. mies haluaisi useammin, mutta minä säännöstelen sitä juuri tästä syystä.

juu,miettikääs tätä ei oltu koskaan tehty sitä..istuin tavalliseen tapaan miehen päälle..ja päätin yllättää,istuduinki niin,että meni pepuun..pari työntöä ja pois..katoin miestäni ja sanoin..ei hitsi mitä just tehtiin mies siihen : "ai,et mitä tehtiin,mä luulin et puristit mua kädelläs,ihmettelin vaa,ett miks oot jotenki niin "kärsivän"näkönen..et semmosta meillä.. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 20:49 noora kirjoitti:
juu,miettikääs tätä ei oltu koskaan tehty sitä..istuin tavalliseen tapaan miehen päälle..ja päätin yllättää,istuduinki niin,että meni pepuun..pari työntöä ja pois..katoin miestäni ja sanoin..ei hitsi mitä just tehtiin mies siihen : "ai,et mitä tehtiin,mä luulin et puristit mua kädelläs,ihmettelin vaa,ett miks oot jotenki niin "kärsivän"näkönen..et semmosta meillä.. :/

pees

Tuntuu ihan siltä kun tulis kakka ja sattuu,oli rasvoja tai ei! Pikkujormilla vois tiätty tuntuu erilaiselta. Joten miehet jotka sitä ehdottaa on joko pikkujormia tai eivät tunne emättimessä tarpeeksi tiukkuutta. Ihmetyttää miks naiset tykkäis,ku se sattuu ja on aika karskia puuhaa.Onko sitte niin,että naisilla joilla ns.isompi pimputin tai ne eivät saa täytettä reunojen täydelt,siksikö naiset haluu peppaan? On aika luonnotonta,minusta,mutta jokainen tyylillään.. :)

Onhan se kivaa vaihtelua joskus... nimenomaan siksi se kiihottaa, kun on niin "tuhmaa" ja "kiellettyä"... :D Ei se fyysisesti minusta juurikaan nautinnolliselta tunnu, mutta liukasteiden kanssa pienen epämukavuuden kyllä kestää, kun näkee miten toinen nauttii, ja siitä juuri syntyy myös oma nautinto... Mies hoitaa minun tyydytykseni sitten muilla tavoin :p ... Seksi on antamista ja ottamista. Kaikenlaista on kiva kokeilla. Mutta itse en kyllä peppuseksiä tahdo jokapäiväiseksi kuvioksi, pari kertaa kuussa riittää sitä hommaa... muuten sitten keksitään kaikkea toisenlaista kivaa.

Yhteistyössä