Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!

  • Viestiketjun aloittaja bailu-Katja
  • Ensimmäinen viesti
bailu-Katja
Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v sinkkunainen, ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Minulla on kotonani kumeja aina, joten tilanteen saan pelastetuksi, mutta ei niitä kaikilla naisilla ole.

Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
 
voevoi_m35
Alkuperäinen kirjoittaja bailu-Katja:
Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v sinkkunainen, ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
No hei, mieti nyt itse. Jos perheellinen mies ylipäänsä lähtee muiden matkaan ravintolasta, niin päässä ei liiku paljon. Voiko odottaa jotain noin suunnitelmallista kuin kumien käyttäminen.
 
Sinkku 30v ja varmaan pysyykin
Alkuperäinen kirjoittaja bailu-Katja:
Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v sinkkunainen, ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Minulla on kotonani kumeja aina, joten tilanteen saan pelastetuksi, mutta ei niitä kaikilla naisilla ole.

Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Nyt menee hieman ohi aiheen, mutta kun tällaisia lukee, tulee mieleen, että en halua koskaan miestä. Siis ihmiset pettää toisiaan niin paljon kuin ehtivät. Ei ole mitään väliä, vaikka lapsiakin on ja varattuja ollaan.
Surullista, mutta totta
Kirjoitteleepi nainen 30v, joka vaatii ehdotonta uskollisuutta suhteissa.
 
Tyhmä kysymys
Tyhmä kysymys, mutta miten näiden petturimiesten vaimot eivät saa tietää miestensä syrjähypyistä? Tekevätkö he niitä vain silloin, kun vaimo on vaikkapa työmatkalla, vai käyvätkö he "panemassa" kesken baari-illan?
 
ei varattu-magneetti
Kumma juttu, mutta itselleni ei ole koskaan käynyt ap. kirjoittajan kertomalla tavalla. Johtuu kenties siitä, että en ole heti baarista lähdössä kenen tahansa tuntemattoman kanssa harrastamaan seksiä. Idiootit välttää käyttäytymällä itse fiksusti.
 
Höh
Kyllähän näihin miehiin tosiaan yöelämässä törmää. Itsekin joskus ollut se kotona odottava tyttöystävä/avovaimo, kun mies on viuhtonut menemään. Minä vain kun en usko ihan kaikkeen ja pienen selvittelyn jälkeen onkin mies napsahtanut kiinni ja seuraavassa hetkessä keräillyt vaatteitaan ulko-oven pielestä. Aika sinisilmäisiä ihmisiä, kun luottavat miehen tarinoihin tyyliin; juu kato kun mä vaan sammuin Arskan sohvalle, ikinä en sua pettäis... Olen myös nyt sinkkuna joskus ottanut matkaani miehen, jonka olen tiennyt varatuksi, se on mielestäni varatun ongelma katsoa itseään peiliin ja selvittää kotona reissuvihkonsa kommervenkit. Koskaan en sellaista miestä haluaisi/ottaisi itselleni puolisoksi, jos petti vaimoaan minun kanssani, mikä estää pettämästä minua jonkun kolmannen kanssa (vrt.kakkosnaiset).
 
Höh
Ja ei, ei minkäänlaista tajua kondomien käytöstä, eivät tunnu ymmärtävän tautien liikkumista saatikka jälkikasvun mahdollisuutta. Itse joskus leikitellyt ajatuksella hommata lapsi tällaisella tavalla, kun ei niitä luotettavia sinkkumiehiä tunnu markkinoilla näkyvän...
 
neiti sinkku..
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkku 30v ja varmaan pysyykin:
Nyt menee hieman ohi aiheen, mutta kun tällaisia lukee, tulee mieleen, että en halua koskaan miestä. Siis ihmiset pettää toisiaan niin paljon kuin ehtivät. Ei ole mitään väliä, vaikka lapsiakin on ja varattuja ollaan.
Surullista, mutta totta
Kirjoitteleepi nainen 30v, joka vaatii ehdotonta uskollisuutta suhteissa.

Minulla ihan samat ajatukset. En ole niin positiivinen luonne, että uskoisin enää kunnollisia miehiä olevan olemassa. Koko suhdehomma on mennyt tuohon petetään-touhuun eikä minusta ole sellaiseen. Siksi mieluummin sinkkuna sitten.
 
Kumit hukassa todella
Alkuperäinen kirjoittaja neiti sinkku..:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkku 30v ja varmaan pysyykin:
Nyt menee hieman ohi aiheen, mutta kun tällaisia lukee, tulee mieleen, että en halua koskaan miestä. Siis ihmiset pettää toisiaan niin paljon kuin ehtivät. Ei ole mitään väliä, vaikka lapsiakin on ja varattuja ollaan.
Surullista, mutta totta
Kirjoitteleepi nainen 30v, joka vaatii ehdotonta uskollisuutta suhteissa.

Minulla ihan samat ajatukset. En ole niin positiivinen luonne, että uskoisin enää kunnollisia miehiä olevan olemassa. Koko suhdehomma on mennyt tuohon petetään-touhuun eikä minusta ole sellaiseen. Siksi mieluummin sinkkuna sitten.
Tuossa edellä on juuri kirjoitus kun perheen isä pamautti naisen paksuksi, kun ei osaa käyttää kumia. Sinkkunainen on päättänyt pitää lapsen ja isä tietysti ei halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä. Mikä noita miehiä vaivaa?
 
Emiliinia
Joo, tuttuja mullekin nuo baareissa vonkaavat varatut miehet ja pikkulasten isukit - samoin mieheni ystäväpiiristä tiedän useamman jotka kertovat toisinaan vaimoilleen jäävänsä meidän sohvalle baarin jälkeen nukkumaan. Omapa on asiansa, en tunne näitä vaimoja/tyttöystäviä niin hyvin, että tulisi mieleen mennä mitään paljastamaan. Ollaan mieheni kanssa sanottu että meidän sohvaa saa käyttää hätävalheena, mutta me ei valehdella kenellekään jos joku nainen haluaa tentata miehensä menemisistä. Kukaan ei ole vielä soitellut..

Se on kyllä niin kummallista tuo miesten turvaseksikäyttäytyminen: esimerkiksi prostituoiduille tarjotaan ihan yleisesti enemmän rahaa, että voitaisiin panna paljaalla vaikka riskit tiedetään. Samoin yhden illan suhteissa (kun aiemmin niitä toisinaan harrastin) miehet saattavat vongata seksiä ilman kondomia - oli niitä kumeja sitten tai ei! Eli ei todellakaan välitetä tautiriskeistä vaikka tarttuisi samalla vaimolle kotiin viemisiksi tuliaisia. Sitä olen miettinyt, että olisipa hienoa jos vaimot ja tyttikset näkisivät nuo ihanat miehet viihteellä! Monesti nuo varatut ja erityisesti pikkulasten isät pääsevät ilmeisesti niin harvoin baariin, että silloin pitää vetää oikein olan takaa ja yrittää kaikkea mikä liikkuu! Ja jos vierasta irtoaa, niin sitten vaan paljaalla jos leidille mitenkään sopii. Oli sitten vaikka kaverin polttarit, omat varpajaiset tai vaikka syntymäpäivät niin kyllä sen dokaamisen näyttää kruunaavan kunnon baaripoka. Onnea vaan vaimoille, toivottavasti ei siipan juhlien jälkeen kuumottele paikkoja ;)
 
Fiksu Sinkku
Alkuperäinen kirjoittaja ei varattu-magneetti:
Kumma juttu, mutta itselleni ei ole koskaan käynyt ap. kirjoittajan kertomalla tavalla. Johtuu kenties siitä, että en ole heti baarista lähdössä kenen tahansa tuntemattoman kanssa harrastamaan seksiä. Idiootit välttää käyttäytymällä itse fiksusti.

Aarimmaisen hyvin sanottu!

Miksi tama ap sitten lahtee naiden matkaan??
 
Tyhmä kysymys -nimimerkillä kirjoittanut
Ai homma toimii niin, että muka jäädään jonkun "Arskan" sohvalle makaamaan... Voihan tuo mennä läpikin, jos yleensä on tapana jäädä jonkun luokse yöksi, meillä ei menisi läpi, sillä silloin harvoin, kun toinen käy ulkona ilman toista, soitellaan illan mittaan yleensä vähintään kerran, pari (miehellä varsinkin on tapana soitella humalassa aina välillä) ja kotiin on aina tultu yöksi puolin ja toisin. Eikä sinne "Arskan" sohvalla voisi sammuakaan, sillä jos menee ulos omalla porukalla, käytännössä aina silloin ulos menemiseen sisältyy esim. lätkämatsissa/teatterissa/syömässä/elokuvissa käyminen ja sen jälkeen baarissa piipahtaminen, ei "Arskojen" luona kyläily. Ystäväperheiden ja -pariskuntien luona vieraillaan sitten yhdessä.

Me emme myöskään sallisi kenenkään käyttää tekosyynä meitä, sillä jos joku ryhtyy petturiksi, niin sitten saa kyllä itse kantaa siitä seurauksensa.

Ehkä olemme liian vanhoja ymmärtämään tällaisia "Arskan sohva" -kuvioita, minä olen kohta 40 ja mies muutaman vuoden yli?!
 
Äskinen vielä
Niin ja tiedän toki, että jos pettää haluaa, onnistuu se vaikka ruokatauolla tai kauppareissulla, mutta tästä ketjusta sain siis sen kuvan, että pettäminen on enemmäkin ex tempore -tyylistä ja baari-illan jälkeen tapahtuvaa, siksi ihmettelin, että kuinka se toinen osapuoli ei huomaa, että mies/vaimo ei olekaan tullut kotiin.

Meillä varmasti soitettaisiin siinä tapauksessa, ettei toinen kotiutuisi, palokunnat ja sairaalat ja ruumishuoneet huolissaan läpi ;)
 
Pena-Arska
Alkuperäinen kirjoittaja Äskinen vielä:
Niin ja tiedän toki, että jos pettää haluaa, onnistuu se vaikka ruokatauolla tai kauppareissulla, mutta tästä ketjusta sain siis sen kuvan, että pettäminen on enemmäkin ex tempore -tyylistä ja baari-illan jälkeen tapahtuvaa, siksi ihmettelin, että kuinka se toinen osapuoli ei huomaa, että mies/vaimo ei olekaan tullut kotiin.

Meillä varmasti soitettaisiin siinä tapauksessa, ettei toinen kotiutuisi, palokunnat ja sairaalat ja ruumishuoneet huolissaan läpi ;)
Siinäpä se onkin naisten ja miesten välinen verkostoituminen. Jos nainen on poissa kotoa yön ja mies soittelee aamulla perään naisen sirpa-jaana-kirsti-tutuille, niin vastaus on takuulla, että eipä ole näkynyt.

Mutta jos miehen kadottua soittaa arska-reiska-jorska-pena-remmille, niin 90% sanoo, että "joo, oli se täällä meillä yötä!" Ja 10 % väittää, että tuossahan se makaa sohvalla vieläkin.

Sellaista on veljeys. Mitä lienee siskous?
 
Uskollinen mies
Alkuperäinen kirjoittaja Sinkku 30v ja varmaan pysyykin:
Nyt menee hieman ohi aiheen, mutta kun tällaisia lukee, tulee mieleen, että en halua koskaan miestä. Siis ihmiset pettää toisiaan niin paljon kuin ehtivät. Ei ole mitään väliä, vaikka lapsiakin on ja varattuja ollaan. Surullista, mutta totta. Kirjoitteleepi nainen 30v, joka vaatii ehdotonta uskollisuutta suhteissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neiti sinkku..:
Minulla ihan samat ajatukset. En ole niin positiivinen luonne, että uskoisin enää kunnollisia miehiä olevan olemassa. Koko suhdehomma on mennyt tuohon petetään-touhuun eikä minusta ole sellaiseen. Siksi mieluummin sinkkuna sitten.
Älkää nyt herran tähden arvoisat neidit tehkö liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä nettikeskusteluiden perusteella tai ylipäänsä mediaa seuraamalla. Kyllä meitä uskollisia ja luotettavia miehiä löytyy. Minä esimerkiksi, enkä varmasti ole ainoa sellainen.

Tiedän kyllä, että pettäminen on nykyään varsin yleistä, mutta eivät siihen kaikki miehet (tai edes naiset) sorru. Täytyy vain osata se jalo taito asettua välillä toisenkin saappaisiin ja kuvitella, miltä mahtaisi omasta kumppanista tuntua jos pettäisin häntä ja hän saisi siitä tietää. Ei varmastikaan kovin miellyttävältä, eihän?

Osaan myös kuvitella sen tunteen, jos olet mielestäsi löytänyt mitä ihanimman ja rakastettavimman ihmisen, mutta lopulta hän osoittautuukin aivan joksikin muuksi. On täysin ymmärrettävää, että siinä vaiheessa saattaa mennä lopullisesti usko vastakkaiseen sukupuoleen ja yleensä parisuhteeseen.

Mutta vielä varmuuden vuoksi kertauksena, meitä kumppanilleen uskollisia ja luotettavia miehiä kyllä löytyy Suomenmaasta. Niin mahdottomalta kuin se voikin kuulostaa!
 
Mies_82
No tuonne baareihinhan ne seksiä hakevat miehet ensimmäisenä aina menevät. Olivat sitten sinkkuja tai varattuja. Ne yhden naisen miehet jotka tunnen eivät usein tai lainkaan baareissa juokse. Sama tuntuu pätevän naisiinkin.

En baariin menemistä heti ensimmäisenä ehdottaisi sellaiselle, joka haluaa löytää kunnollisen parisuhteen. Älkää ainakaan kovin ihmeissään kirjoitelko, jos tulee tällaisia kokemuksia vastaan sieltä. Hyvä juttu, että ap on ostanut kumeja. Muutkin yhden illan juttuja harrastavat naiset voisivat niin tehdä. Kyllä se suojaus on molempien vastuu. Ei pidä jäädä sen varaan, että miehellä on aina kortsu mukana vaikka heillä pitäisikin olla.
 
Tiedän...
Tiedän naisen joka sairastui kohdunkaulansyöpään. Hän selvisi siitä kyllä...tätä sairastumista oli edeltänyt miehen reisuissa pyöriminen ja toisten naisten kanssa seksinharrastaminen. Eli mies on tartuttanut naiseensa HPV:n. Sama meno jatkuu edelleen.

Kehuu, että omaa vaimoaan rakastaa ja nämä pettämiset, ne on vain seksiä, puhdasta himoa. Kuinka hän voi rakastaa vaimoaan, lastensa äitiä jos pettää joka vuosi usean naisen kanssa ja tiedän hänen käyvän myös oikeasti prostituoidulla?

Joskus tuota ajatellessani mietin, että kaikki miehet on järestään tuollaisia. En enää ajattele niin, en voi uskoa, että viisas ihminen käyttäytyy noin, ei vaikka olisi mitä himoja.

Mutta haluan samalla muistuttaa siitä, että naisetkin ovat nykyisin tässä asiassa ihan samoilla tilanteilla varmaan kuin miehetkin. Esim. ap:n kirjoitus tuntui itsestäni hieman hassulle...Tuli tunne, että yhdenillan juttuja harrastetaan jatkuvasti ja baaristaa viedään mies kuin mies omaan kotiinsa. Riskit ne on siinäkin. Tiesitkö AP, että kondomi ei suojaa mm. HPV viruksia (kondylooma) vastaan kuin arviolta 70%sti?

En halua tuomita miehiä, sillä mielestäni naiset ovat päiväpäivältä hurjempia seksiasioissa. Tuntuu, että tänäpäivänä useat kulkevat himojensa varassa ja haalivat yhdenyön suhteita.

En minäkään mikään vieton sen suhteen ole. Joskus nuorempana kun erosin pitkäaikaisesta avomiehestäni (hänen jättäessä minut) nautin siitä, että sain huomiota. Itsetuntoni oli kokenut rajun kolauksen ja tunsin eläväni kun sain huomiota ja iskuyrityksiä baareista ja yöelämästä. Pari seksisuhdettakin aloitin pönkittääkseni väärällä tavalla itsetuntoani.
 
Joo, jalat ristiin vaan
Noin 80% kaikista naisista kantaa jossain vaiheessa HPV-virusta, eli se on jossain vaiheessa lähes kaikilla seksuaalisesti aktiivisilla naisilla ja miehillä. Vanhempien tuleekin rokottaa tyttärensä HPV-estorokotteella n.9-12 -vuoden iässä (ennen seksikontakteja) jotta tyttäret eivät sairastu esim. juuri kohdunkaulansyöpään myöhemmin elämässään kun ovat saaneet virustartunnan. Nykysukupolvet voivat onneksi suojautua. Kohdunkaulasyövän kehittymiseen voi mennä vuosikymmeniä, toisaalta sen voi sairastaa jo parikymppisenä. PAPA-kokeet parin vuoden välein ja vakikumppanin vaihtuessa tulisi kuulua jokaisen naisen rutiineihin.
 
Oikaistaas vähän
Miten niin pakko? Ei se nyt mikään vessassa käyntiin tai ravinnon saantiin rinnastettava pakko ole. Ehkä hyvän kirjan lukemiseen tai kermaleivoksen saantiin tai lomamatkaan, josta luopuminen kirpaisee hetken. Ja vapaitahan toki on markkinoilla runsain mitoin, jos on 'pakko'. Jos joka halu on aina 'pakko' tyydyttää, silloin on jäänyt lapsen tasolle!
 
Tyhmä kysymys -nimimerkillä kirjoittanut
Alkuperäinen kirjoittaja Pena-Arska:
Siinäpä se onkin naisten ja miesten välinen verkostoituminen. Jos nainen on poissa kotoa yön ja mies soittelee aamulla perään naisen sirpa-jaana-kirsti-tutuille, niin vastaus on takuulla, että eipä ole näkynyt.

Mutta jos miehen kadottua soittaa arska-reiska-jorska-pena-remmille, niin 90% sanoo, että "joo, oli se täällä meillä yötä!" Ja 10 % väittää, että tuossahan se makaa sohvalla vieläkin.

Sellaista on veljeys. Mitä lienee siskous?
Tiedän, että mieheni ei antaisi kenellekään alibia, eikä kyse ole veljeydestä eikä siskoudesta eikä sen puutteesta, vaan omista elämänarvoista ja moraalista. Jos jollakin on oikeasti hätä, niin autamme toki. Meillä on ollut vuosien aikana ihmisiä yötä, jos vaikka puolison kanssa on tullut riitaa ja tällöin olemme - puolison tuttuudesta riippuen - ilmoittaneet hänelle, että älä murehdi, siippasi on täällä tai jos jälkikäteen on kysytty, olemme tietenkin vahvistaneet, että kyllä hän meillä yötä oli.

Olemme myös lainanneet rahaa, jos jollakin ystävällä ei ole ollut ja meillä on sattunut olemaan tai tarjonneet ruokaa jne. sekä majoittaneet yhden pariskunnan kotiimme pariksi kuukaudeksi, kun heiltä meni vanha asunto alta, eikä uutta heti löytynyt.

Olemme siis lojaaleja ystäville ja ojennamme auttavan käden tarvitseville, mutta kenenkään syrjähyppyjen tai epärehellisyyden peittäminen ei kuulu tähän.
 

Yhteistyössä