Perheen ensimmäinen lapsi tuntuu pikkuveljeltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helatorstain oudot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helatorstain oudot

Vieras
Joo, outo otsikko...

Mutta siis olen huomannut että ajattelen tuon pienen 1v 9kk poikani koko ajan pikkuveljenä, vaikka hänellä ei siis ole vanhempia sisaruksia. En tiedä mistä se johtuu; ehkä siitä että itselläni on pikkuveli ja poikani on kovasti enonsa näköinen. Olin 3,5 v kun veljeni syntyi ja ensimmäiset vähän paremmat muistikuvat ovat siltä ajalta kun veljeni oli 1-2 vuotias eli suunnilleen saman ikäinen kuin oma poikani on nyt.

En tiedä, jotenkin hän vaan on niin...pikkuveli :)

OIkeesti mullakin on joskus ollut ajatuksia et samalta tuntuu joskus nuo omat mukulat kuin omat sisärukset:) yhtä rakkaita molemmat<3 oon hoitanu pikkusisaruksia niin paljon et toisaalta nekin niinkun omia lapsiaolis..,.

OIkeesti mullakin on joskus ollut ajatuksia et samalta tuntuu joskus nuo omat mukulat kuin omat sisärukset:) yhtä rakkaita molemmat<3 oon hoitanu pikkusisaruksia niin paljon et toisaalta nekin niinkun omia lapsiaolis..,.

Hauska kun joku tajuaa mistä puhun ;) Minäkin aikanaan huolehdin ja hoidin veljeäni aika paljon, olemme läheiset.

Nyt odottelen kovasti sitä, että veljeni tekisi minusta tädin ja saataisiin tuolle pojalle serkku.