Peppuun dildo naisen työntämänä

  • Viestiketjun aloittaja sampocaro
  • Ensimmäinen viesti
sampocaro
Onko muilla tällasia taipumuksia, että haluaisi naisen työntämään dildoa peppuun. Oma naiseni kyllä työntää pientä ja ohutta dildoa aina kun pyydän. Ja samalla kun kullini on hänen sisällään.. En kehtaa pyytää, että hän laittaisi suuremman dildon sinne.. Ja kun hän samalla ottaisi suihin niin avot!!

Välillä kun runkkaan, laitan tyttöystävän suurempaa dildoa peppuun, jotenkin niin rietasta ja tuhmaa touhua, että kiihottaa tosi paljon..

Mulla on muutenki tosi voimakas peppufetissi ja saan kyllä tasaisin väliajoin sitäkin herkkua omalta naiseltani.. En kuitenkaan pidä itseäni homona, enkä halua sekaantua muiden miesten peppuihin..

Mitä muut ovat mieltä? Naiset?
 
MindWill
Onko muilla tällasia taipumuksia, että haluaisi naisen työntämään dildoa peppuun. Oma naiseni kyllä työntää pientä ja ohutta dildoa aina kun pyydän. Ja samalla kun kullini on hänen sisällään.. En kehtaa pyytää, että hän laittaisi suuremman dildon sinne.. Ja kun hän samalla ottaisi suihin niin avot!!

Välillä kun runkkaan, laitan tyttöystävän suurempaa dildoa peppuun, jotenkin niin rietasta ja tuhmaa touhua, että kiihottaa tosi paljon..

Mulla on muutenki tosi voimakas peppufetissi ja saan kyllä tasaisin väliajoin sitäkin herkkua omalta naiseltani.. En kuitenkaan pidä itseäni homona, enkä halua sekaantua muiden miesten peppuihin..

Mitä muut ovat mieltä? Naiset?


Ymmärrän ehkä mitä tarkoitat :) Samanlainen peppufetissi saattaa olla minullakin :D Nautin todella paljon anaaliseksistä silloin kun tätä annan naiselleni. Minun reikääni ei ole kukaan ikinä mitään tunkenut :) Enkä sitä tuskin edes haluaisi, kuulostaa vaan niin epä luonnolliselta muutenkin :) Mutta en tosin tuomitse sitä että "hetero" miehetkin :D Haluaisivat dildoa taakse, koska kyllähän homo miehet saavaat siitä "jopa" orgasmejakin mmikseivät siis heterot saisi?
Mutta silti mielestäni reikientäyttämistä tapahtuu vain naiselle hetero suhteessa :) Itse en haluaisi kokeilla tätä kyseistä :) Mietin vaan miten "likaiseksi" tilanne menee jos mies pyytää naista tunkemaan jotakin jonnekkin :(
Mutta en tuomitse :) Annoin mielipiteeni :)
 
Viimeksi muokattu:
17777777
Olen käynyt vanhemman lespon luona ja haluu vaihtelua nuoresta miehestä. Kun saa tarpeeksi molempiin niin kaivaa dildot esiin ja käskee pyllistää. Rasvaa hyvin ja pienimmästä isoimpaan haluu työntää ja runkata samalla. Siitä on kai tullut fetissi kun antaa isoa työntää kunnolla.
 
Katja
Onko muilla tällasia taipumuksia, että haluaisi naisen työntämään dildoa peppuun. Oma naiseni kyllä työntää pientä ja ohutta dildoa aina kun pyydän. Ja samalla kun kullini on hänen sisällään.. En kehtaa pyytää, että hän laittaisi suuremman dildon sinne.. Ja kun hän samalla ottaisi suihin niin avot!!

Välillä kun runkkaan, laitan tyttöystävän suurempaa dildoa peppuun, jotenkin niin rietasta ja tuhmaa touhua, että kiihottaa tosi paljon..

Mulla on muutenki tosi voimakas peppufetissi ja saan kyllä tasaisin väliajoin sitäkin herkkua omalta naiseltani.. En kuitenkaan pidä itseäni homona, enkä halua sekaantua muiden miesten peppuihin..

Mitä muut ovat mieltä? Naiset?
Jos mies haluaisi niin tekisin sen ihan mielelläni. Olen joskus tehnytkin, sillon oli pyöreä harjanvarsi käytössä, ja se oli nimenomaan mun ehdotuksesta. Eihän se pahalle tunnu, vaan kivalle. En oikein ymmärrä miten jotkut miehetkin väittävät etteivät halua sinne mitään...Tulee vaan mieleen että joo, mut oletko ihan varma?
Sormen olen työntänyt miehen pyllyreikään kun ollaan oltu yhdessä suihkussa. Musta ajatus vaihtaa osia toisin päin on mielenkiintoinen, joten voisin käyttää vaikka strap on' iakin miehen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
sampocaro
Jos mies haluaisi niin tekisin sen ihan mielelläni. Olen joskus tehnytkin, sillon oli pyöreä harjanvarsi käytössä, ja se oli nimenomaan mun ehdotuksesta. Eihän se pahalle tunnu, vaan kivalle. En oikein ymmärrä miten jotkut miehetkin väittävät etteivät halua sinne mitään...Tulee vaan mieleen että joo, mut oletko ihan varma?
Sormen olen työntänyt miehen pyllyreikään kun ollaan oltu yhdessä suihkussa. Musta ajatus vaihtaa osia toisin päin on mielenkiintoinen, joten voisin käyttää vaikka strap on' iakin miehen kanssa.
Mistä päin Katja olet??? Haluisin sunlaisen naisen :D
 
Viimeksi muokattu:
Myös miehelle...
Musta ajatus vaihtaa osia toisin päin on mielenkiintoinen, joten voisin käyttää vaikka strap on' iakin miehen kanssa.
Puhut vähän mutta nii-in asiaa Katja ;-) Kumpa vaan löytäisikin sen Naisen, joka tulisi ja ottaisi takaapäin lantiostani kiinni, ja ihanan hitaasti työntyisi hyvin liukastettuun peppuuni sopivan kokoisella strap-on:lla ja panisi mua niin että litinä ja lätinä vain kuuluu... =)
 
Viimeksi muokattu:
tavallinen hetsku
Onko muilla tällasia taipumuksia, että haluaisi naisen työntämään dildoa peppuun. Oma naiseni kyllä työntää pientä ja ohutta dildoa aina kun pyydän. Ja samalla kun kullini on hänen sisällään.. En kehtaa pyytää, että hän laittaisi suuremman dildon sinne.. Ja kun hän samalla ottaisi suihin niin avot!!

Välillä kun runkkaan, laitan tyttöystävän suurempaa dildoa peppuun, jotenkin niin rietasta ja tuhmaa touhua, että kiihottaa tosi paljon..

Mulla on muutenki tosi voimakas peppufetissi ja saan kyllä tasaisin väliajoin sitäkin herkkua omalta naiseltani.. En kuitenkaan pidä itseäni homona, enkä halua sekaantua muiden miesten peppuihin..

Mitä muut ovat mieltä? Naiset?

Ehdottoman nautittavaa saada kunnolla parrua peppuun!
Mieluiten höystettynä kunnon alistamisella ja tytöksi pukemisella. Silloin ei tarvii edes riisua muuta kuin pikkarit, kun muuten yllä on jo minimekko ja sukkanauhaliivit. Meillä kattaukseen kuuluu lisäksi suupallo, jota voi purra ja joka vaimentaa kiljahdukset. Asentona on melkeinpä yksistään nelinkontin sängyllä, ranteista ja nilkoista nippusiteillä kiinni sängyn metallirungossa.

Vaimo on hiukan jo lupaillut että hankittaisiin toinen mies joka antaisi aitoa patukkaa... Mutta tuo voi jäädä ikuiseksi haaveeksi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Oon vast 15 vuotias ja haluaisin itelleni tekopillun... ihan vaa kokeiluks. Kun viel jonkun aikaa saa oottaa ett saa aitoo. Ja kyll kun näit luin nii alko kiinnostaa toi dildo homma. Kyllähän sitäkin vois kokeilla... alkaa nää ajatukset vähä kiihottamaa. Mut mistä sais?
 
vierailija
Jos mies haluaisi niin tekisin sen ihan mielelläni. Olen joskus tehnytkin, sillon oli pyöreä harjanvarsi käytössä, ja se oli nimenomaan mun ehdotuksesta. Eihän se pahalle tunnu, vaan kivalle. En oikein ymmärrä miten jotkut miehetkin väittävät etteivät halua sinne mitään...Tulee vaan mieleen että joo, mut oletko ihan varma?
Sormen olen työntänyt miehen pyllyreikään kun ollaan oltu yhdessä suihkussa. Musta ajatus vaihtaa osia toisin päin on mielenkiintoinen, joten voisin käyttää vaikka strap on' iakin miehen kanssa.
Missä asut, voisin mielelläni ottaa dildoa pyllyyn. Haluaisin kovasti kokeilla, mutta en kehtaa hankkia omaa. Olen sinkku nii ei tuu muijaltakaan dildoa pyllyyn. Vois sitä varmaa enemmänkin kuin yhen kerran kokeilla, mutta kyllä se yksikin riittäis.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä