peräpukamista, ei herkille...ei sisällä kuvaa;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pukamainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pukamainen

Vieras
mulla vaivaa noi saakelin peräpukamat. ollu jo lapsen syntymästä saakka ja ei tunnu helpottavan. välillä on peräaukon tulehduskin johon mulla on suppoja ja sit semmonen reseptillä saatava voide. pitäis ton voiteen auttaa pukamiinki, mut paskat sanon minä. jatkuvasti käytän eikä mitää hyötyä, muutaku perse on koko aja liukkaana.
eilenki illalla menin paskalle niin vissii joku pukama puhkes ku tuli paljon verta. nyt ollu muutaman viikon ajan reikä ihan hellänä koko ajan. suihkuttelen joka paskan jälkeen ja laitan sitä voidetta.
sit tuo tuhriminen. vaikka kuin suihkutan ja pyyhin ja suihkutan vielä niin silti aina paskan jälkeen pitää jonkun ajan päästä käyä vielä pesemässä reikä ku jää ihan paskaseksi. sit se hiertää ja kutiaa jne jne..
mitä ihmettä voin tehä näille? en halua mitää leikkauksia ku ei ne oo ulospäin pahoja. ehkä enemmänki niinku siinä reiän sisäpuolella. ummetusta on jonkun verran.. mut onko vinkkejä miten saisin sen reiän pysymään puhtaana?

sama ongelma täällä.. pukamat ei ole isoja eikä vuoda mutta laitan voidetta aina ennen ja jälkeen kakkaamisen, jotenkin tuntunut helpottavan.

Ja sit antanut ilmakylpyjä iltasin rasvanlaiton jälkeen.

Meeppä vaan käymään lääkärillä, luultavasti hirttäminen riittää, pääset vaivasta. Mulle kyllä hirttämisen jälkeenikin olotila oli tuskainen (vaati kyllä pari leikkaustakin), mutta kyllä se helpottaa. Uusii kyllä helposti taas esim. seuraavassa raskaudessa. Ummetuksesta pitäisi päästä eroon, juo paljon vettä ja syö kuituja!

Yhteistyössä