Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2005 klo 22:04 Ninni kirjoitti:Miten teillä onnistuu? Käytkö töissä vai oletko kotona? Montako lasta ja minkäikäisiä? Jos olet töissä, joudutko tekemään pitkää päivää, ylitöitä, opiskella tai matkustaa? Miten jaksatte hoitaa kotityöt ja miten hoituu puolison kanssa yhteinen aika?
Nyt kyllä onnistuu ihan mainiosti kun olen kotona, mutta silloin kun olin vielä töissä oli elo välillä aika hulabaloota...
Silloin meillä oli vain yksi lapsi, minä vuorotöissä, samoin mies. Siinä mummot ja mummit olivat korvaamattomia!! Lapsi oli kyllä hoidossa kaupugin hoitopaikassa, mutta vain alle 10 päivää kuukaudessa....hoitopaikkaan yli 5 km matkaa, eli kesäisin kyllä vieminen ja hakeminen onnistui pyörän kanssa talvella ei millään ilveellä. Lapsi tuolloin alle 5 vuotias. Kotitöiden tekeminen jäi aina retuperälle, yleensä isompi siivous tehtiin minun vapaapäiväni ja joskus mies auttoi, joskus ei... yleensä siis ei. Yhteistä aikaa meillä on aina ollut vähän, kun molemmat ovat vuorotyöläisiä ei yhteisiä vapaapäiviä juurikaan ollut....Eli ei kovin ruusuista ollut ainakaan täällä.....