M
Momms
Vieras
Olemme ihan tavallinen lapsiperhe ja yhdellä sukulaisella on pahoja mielenterveysongelmia, ei ilmeisesti syö lääkkeitään. Hän on vuosien saatossa keksinyt vaikka ja mitä, aina keksimässä kaikkea pahaa ja on soitellut haukkumispuheluja yms. Nyt kun emme ole miehen kanssa vastanneet hänelle niin on alkanut lähettelemään törkeitä kortteja ( en tiedä mistä onki osoitteemme ), monta korttia jo viikon sisään tullut postissa. Häntä ottaa päähän kun olemme halunneet vuosien piinan katkaista ja vaihdoimme puhelinnumerotkin emmekä ole siis olleet häneen missään yhteydessä. Siksi ilmeisesti laittaa kortteja joissa julkisesti haukkuu pääosin minua ( on miehen sukulainen ja pitää minua paholaisena ) ja jos postissa lukevat kortin niin varmaan ihmettelevät suuresti. Ei siis ole missään kirjekuoressa vaan ihan korttina jonka on kirjoittanut täyteen. Eikö tämä jo riitä kunnianloukkaussyytteeseen?
Uhkailee avoimesti että tekee meistä sosiaaliviranomaisille ilmoituksen ellei meistä ala kuulumaan mitään eli toisin sanoen ettemme vastaa hänen yhteydenottoihinsa.
Voiko tästä ottaa johonkin yhteyttä koska meillä ei ole todellakaan mitään tarvetta lastensuojelulle vaan henkilö tekisi sen kiusallaan että saisi meille ongelmaa, tai niin hän kuvittelee. Kyllähän sosiaalitoimistossa todettaisiin ettei tarvetta heidän palveluilleen ole mutta se häpeä ja vaiva mikä meille tulisi ja turhaan jäisi tietoihin että meistä on ilmoitus tehty. Tuo on niin sairasta että joku alkaa kiusaamaan lasten kautta. Sairas ihminen on mutta silti. Olen miehelle sanonut että haukkukoon minua niin kuin huvittaa mutta että lastensuojelu ja ihan huvikseen.
Voinko ottaa johonkin yhteyttä ennen kuin tekee mitään ilmoituksia minnekään? Tuo on tosi törkeää jo tuo korttien lähettely. On tehnyt muutamasta muustakin aiheettomia ilmoituksia aiemmin muutamia vuosia sitten.
Olemme niin väsyneitä että miksi tämä henkilö ei vain voi jättää meitä rauhaan?
Onko kellään kokemuksia tai vihjeitä mitä tehdä?
Uhkailee avoimesti että tekee meistä sosiaaliviranomaisille ilmoituksen ellei meistä ala kuulumaan mitään eli toisin sanoen ettemme vastaa hänen yhteydenottoihinsa.
Voiko tästä ottaa johonkin yhteyttä koska meillä ei ole todellakaan mitään tarvetta lastensuojelulle vaan henkilö tekisi sen kiusallaan että saisi meille ongelmaa, tai niin hän kuvittelee. Kyllähän sosiaalitoimistossa todettaisiin ettei tarvetta heidän palveluilleen ole mutta se häpeä ja vaiva mikä meille tulisi ja turhaan jäisi tietoihin että meistä on ilmoitus tehty. Tuo on niin sairasta että joku alkaa kiusaamaan lasten kautta. Sairas ihminen on mutta silti. Olen miehelle sanonut että haukkukoon minua niin kuin huvittaa mutta että lastensuojelu ja ihan huvikseen.
Voinko ottaa johonkin yhteyttä ennen kuin tekee mitään ilmoituksia minnekään? Tuo on tosi törkeää jo tuo korttien lähettely. On tehnyt muutamasta muustakin aiheettomia ilmoituksia aiemmin muutamia vuosia sitten.
Olemme niin väsyneitä että miksi tämä henkilö ei vain voi jättää meitä rauhaan?
Onko kellään kokemuksia tai vihjeitä mitä tehdä?