Hae Anna.fi-sivustolta

Peräpukamien poisto

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Emma, 28.02.2006.

1. Kirki Vierailija

Viesti ketju on jo vanha...

Minulta on sisäisiä pukamia hirtetty useita kertoja, eikä niistä ole minulle tullut mitään kipuja eikä sairauslomaa.
    Nyt kävin ulkopuolisten pukamien poisto leikkauksessa. Nyt voidaan puhua jo kivusta.
    Poistosta jäi Kaksi avohaavaa ulkopuolelle. Kipulääkkeitä ja suihkuttelua ohjeella pitäisi viikossa olla työ kunnossa. Tätä vähän epäillen, kovin on kipeä perä.
    Mutta nyt on reilun parinkymmenen vuoden kärsimys toivottavasti takana.
    Minulla nämä pukamat eivät suoranaisesti tule kovasta mahasta vaan kyse on perinnöllisestä suolen heikkoudesta :(

Älkää ihmiset kärvistelkö pukamien ne kanssa, vaan ajoissa lääkäriin!!

2. pandora Vierailija

Ulkopuoliset isot hetulat poistettu. Monta tikkiä ommeltuna. Vain pari päivää sairaslomaa. Miten pian uskaltaa rakastelua yrittää? Onko kokemuksia?

3. eloss Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Last edited: 02.11.2019
  4. vierailija Vierailija

Sama. Pari hetulaa leikattu pois, tikkejä laitettiin. Sain kyl 1,5vk sairaslomaa. Siitä leikkauksesta on nyt pian 5pv. Voi HYVÄ HELVETTI MITKÄ KIVUT. Siis Buranaa menee maxit koko ajan ja maha alkaa oleen siitä ihan finaalissa. Tramalia lisäksi, auttoi aluksi mutta ei enää. Suoli on kakkaa täynnä mutta ei meinaa mahtua turvonneesta ja iha helvetin kipeestä aukosta ulos. Pieni palanen kerrallaan ja verta tulee joka kerta iha helvetisti. Ja sen jälkeen taas sattuu hetken niin ettei eteensä näe. Seksiä en pysty edes ajatella, olisin onnellinen jos vaan selviäisin hengissä.

Yritän muistaa tulla tänne kertaam miten tämä päättyi, nyt tuntuu että ei hyvin.

5. vierailija Vierailija

Olen korkean kipukynnyksen omaava tyyppi, oon rikkonu vaikka ja mitä luita kropassani aina nenästä häntäluuhun, mutta ai saatanan vittu että mikään vedä vertoja sille ulkoisen peräpukaman tyhjennykselle! olo oli hyvä lääkärikäynnin jälkeen kunnes paikallispuudutuksen vaikutus lähti, ei hyvä luoja sitä kipua, tärisin itseni uneen voiteen, peräpuikon ja burana 600 avulla. Peräpatin tyjennyksestä on nyt 4 päivää ja patti on edelleen saman kokonen eikä kestä istumista. Pitäis ehkä hakeutua uudestaan hoitoon, mutta kyllä se perkele pelottaa! Eka käynti hävetti, että pitäisi lääkärille pyllistellä nyt vaan häpeämiset kalpenee kipu pelkonen varjossa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri