Meillä peppuseksi on nykyään kiinteä osa seksielämäänne. Ensimmäisen kerran olimme ""silleen"" ikään kuin puolivahingossa, eli olemme juuri löytäneet tämän ihanan ja kiihottavan ekstralisän. Homma ei ole ollenkaan hankalaa, likaista tai edes satu. Naisen täytyy olla todella kiihottunut, itse pidän siitä kun mieheni sormeilee ja nuolee minua. Usein olemme kuusysissä. Emme käytä mitään muita liukasteita kuin omaani, sillä olen aina niin märkä että liukkautta riittää pepun seutuunkin. Miehen täytyy olla varovainen ja varmaotteinen, sillä peppu on arka paikka. Hänen täytyy osata työntyä oikeasta kulmasta, ikäänkuin alaviistosta, joskus ohjaan häntä kädelläni. Sitten vain varovasti sisään, ja nautinto on valmis alkamaan. Itse olen oppinut nauttimaan peppupanosta valtavasti, usein saan orgasmin. Kumia emme käytä, ja koskaan ei ole ollut sotkuista. Mahdollisia kakkujuttuja ei tarvitse pelätä, sillä jos ei tunne tarvetta ulostaa niin silloin ""siellä"" (kuinkahan anatomiset nimet, suoli?) ei ole mitään. Annan mieheni myös laueta peppuuni, se on ihanaa. Kannattaa kokeilla!